Ik heb er 3quote:Op zondag 20 februari 2011 13:30 schreef Beach het volgende:
OV kan je mij je enorme plaatjespost pmennen
Mogguhquote:Op zondag 20 februari 2011 13:31 schreef dragems het volgende:
goede morgen iedereen. ff koffie en zo en dan ben ik al weer weg heur
Dragemsquote:Op zondag 20 februari 2011 13:31 schreef dragems het volgende:
DE BAAS HIMSELF!quote:Op zondag 20 februari 2011 13:31 schreef dragems het volgende:
Popjequote:
En hoe voelt dat nou zonder baard?quote:Op zondag 20 februari 2011 13:31 schreef dragems het volgende:
hoi minibaasquote:
ja heel naakt dusquote:Op zondag 20 februari 2011 13:32 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
En hoe voelt dat nou zonder baard?
Lekker hé! Zo slapen zonder schaamluis in je bakkes. Dat extra ecosysteem op je bek was nergens nodig voor.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:31 schreef dragems het volgende:
ja telaat dusquote:Op zondag 20 februari 2011 13:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dragems![]()
We zijn er uit: OCC snor it is
even genereren, maar sommige foto's zijn wel verwijderd door fotoemmer.quote:
ONZ RADIO - Een vaarwel aan me baardquote:Op zondag 20 februari 2011 13:33 schreef heloef het volgende:
Zeg is die baard van Dragems er vanochtend nog afgegaan?
Oh dus toch wel, had ik die fles maar niet leeggezopen.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:32 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
En hoe voelt dat nou zonder baard?
Bazensnor.quote:
frank zappa is wel baas. koelkast kwam op OCC paul seniorquote:Op zondag 20 februari 2011 13:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
heet dat geen 'frank zappa' snor?
quote:Op zondag 20 februari 2011 13:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
heet dat geen 'frank zappa' snor?
hij is wel baasquote:
13:38:37quote:Op zondag 20 februari 2011 13:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
zondag 20 februari 2011 @ 13:38:37
fail!
Oceanviewquote:Op zondag 20 februari 2011 13:39 schreef Oceanview het volgende:
Webhawk, top DJ die lekker aan het prutten is
valt me nu pas op, maar waarom heb je eerst 2 aanhalingstekens en aan het eind maar 1, "Don Juan' ?quote:
die komt er nog welquote:Op zondag 20 februari 2011 13:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
waarom ben jij nog geen marathon helt?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Dat is baasquote:Op zondag 20 februari 2011 13:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
ZZ Top baarden
Ik weet niet waar het over gaat maar toch
[ afbeelding ]
Neen.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
presenteer je met laptop mic webhawkje?
Dragems baard. ZZ Top baard moet ie nog wat jaartjes sparenquote:Op zondag 20 februari 2011 13:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
ZZ Top baarden
[ afbeelding ]
ONZ RADIO - Een vaarwel aan me baardquote:Op zondag 20 februari 2011 13:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
ZZ Top baarden
[ afbeelding ]
Ahquote:Op zondag 20 februari 2011 13:43 schreef dragems het volgende:
[..]
ONZ RADIO - Een vaarwel aan me baard
hier gaat het over
Aanhalingstekens waren opquote:Op zondag 20 februari 2011 13:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
valt me nu pas op, maar waarom heb je eerst 2 aanhalingstekens en aan het eind maar 1, "Don Juan' ?
hahaha lol. ga zo voor de 2de keer lekker slapenquote:Op zondag 20 februari 2011 13:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je had ook niet moeten gaan slapen, sukkel.
Hier niets aan de hand
Ziek in bed swa!quote:Op zondag 20 februari 2011 13:45 schreef Ragboer het volgende:
PIELLOE, waar was je met de maratonne?
Dragemsquote:Op zondag 20 februari 2011 13:45 schreef dragems het volgende:
[..]
hahaha lol. ga zo voor de 2de keer lekker slapen
Ben je nu ziek?quote:
Jij was anders ook rap weg.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:45 schreef Ragboer het volgende:
PIELLOE, waar was je met de maratonne?
Ben rond 5:30 weggegaan hoor. Vond dat wel laat zat.quote:
Toen begon het netquote:Op zondag 20 februari 2011 13:47 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ben rond 5:30 weggegaan hoor. Vond dat wel laat zat.
Noh mattie, sinds dinsdag al swa!quote:
Dan ben ik precies wegquote:Op zondag 20 februari 2011 13:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ben ff weg
tussen 15-16 mijn show luisteren he
Mijn laatste postquote:
Wat vind je van dezen muzak?quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 13:50 schreef mc-Piel het volgende:
Op zondag 13 februari 2011 11:38 schreef djkoelkast het volgende:
Spaghettivreter is echt de nieuwe ONZ-Held
Hij lijkt op is Rick Astley èn bleef de hele fucking avond lachen, ondanks slechte muziek en een vervelende ragboer die iedereen uitschold
Die kut utrechtenezen ook!
Dragems, mag ik je handtekening?quote:
Hier doet ie het gewoon topquote:Op zondag 20 februari 2011 13:53 schreef Ragboer het volgende:
HIJ LAGT ALS EEN MALLE HIER EN IK HEB GEEN POLDERINTERNET!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Utrecht is nog veul erger dan de polder.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:53 schreef Ragboer het volgende:
HIJ LAGT ALS EEN MALLE HIER EN IK HEB GEEN POLDERINTERNET!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
op de meet mag je hemquote:
4en, Darcli ook?quote:Op zondag 20 februari 2011 13:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]wanneer gaan we met z'n 3 knuffelen?
draakjequote:Op zondag 20 februari 2011 13:57 schreef djkoelkast het volgende:
Sciter heeft pc problemen geloof ik, dus Draakje, tenzij jij door gaat.
quote:
Myrealaquote:
je moederquote:
Ik ben ouder dan jouquote:
IK GA JIJ ZO EEN KLAP GEVEN, DIT IS NIET MIJN LEEFTIJD VRIENDquote:
Ik ben jonger. Mijn ballen zitten nog in mijn buik.quote:
Mijn biologieleraar heet Draeckquote:Op zondag 20 februari 2011 14:00 schreef djkoelkast het volgende:
SCITER HEEFT PC PROBLEMEN
dus als jij niet doorgaat zet ik de Draek aan.
Het scheelt maar een half jaartje hoor.quote:
Dochters van stoffige leraren zijn vaak best schenkbaar, gek genoegquote:Op zondag 20 februari 2011 14:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mijn biologieleraar heet Draeck
Hij is de laatste van adel van zijn naamEn hij heeft alleen maar dochters
Toch wel een bazenman
Er zit dus maar 1 iets op voor Toon ..quote:Op zondag 20 februari 2011 14:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dochters van stoffige leraren zijn vaak best schenkbaar, gek genoeg
Baas. Mag ik je aanraken?quote:
De zoons van mijn decaan warenquote:Op zondag 20 februari 2011 14:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij altijd tijgahquote:
je bent niet straatquote:Op zondag 20 februari 2011 14:02 schreef naatje_1 het volgende:
waarom is niemand van mijn smatjes in het land van de levenden?
Wil je neuken?quote:Op zondag 20 februari 2011 14:02 schreef naatje_1 het volgende:
Het ging er meer om dat zij dan het adelheid van de naam niet gaan overdragenquote:Op zondag 20 februari 2011 14:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je daarmee niet mijn vis bedoeldquote:Op zondag 20 februari 2011 14:02 schreef naatje_1 het volgende:
Ik had een biologieleraar en die had 9 kinderen bij 5 vrouwenquote:Op zondag 20 februari 2011 14:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
BAAS!quote:Op zondag 20 februari 2011 14:04 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
Upload is eigenlijk wat hoger, 8-9 haal ik meestal wel.
Wat een baasquote:Op zondag 20 februari 2011 14:04 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik had een biologieleraar en die had 9 kinderen bij 5 vrouwen![]()
Hij is nu getrouwd met een dame van 26.
pingenquote:Op zondag 20 februari 2011 14:04 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je daarmee niet mijn vis bedoeld?!
Want zij is toch echt mijn bitch
Waar de rest van je smaatjes zijn weet ik niet mang, ping ze ff op hun BB dat ze moeten opstaan swa!
Iphone.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
pingenbb
![]()
En ik bedoel jouw vis ja, en sharr, en flips
Wat enig meidquote:Op zondag 20 februari 2011 14:07 schreef heloef het volgende:
Huh Sabinen tussen 16:00 en 17:00 op die radio
+1quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 14:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb jij een iPhone? Jij bent 16, jij zit in de breezah BB leeftijd.
12-jarige bruggers bij mij op school lopen zelfs al met die dingenquote:Op zondag 20 februari 2011 14:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
kerk koor.. vergeet dat nietquote:Op zondag 20 februari 2011 14:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik wil een iPhonequote:Op zondag 20 februari 2011 14:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die moet je slaan.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:08 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
12-jarige bruggers bij mij op school lopen zelfs al met die dingen
Naatje in het kerkkoor?quote:Op zondag 20 februari 2011 14:08 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
kerk koor.. vergeet dat niet
Ja dit dus.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik wil een iPhonewat denk jij nou, dat ik werk heb ofzo en dus een iPwn kan betalen
Die struikelen altijd als ze gaan rennen.quote:
quote:
Ik heb ook geen werk. Of geld. Beter nog, ik sta in de schulden.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik wil een iPhonewat denk jij nou, dat ik werk heb ofzo en dus een iPwn kan betalen
Oh verstandig.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb ook geen werk. Of geld. Beter nog, ik sta in de schulden.Maar iPhone.
ik heb serieus geen mobielquote:Op zondag 20 februari 2011 14:08 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
12-jarige bruggers bij mij op school lopen zelfs al met die dingen
is gewoon het zelfdequote:Op zondag 20 februari 2011 14:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat is scyther maar we hebben het over sciter
Geen garpjes maken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOESSS, zeg vader!quote:
geen grapjequote:
ik woon in zuid hollandquote:Op zondag 20 februari 2011 14:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jij woont dan ook in Zeeland, daar hebben ze nog geen mobiel netwerk
baas!quote:
Weet ikquote:Op zondag 20 februari 2011 14:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
geen grapje
[..]
ik woon in zuid holland
Die spoort niet,die zegt 530.6 / 8.1quote:Op zondag 20 februari 2011 14:09 schreef mc-Piel het volgende:
Overigens.. koelkast
probeer jij de Ziggo test eens!
speedtest.ziggo.nl ..
Die geeft bij mij heel wat anders aan!
Download: 97.5
Upload: 9.0
Ping: 17ms
Haha, dat heb ik ook wel is bij speedtest.netquote:Op zondag 20 februari 2011 14:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die spoort niet,die zegt 530.6 / 8.1
Mensen zonder telefoonquote:Op zondag 20 februari 2011 14:11 schreef naatje_1 het volgende:
Ik had een mobiel, maar gebruikte dat ding nooit, dus nu is het prepaid abonnement verlopenDus nu heb ik geen mobiel
Vind je het gek dat je geen chicks digtquote:Op zondag 20 februari 2011 14:11 schreef naatje_1 het volgende:
Ik had een mobiel, maar gebruikte dat ding nooit, dus nu is het prepaid abonnement verlopenDus nu heb ik geen mobiel
quote:Op zondag 20 februari 2011 14:10 schreef djkoelkast het volgende:
http://9-eyes.com/
Echt te grappige google streetviews
zoalseen paar van die noren in een SCUBApak!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die waren baas
It's not about changing the world. It's about doing our best to leave the world the way it is. It's about respecting the will of others and believing in your own...
Je weet dat je met die laatste niet kan bellen en smsen he?quote:Op zondag 20 februari 2011 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben wel van plan om een blackberry/iphone/ipodtouch te kopen.
quote:Op zondag 20 februari 2011 14:11 schreef naatje_1 het volgende:
wat een held die naatjequote:Op zondag 20 februari 2011 14:12 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Vind je het gek dat je geen chicks digt
Hoe krijg je het voor elkaar om een prepaid abonnement te hebben trouwens?
weet ikquote:Op zondag 20 februari 2011 14:12 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je weet dat je met die laatste niet kan bellen en smsen he?
Hoe kan een normaal functionerend mens zonder mobiel leven?quote:Op zondag 20 februari 2011 14:11 schreef naatje_1 het volgende:
Zo'n nummer verloopt dat je te lang niet belt/smst/opwaardeert.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:12 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Vind je het gek dat je geen chicks digt
Hoe krijg je het voor elkaar om een prepaid abonnement te hebben trouwens?
daar kan je niet mee bellenquote:Op zondag 20 februari 2011 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben wel van plan om een blackberry/iphone/ipodtouch te kopen.
Ben jij zo een meisje die overal en altijd met de telefoon bezig is? Tijdens het werk, tijdens college, als je in de bus zit, in je bed enzo...quote:Op zondag 20 februari 2011 14:12 schreef Myraela het volgende:
[..]Faalhaas. Ik ga altijd over mijn bundel heen.
Da's gayquote:Op zondag 20 februari 2011 14:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo'n nummer verloopt dat je te lang niet belt/smst/opwaardeert.
Oh jij hebt dan een hele lieven mama.quote:
mijn pa zijn prepaid is ook verlopenquote:
Jij update je facebook zeker ook elk uur? Waar je bent en waarom en of het leuk is?quote:Op zondag 20 februari 2011 14:13 schreef Myraela het volgende:
Ik kan niet leven zonder telefoon, alleen al het idee onbereikbaar te zijn is eng.
Leuk hequote:
Neehoor, ik sms alleen veel, twitter en dergelijke, maar niet de hele tijd.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:13 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ben jij zo een meisje die overal en altijd met de telefoon bezig is? Tijdens het werk, tijdens college, als je in de bus zit, in je bed enzo...
En jij bent er zeker zo een die elk half jaar een nieuwe telefoon heeft?quote:Op zondag 20 februari 2011 14:14 schreef mc-Piel het volgende:
Pielloes heeft nu deze:
[ afbeelding ]
En hopelijk binnenkort dezeng:
[ afbeelding ]
En dat is erg want..... ?quote:Op zondag 20 februari 2011 14:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En jij bent er zeker zo een die elk half jaar een nieuwe telefoon heeft?
Lijkt me duidelijkquote:Op zondag 20 februari 2011 14:15 schreef mc-Piel het volgende:
Nogmaals, hoe kan een normaal functionerend mens zonder mobiele telefoon![]()
?
Alsjeblieft naat, leg het me uit!
Ik begrijp het niet!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ink functionaeer ook goedquote:Op zondag 20 februari 2011 14:15 schreef mc-Piel het volgende:
Nogmaals, hoe kan een normaal functionerend mens zonder mobiele telefoon![]()
?
Alsjeblieft naat, leg het me uit!
Ik begrijp het niet!!
Ik heb ze alle 4quote:Op zondag 20 februari 2011 14:15 schreef Ragboer het volgende:
Ik doe niet aan Hyves.
Ik doe niet aan Facebook.
Ik doe niet aan Twitter.
Ik doe wel aan Fok.
Nee, facebook kom ik niet echt.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jij update je facebook zeker ook elk uur? Waar je bent en waarom en of het leuk is?
quote:
SNUF OMFG IK DROOMDE DAT IK JE SHOW HAD GEMISTquote:Op zondag 20 februari 2011 14:16 schreef Snuf. het volgende:
GOEDENSMORGENS VRIENDEN EN VRIENDINNEN
is de marathon nog steeds?
Dat vind ik persoonlijk een beetje erge geldverspilling, maar dat moet je zelf weten natuurlijkquote:Op zondag 20 februari 2011 14:15 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
En dat is erg want..... ?
Wees blij dat ik geen iphone of bb heb..
Jij komt niet buitenshuis?quote:Op zondag 20 februari 2011 14:15 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb mijn mobiel enkel gebruikt, als mijn ouders wilden weten waar ik was (bezorgd enzo), niemand heeft dan ook mijn nummer, PC is altijd een beter communicatiemiddel
DAT HEET EEN NACHTMERRIEEEEquote:Op zondag 20 februari 2011 14:16 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
SNUF OMFG IK DROOMDE DAT IK JE SHOW HAD GEMIST
ZO VOELDE HET WEL JAquote:
ik ben een fokker?quote:Op zondag 20 februari 2011 14:16 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Jij komt niet buitenshuis?
Wat als je zonder PC zit.. dan kun je opeens niet meer communiceren?
ie topicquote:Op zondag 20 februari 2011 14:17 schreef Snuf. het volgende:
Heeft iemand een foto van het eindresultaat van Dragems, ik heb volgens mij de update van 5 uur als laatste gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |