SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 februari 2011 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
en nu eerst klassiek zondags ontbijt. 2 broodjes bakpau en een pot koffie
Wokjequote:
quote:
Meer prullenbakken neerzettenquote:
is het weer zover, Stop daar toch eens meequote:
ziekquote:
Marijkjequote:Op zondag 20 februari 2011 12:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wokje![]()
Hoe is het? Weet je al of je de 12e mee eet?
Woot?quote:Op zondag 20 februari 2011 12:06 schreef RockNijntje het volgende:
En dan krijg je zomaar even 5 euro
Hmhmquote:Op zondag 20 februari 2011 12:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee, dat leek mij ook nietMaar je kunt er wel aan likken
![]()
Ah zakgeld dag ?quote:Op zondag 20 februari 2011 12:06 schreef RockNijntje het volgende:
En dan krijg je zomaar even 5 euro
quote:Op zondag 20 februari 2011 12:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Marijkje![]()
![]()
ja, ik heb me aangemeld voor de 12de
quote:
Nee da's 30 per maand ofzoquote:
Ik zou ook echt gaan huilen jaquote:Op zondag 20 februari 2011 12:08 schreef pgrferrari het volgende:
Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Hij sloot het spel af, kreeg een foutmelding
nooit wegquote:Op zondag 20 februari 2011 12:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Nee da's 30 per maand ofzo
Ik kreeg het zomaar van iemand van den vammilie
30 per maandquote:Op zondag 20 februari 2011 12:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Nee da's 30 per maand ofzo
Ik kreeg het zomaar van iemand van den vammilie
quote:Op zondag 20 februari 2011 12:08 schreef pgrferrari het volgende:
Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Hij sloot het spel af, kreeg een foutmelding
Woah in wat voor IndiaChinashitland woon jij?quote:Op zondag 20 februari 2011 12:08 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
30 per maand![]()
Zoveel krijg ik geen eens
Ze heeft er toch al eenquote:
ik heb lekker kippensoepquote:
Het ging toch over RCT?quote:
ik ben nog lang niet klaar met dezequote:
nee pgr heeft teveel gezopenquote:
Oh okee.quote:
nou dat is wel een helemaaltijd beter neem je de mijne als een voorafjequote:Op zondag 20 februari 2011 12:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben nog lang niet klaar met deze
ja ik doe het altijd in kinderwagensquote:Op zondag 20 februari 2011 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee.![]()
Dan nog. Wat een rare mensen dan, die in prullebakken kotsen
quote:Op zondag 20 februari 2011 12:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik doe het altijd in kinderwagens
jij kunt jezelf toch ook wel met de jouwe vermaken?quote:Op zondag 20 februari 2011 12:12 schreef PeZu het volgende:
nou dat is wel een helemaaltijd beter neem je de mijne als een voorafje
quote:Op zondag 20 februari 2011 12:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik doe het altijd in kinderwagens
Prima, kotsen we lekker daaropquote:Op zondag 20 februari 2011 12:14 schreef pgrferrari het volgende:
Nieuwe attractie: Suikerspin kraampje
vindT ik?quote:Op zondag 20 februari 2011 12:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Die heb ik ook, maar RCT2 vindt ik leuker.
maar zonder wijn in jou ben je ook heel fijn gezelschap hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 12:13 schreef wel.o.k het volgende:
maar ik moet wel rijden dus geen wijn voor mij
ik had niet zo van yoghurtsmaak lolliesquote:Op zondag 20 februari 2011 12:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij kunt jezelf toch ook wel met de jouwe vermaken?
Bah.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had niet zo van yoghurtsmaak lollies
Inderdaad, maar het werkt welquote:Op zondag 20 februari 2011 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee.![]()
Dan nog. Wat een rare mensen dan, die in prullebakken kotsen
oh, dus omdat jij 'm smerig vindt probeer je hem aan mij te slijten?quote:Op zondag 20 februari 2011 12:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik had zo'n mega zak chupa chups gekregen en daar zitten vet veel yoghurt lollies inquote:
Jeejquote:Op zondag 20 februari 2011 12:14 schreef pgrferrari het volgende:
Nieuwe attractie: Suikerspin kraampje
Cola chupa chups?quote:Op zondag 20 februari 2011 12:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik had zo'n mega zak chupa chups gekregen en daar zitten vet veel yoghurt lollies in
kan toch zijn dat jij het wel heerlijk vindquote:Op zondag 20 februari 2011 12:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, dus omdat jij 'm smerig vindt probeer je hem aan mij te slijten?
lekker ben jij
die zijn er wel uitgevist als eerstequote:
JEUJquote:Op zondag 20 februari 2011 12:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Marijkje![]()
![]()
ja, ik heb me aangemeld voor de 12de
Door mijquote:Op zondag 20 februari 2011 12:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
die zijn er wel uitgevist als eerste
Op RCT mag ik hopen?quote:Op zondag 20 februari 2011 12:17 schreef pgrferrari het volgende:
Ik hoor om de seconde de wc doortrekken
Lekkerquote:Op zondag 20 februari 2011 12:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee door mijn nerdherdquote:
Waar ben jij in godesnaam?quote:Op zondag 20 februari 2011 12:17 schreef pgrferrari het volgende:
Ik hoor om de seconde de wc doortrekken
weet je wat een herd is?quote:
Een nerdhert? Ik ben wel 20 herten tegengekomen net, maar er had er geen een brilletje op of een laptop bij zichquote:
Wat is dat?quote:
dat zeg ik ook nietquote:Op zondag 20 februari 2011 12:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan toch zijn dat jij het wel heerlijk vind
het is toch niet in steen gegrift dat alles wat ik niet lust jij ook viesd vind
Een dyslecties hert?quote:Op zondag 20 februari 2011 12:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
weet je wat een herd is?
weet je wat een nerd is?
do the math
stampedequote:Op zondag 20 februari 2011 12:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
weet je wat een herd is?
weet je wat een nerd is?
do the math
nerd is engels en herd ookquote:
quote:
wel netje slikken hehquote:Op zondag 20 februari 2011 12:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat zeg ik ook niet![]()
maar nu hoef ik al niet meer, want ik ben een beetje misselijk van de mijne
ja, en ik probeer niet te veel te kokhalzenquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 12:16 schreef DaMart het volgende:
Zo, even heerlijk een uurtje gewandeld in het duin. Een beetje frisse lucht doet een mens goed.
oeh zomg teh sexyquote:Op zondag 20 februari 2011 12:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, en ik probeer niet te veel te kokhalzen
quote:
ik weet wel wat jij lekker vindtquote:
bubyequote:
quote:
ja maar wat vind jij dan lekkerquote:Op zondag 20 februari 2011 12:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik weet wel wat jij lekker vindt![]()
quote:
ooh dan doe ik wel maar watquote:
RCT3 dusquote:Op zondag 20 februari 2011 12:26 schreef pgrferrari het volgende:
Waarom lopen die schoonmakers altijd voorbij de kots?![]()
ruim je kots lekker zelf opquote:Op zondag 20 februari 2011 12:26 schreef pgrferrari het volgende:
Waarom lopen die schoonmakers altijd voorbij de kots?![]()
je merkt vanzelf wel hoe enthousiast ik reageerquote:
heb je nu wel m'n pm gehad??quote:
ooh dat kan ik wel denk ikquote:Op zondag 20 februari 2011 12:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je merkt vanzelf wel hoe enthousiast ik reageer
Ik heb nog niet eens een echt ontbijt gehadquote:
quote:
het werkt nietquote:
Lekker met die kots enzoquote:
moet je 5 min je adem inhouden dat helpt altijdquote:
Haihai, heb jij koffiemelk voor me?quote:
30 minuten werkt nog beter, dan heb je nooit meer last van de hikquote:Op zondag 20 februari 2011 12:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
moet je 5 min je adem inhouden dat helpt altijd
opsekops water drinken danquote:
Ghehequote:Op zondag 20 februari 2011 12:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
30 minuten werkt nog beter, dan heb je nooit meer last van de hik
5 min is voor de meeste mensen ook al afdoende hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 12:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
30 minuten werkt nog beter, dan heb je nooit meer last van de hik
ik heb nog helemaal geen ontbijt opquote:Op zondag 20 februari 2011 12:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
opsekops water drinken dan![]()
en niet meer zo snel eten
* DaMart geeft LL een kopje thee.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:33 schreef LovelyLady het volgende:
hoi
Ik lig ziek op de bank
Maar de jongens hebben lief tekeningen geverfd
pindakaas is dan ook gruwelijk lekkerquote:Op zondag 20 februari 2011 12:33 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb nog helemaal geen ontbijt op
zometeen boterhammen met pindakaas!![]()
* Barretje80 heeft weer eens een pindakaas verslaving
Beterschapquote:Op zondag 20 februari 2011 12:33 schreef LovelyLady het volgende:
hoi
Ik lig ziek op de bank
zo effectiefquote:
Voor de meesten wel, voor kunstzwemsters iig nietquote:Op zondag 20 februari 2011 12:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
5 min is voor de meeste mensen ook al afdoende hoor
en vergeet parelduikers nietquote:Op zondag 20 februari 2011 12:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Beterschap
[..]
zo effectief
[..]
Voor de meesten wel, voor kunstzwemsters iig niet
* Barretje80 doet geen kunstjes in water hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 12:35 schreef Ladylike het volgende:
Voor de meesten wel, voor kunstzwemsters iig niet
ohneeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 20 februari 2011 12:33 schreef LovelyLady het volgende:
hoi
Ik lig ziek op de bank
Truequote:
Ik wel, nog steeds somsquote:Op zondag 20 februari 2011 12:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 doet geen kunstjes in water hoor
Ladylike welquote:Op zondag 20 februari 2011 12:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 doet geen kunstjes in water hoor
Het zit nog steeds in mn bloedquote:
Jaquote:Op zondag 20 februari 2011 12:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ohneeeeeeeeeeeee![]()
kusje op je ziek![]()
en verfingen![]()
![]()
TFMquote:Op zondag 20 februari 2011 12:38 schreef TheFamousMan het volgende:
Je zou maar een flinke slok zure, geklonterde mokka-chocolade melk in je bek hebben omdat de datum op het pak niet klopte![]()
HoiHoi
Wahoepiehjquote:
faalhaasquote:Op zondag 20 februari 2011 12:38 schreef TheFamousMan het volgende:
Je zou maar een flinke slok zure, geklonterde mokka-chocolade melk in je bek hebben omdat de datum op het pak niet klopte![]()
HoiHoi
Ik ga dit proberen uit te sprekenquote:
Oh, met een voet of een knie precies op het verkeerde plekje, zeker?quote:Op zondag 20 februari 2011 12:37 schreef LovelyLady het volgende:
Jabuikgriep ofzo maar zonder kotsen gelukkig..... Koen komt wel steeds heel lomp op me klimmen en dan wil hij er ook bij liggen...
Ja, sorry hoor, ik kon het ook niet wetenquote:
zoietsquote:
Oh zoiets kan ik dus echt nietquote:
is te lerenquote:Op zondag 20 februari 2011 12:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh zoiets kan ik dus echt niet
ik vind het er altijd nogal belachelijk uitzienquote:
jawel eerst op het pakken kijken tamme dakhaasquote:Op zondag 20 februari 2011 12:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor, ik kon het ook niet weten
Maar vind het ook niet echt leukquote:
het pakkenquote:Op zondag 20 februari 2011 12:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
jawel eerst op het pakken kijken tamme dakhaas
jup een voet op mijn tiet, een knie op mijn sleutelbeen *auw* en hij moest zich even met zijn volle gewicht ff leunen op mijn hoofdquote:Op zondag 20 februari 2011 12:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, met een voet of een knie precies op het verkeerde plekje, zeker?
tja, sommigen hebben dat gevoel.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik vind het er altijd nogal belachelijk uitzien
Dan nog is het te lerenquote:Op zondag 20 februari 2011 12:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar vind het ook niet echt leuk![]()
9/3/11 is nog niet geweest hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 12:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
omnomnomnomquote:Op zondag 20 februari 2011 12:42 schreef RockNijntje het volgende:
Afbakbroodjuns met gesmolten kaasOoverheerlijck
Daar stond een datum die niet klopte zegtie tochquote:Op zondag 20 februari 2011 12:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat ziet er inderdaad ook niet uitquote:Op zondag 20 februari 2011 12:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tja, sommigen hebben dat gevoel.
Ik vind bijvoorbeeld 20 man die achter een bal aanrennen er dom uit zien
[..]
Dan nog is het te leren![]()
het pakquote:
Maaaaaar heb je nu al sms of niet?quote:
Truequote:
wat een faalfirmaquote:Op zondag 20 februari 2011 12:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
9/3/11 is nog niet geweest hoor
je kan niet lezenquote:Op zondag 20 februari 2011 12:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Eigenlijk niet neequote:Op zondag 20 februari 2011 12:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
het pak
dang zo moeilijk was dat niet in die context
maar als ie al een maand open is dan geldt dat niet meer hequote:Op zondag 20 februari 2011 12:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nou, dat dusquote:Op zondag 20 februari 2011 12:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar als ie al een maand open is dan geldt dat niet meer he
11 maart 2009 betekent datquote:Op zondag 20 februari 2011 12:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wot, avi uit, al na de eerste week lezen in groep 4 [of was het groep 3?]quote:
het is gewoon amerikaanse datum, geldig tot 11 maart 2009quote:
Hihiquote:Op zondag 20 februari 2011 12:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jup een voet op mijn tiet, een knie op mijn sleutelbeen *auw* en hij moest zich even met zijn volle gewicht ff leunen op mijn hoofd
Maar verder zijn ze zoo lief. Dan wil ik wel vaker ziek zijn hoor haha
Ik had avi 6 in groep 3quote:Op zondag 20 februari 2011 12:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wot, avi uit, al na de eerste week lezen in groep 4 [of was het groep 3?]
en dus ditquote:Op zondag 20 februari 2011 12:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar hij was al ope...quote:Op zondag 20 februari 2011 12:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat dacht je van tanden poetsen?quote:Op zondag 20 februari 2011 12:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maar hij was al ope...
laat maar
heb nu wel een zure baggersmaak in m'n bek
hopenlijk niet op de muurquote:Op zondag 20 februari 2011 12:33 schreef LovelyLady het volgende:
hoi
Ik lig ziek op de bank
Gewoon wat anders drinkenquote:Op zondag 20 februari 2011 12:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maar hij was al ope...
laat maar
quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 12:43 schreef Ladylike het volgende:
het is gewoon amerikaanse datum, geldig tot 11 maart 2009
en trouwens...uit het pak drinkenquote:Op zondag 20 februari 2011 12:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maar hij was al ope...
laat maar
Eentje voor TTK?quote:Op zondag 20 februari 2011 12:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en trouwens...uit het pak drinken![]()
![]()
![]()
het is gewoon je eigen stomme schuld, net als je T9-faal
Welke film slinger je aan?quote:Op zondag 20 februari 2011 12:45 schreef Solique het volgende:
Zo eten weg, ik ga maar eens film kijken
Watchmenquote:
rondjes maken kan altijdquote:Op zondag 20 februari 2011 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Tsjonge, ik verveel me dood. Als ik wat dichter bij het station zou wonen was ik allang een rondje gaan maken
Slingeren doe je aan een liaanquote:
goede filmquote:
Moet PGR nog meer kots opruimenquote:
Hoezo niet aan een oude auto?quote:Op zondag 20 februari 2011 12:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Slingeren doe je aan een liaan
wat heb jij met de vader,zoon en heilige geest ??quote:
True lovequote:
Drink ik een bakkiequote:Op zondag 20 februari 2011 12:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat heb jij met de vader,zoon en heilige geest ??
ijsberenquote:
quote:
Oja zo van gofferdomme waarom doe jij het niet stomme autoquote:Op zondag 20 februari 2011 12:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die moet je namelijk ook aan slingeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
ik hou enorm van je, er kwam alleen ik hou niet van je uitquote:Op zondag 20 februari 2011 12:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zit toch behoorlijk te puzzelen wat hij wilde zeggen.
Lekkerquote:
Zeker, de week doornemenquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 12:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oja zo van gofferdomme waarom doe jij het niet stomme autoIk zou er best wel eentje willen hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien 'echt' ipv 'niet'quote:Op zondag 20 februari 2011 12:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zit toch behoorlijk te puzzelen wat hij wilde zeggen.
Toch nog wel een gewone erbij mag ik hopen?quote:Op zondag 20 februari 2011 12:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zou er best wel eentje willen hebben
zo eentje als uit de renault reklame?quote:Op zondag 20 februari 2011 12:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zou er best wel eentje willen hebben
eyy bouwvakkerquote:
Heb ik geen last van bij mijn foonquote:Op zondag 20 februari 2011 12:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik hou enorm van je, er kwam alleen ik hou niet van je uit
oftewel.. t9 "niet"
Hey schat, je roos is overledenquote:
Ja, zo ietsquote:Op zondag 20 februari 2011 12:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zo eentje als uit de renault reklame?
Ik heb het maar uitgezet, is niet echt nuttig met qwerty-toetsenbordquote:Op zondag 20 februari 2011 12:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb ik geen last van bij mijn foon
Het ging niet over zijn 'avi uit'?quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 12:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wot, avi uit, al na de eerste week lezen in groep 4 [of was het groep 3?]
Ja, het is wel weer goed, maar geen idee waarom ze zo hysterisch werd na één smsjequote:Op zondag 20 februari 2011 12:45 schreef RockNijntje het volgende:
Maar TFM, nu weet ik het nog nietHeeft ze terug gesms't en is alles weer goed?
strakke actie trouwens...quote:
Welbekomen.quote:
ik ook; chocopuffsquote:
Bij mij doet die het op een of andere manier nietquote:Op zondag 20 februari 2011 12:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb het maar uitgezet, is niet echt nuttig met qwerty-toetsenbord
Daarom dusquote:Op zondag 20 februari 2011 12:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
strakke actie trouwens...
"de sleutel aub"
*KLENG*
begint dat gezeik nu alquote:Op zondag 20 februari 2011 12:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ja, het is wel weer goed, maar geen idee waarom ze zo hysterisch werd na één smsje
Vrouwenquote:Op zondag 20 februari 2011 12:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ja, het is wel weer goed, maar geen idee waarom ze zo hysterisch werd na één smsje
QFT..quote:Op zondag 20 februari 2011 12:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
begint dat gezeik nu al![]()
![]()
run forrest run
quote:
Gelukkig hebben we het kaartje nogquote:Op zondag 20 februari 2011 12:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Tsja, maar de gedachte niet hoor
Huh? Waar heb je het over?quote:Op zondag 20 februari 2011 12:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het ging niet over zijn 'avi uit'?.
[..]
Je kan beter kippen houdenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja echt nu al zo'n gedoe, weet je wat, laat maar danquote:Op zondag 20 februari 2011 12:53 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
QFT..
das niet normaal hoor..
is het wel een nederlands meisje??
Uh misschien omdat het leek alsof je het uit wilde maken?quote:Op zondag 20 februari 2011 12:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nu? 1 kamerquote:Op zondag 20 februari 2011 12:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ijsberen
trouwens.. leef jij op 1 kamer?? of heb je een groter huis?
daar moet je ook voor zorgen hoorquote:
Virtueel?quote:Op zondag 20 februari 2011 12:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij mij doet die het op een of andere manier niet
dat zuigt apeballen in de hel maatquote:
En kakelen net zo veelquote:Op zondag 20 februari 2011 12:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
daar moet je ook voor zorgen hoor
wrom zo klein??quote:
je verstaat het gewoon nietquote:Op zondag 20 februari 2011 12:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
En kakelen net zo veelmaar zeuren stukken minder
Oh racistische telefoonquote:Op zondag 20 februari 2011 12:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn lysdektie het over ruled
nee eigenlijk lijkt het me lekker knusquote:
interesse in de mede KSC-ers?quote:
Oh zo heet dat hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 12:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zie de quote onder die vraag... 'avi uit' lijkt me ook niet iets wat je zelf typt.
wat is avi uit dan??quote:
als ik het me goed kan herinneren iig welquote:
nou dan.. kan je uiteindelijk beter vrouwen houden.. daar kan je wettelijk tenminste sex mee hebben..quote:
Avi uit = klaar met 9quote:Op zondag 20 februari 2011 12:57 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
als ik het me goed kan herinneren iig wel
quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 12:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Avi uit = klaar met 9
Of heb ik het nu fout?
gewoon, dat je alle niveau's hebt gehad, en ik had dat dus na twee keer lezen met de leraar al, 'taaltalentje' stond er op m'n rapportquote:
Okequote:
RCT?quote:
Drankorgelquote:
wtf is 9??quote:Op zondag 20 februari 2011 12:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Avi uit = klaar met 9
Of heb ik het nu fout?
Dat ben je inderdaadquote:Op zondag 20 februari 2011 12:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
gewoon, dat je alle niveau's hebt gehad, en ik had dat dus na twee keer lezen met de leraar al, 'taaltalentje' stond er op m'n rapport
avi 9 natuurlijkquote:Op zondag 20 februari 2011 12:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wtf is 9??
wij kregen gewoon rekenen en taal
rare basisscholen tegenwoordig
takenquote:Op zondag 20 februari 2011 12:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wtf is 9??
ja, ik vond het ook vaag, op boekjes stonden niveau's, dus ik zat in groep 4 al boekjes van groep 8 te lezenquote:Op zondag 20 februari 2011 12:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wtf is 9??
Dat is waarquote:Op zondag 20 februari 2011 12:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nou dan.. kan je uiteindelijk beter vrouwen houden.. daar kan je wettelijk tenminste sex mee hebben..
vroegah.... bestond avi 1 t/m 300 nog nietquote:
*generatie kloof*quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 13:00 schreef PeZu het volgende:
haah oude stommen bejaarde weten niet wat avi 9 is![]()
hey, wij hebben het niet bedacht!quote:
Even logisch nadenken, als avi 9 'uit' is, dan heb je toch niet t/m 300quote:Op zondag 20 februari 2011 13:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
vroegah.... bestond avi 1 t/m 300 nog niet
ik ook niet hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 13:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hey, wij hebben het niet bedacht!
ONZ'erquote:Op zondag 20 februari 2011 13:00 schreef PeZu het volgende:
haah oude stommen bejaarde weten niet wat avi 9 is![]()
Afzetterquote:Op zondag 20 februari 2011 13:01 schreef pgrferrari het volgende:
Het regent, ff de prijs van paraplu's omhoog gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |