True lovequote:
Drink ik een bakkiequote:Op zondag 20 februari 2011 12:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat heb jij met de vader,zoon en heilige geest ??
ijsberenquote:
quote:
Oja zo van gofferdomme waarom doe jij het niet stomme autoquote:Op zondag 20 februari 2011 12:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die moet je namelijk ook aan slingeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
ik hou enorm van je, er kwam alleen ik hou niet van je uitquote:Op zondag 20 februari 2011 12:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zit toch behoorlijk te puzzelen wat hij wilde zeggen.
Lekkerquote:
Zeker, de week doornemenquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 12:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oja zo van gofferdomme waarom doe jij het niet stomme autoIk zou er best wel eentje willen hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien 'echt' ipv 'niet'quote:Op zondag 20 februari 2011 12:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zit toch behoorlijk te puzzelen wat hij wilde zeggen.
Toch nog wel een gewone erbij mag ik hopen?quote:Op zondag 20 februari 2011 12:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zou er best wel eentje willen hebben
zo eentje als uit de renault reklame?quote:Op zondag 20 februari 2011 12:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zou er best wel eentje willen hebben
eyy bouwvakkerquote:
Heb ik geen last van bij mijn foonquote:Op zondag 20 februari 2011 12:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik hou enorm van je, er kwam alleen ik hou niet van je uit
oftewel.. t9 "niet"
Hey schat, je roos is overledenquote:
Ja, zo ietsquote:Op zondag 20 februari 2011 12:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zo eentje als uit de renault reklame?
Ik heb het maar uitgezet, is niet echt nuttig met qwerty-toetsenbordquote:Op zondag 20 februari 2011 12:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb ik geen last van bij mijn foon
Het ging niet over zijn 'avi uit'?quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 12:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wot, avi uit, al na de eerste week lezen in groep 4 [of was het groep 3?]
Ja, het is wel weer goed, maar geen idee waarom ze zo hysterisch werd na één smsjequote:Op zondag 20 februari 2011 12:45 schreef RockNijntje het volgende:
Maar TFM, nu weet ik het nog nietHeeft ze terug gesms't en is alles weer goed?
strakke actie trouwens...quote:
Welbekomen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |