Goh, toch nog 1 goed uitpakkende beslissing van de makers!quote:
Welk spel?quote:Op zondag 20 februari 2011 12:06 schreef Darklight het volgende:
Ik denk dat ze vanavond weer heel moe zijn, omdat ze de hele dag met het spel bezig zijn
denk het ookquote:Op zondag 20 februari 2011 12:06 schreef Darklight het volgende:
Ik denk dat ze vanavond weer heel moe zijn, omdat ze de hele dag met het spel bezig zijn
ff kijken voor je \hidiquote:Op zondag 20 februari 2011 12:07 schreef HiDiHo het volgende:
sry....subsonic liep op mijn laptop.
werkt het nu weer?
ohmygod.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:08 schreef charmed_angel het volgende:
Dat doe ik ook altijd, op mijn hakken trainen
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op zondag 20 februari 2011 12:08 schreef charmed_angel het volgende:
Dat doe ik ook altijd, op mijn hakken trainen
[ afbeelding ]
2 muurtjes hequote:Op zondag 20 februari 2011 12:10 schreef charmed_angel het volgende:
Nou ik ga douchen en aankleden, dan even klussen. Kom vanmiddag nog wel even checken
Pagina kan niet gevonden worden.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:07 schreef HiDiHo het volgende:
sry....subsonic liep op mijn laptop.
werkt het nu weer?
quote:Op zondag 20 februari 2011 12:10 schreef charmed_angel het volgende:
Nou ik ga douchen en aankleden, dan even klussen. Kom vanmiddag nog wel even checken
Ja, of Twister. Gewoon, allerlei spellen. Triviant, zal ook lekker gaanquote:Op zondag 20 februari 2011 12:09 schreef D. het volgende:
[..]
Da's ook saai om te kijken
Laat ze dan hints ofzo doen, daar heeft de kijker nog wat aan
Goed planquote:Op zondag 20 februari 2011 12:10 schreef charmed_angel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |