was beetje wa later, maar was wel voor 12 aan het meeluisterenquote:Op zondag 20 februari 2011 06:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echte diehards![]()
Luister je ook al vanaf 10 uur?
Ja duurt nog maar ffquote:
Makkelijk zegt iequote:Op zondag 20 februari 2011 06:38 schreef djkoelkast het volgende:
Nog maar 3,5 uur, halen we makkelijk
Heul niet!!quote:
En bedankt hequote:Op zondag 20 februari 2011 06:42 schreef _Fanta het volgende:
[..]
tuurlijk nie!, maar echt veel zinnigs komt er nie meer uit, dus kan beter mn bek houde
Ik kreeg het door jaquote:
jahzeker!quote:Op zondag 20 februari 2011 06:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Ook als ik niet moe ben trouwens
en nu even dansen want: LIBERTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Goedemorgen Yvonnequote:
quote:
het is marathon, ze draaien van gisteravond 10 uur tot 10 uur deze ochtend, kom je ook gezellig meeluisteren?quote:
Ghehehequote:Op zondag 20 februari 2011 06:49 schreef _Fanta het volgende:
[..]
het is marathon, ze draaien van gisteravond 10 uur tot 10 uur deze ochtend, kon je ook gezellig meeluisteren?
Voel je je al wat beter?quote:Op zondag 20 februari 2011 06:49 schreef yvonne het volgende:
Ik luister nu mee, ben nu wel uitgeslapen ja
oke dan!quote:Op zondag 20 februari 2011 06:49 schreef yvonne het volgende:
Ik luister nu mee, ben nu wel uitgeslapen ja
Ik heb nog maar zo'n migraine pil genomenquote:
Aii migraine. Dat is niet bestquote:Op zondag 20 februari 2011 06:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb nog maar zo'n migraine pil genomen
Ja dan noem je ook wat op ook jaquote:Op zondag 20 februari 2011 06:53 schreef yvonne het volgende:
JAAAAAAAAAAAAA hahahaha,FOK!Radio weigerde dit altijd te draaien
quote:Op zondag 20 februari 2011 06:56 schreef _Fanta het volgende:
wille jullie zo 3 Doors Down - Kryptonite draaien? krijg altijd energy boost van da nummer, heb ik wel ff nodig
Kan je dat goud beter aan mij gevenquote:Op zondag 20 februari 2011 06:56 schreef dragems het volgende:
goldstrike is slecht voor je. die goud vlokken maken kleine sneetjes in je maagwand zodat het alcohol eerder opgenomen word
Nee eerst iemand anders bellen!!quote:Op zondag 20 februari 2011 06:57 schreef dragems het volgende:
ben me dan. ik ga zo slapen. wel lekker nummer
Wakker wordenquote:
Ja zoietsquote:Op zondag 20 februari 2011 06:57 schreef _Fanta het volgende:
[..]
why not? slechte herrinderingen aan dat nummer ofzo?
Ik heb er een pesthekel aan, ik draai 'm nietquote:Op zondag 20 februari 2011 06:57 schreef _Fanta het volgende:
[..]
why not? slechte herrinderingen aan dat nummer ofzo?
quote:
NAIS!!quote:Op zondag 20 februari 2011 06:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
alleen smsde de onder buurman toen we klaar waren... dat het heerlijk klonk
![]()
sorry was ff onwijs aan het klaarkomenquote:
moet ook gebeurenquote:Op zondag 20 februari 2011 07:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sorry was ff onwijs aan het klaarkomen![]()
Dat weet jij wel. Waar kan ik de stats van het topic zien?quote:Op zondag 20 februari 2011 07:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
whahaha ik krijg de grijns niet van m'n gezicht af![]()
lachen houdt je jongquote:Op zondag 20 februari 2011 07:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
whahaha ik krijg de grijns niet van m'n gezicht af![]()
donknowquote:Op zondag 20 februari 2011 07:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat weet jij wel. Waar kan ik de stats van het topic zien?
Jawel hequote:
mafkezen zijn hetquote:Op zondag 20 februari 2011 07:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Vergeet de gekken die besluiten om de hele marathon te blijven luisteren
Ik had een edit gedaanquote:
komt paul ook dan?quote:Op zondag 20 februari 2011 07:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Paul de gracht in.
As zaterdag in utreg is je kans Yvonne
Ja tochquote:
quote:
gaat hij ook zingen (step right up?)quote:
Jamai is idd geboektquote:Op zondag 20 februari 2011 07:07 schreef dragems het volgende:
[..]
[..]
gaat hij ook zingen (step right up?)
lol toen was je net nieuw?quote:Op zondag 20 februari 2011 07:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
yvonne heeft mij een noob en een kutuser genoemd poosje geleden
Nu niet meer dan?quote:
een paar maken af en toe een uitstapje en openen een topicquote:Op zondag 20 februari 2011 07:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Lol
Dat komt omdat alle baggeraars in het radio onzin topic zitten
nou eigenlijk welquote:
neej was het topic wat ragboer voor mij opende omdat ik de 10.000 had gehaald.. dus nie zo lang geleden... ja wel net nieuw want dat ben ik nog steedsquote:
Ja toch wel??quote:Op zondag 20 februari 2011 07:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een paar maken af en toe een uitstapje en openen een topic
Hoiiiiiiquote:
Met moeite hoor, met moeite!!quote:
quote:
Daggutniet met je blotebillengezicht!quote:
Wangetjes om in te knijpenquote:Op zondag 20 februari 2011 07:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daggutniet met je blotebillengezicht!
En niet iets wat je snel zal horen bij koelkastquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 07:20 schreef Huppelmuts het volgende:
BOH IK KEEK OP VAN MN LAPTOP!!!
HET IS LICHT BUITEN, OPEENS, ZOMAAR SCHRIK ENG AAAAAAAAAAAAAA IK SMELT!!!
quote:Op zondag 20 februari 2011 07:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Fanta dmt mij ipv knetter
Koelkast wil je roddels?
Ik keek nu pas omhoogquote:Op zondag 20 februari 2011 07:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
hier al een half uur ofzow
Ja echtquote:
ik zag het toen ik ging roken vlak voor ik erweer wasquote:
radiohead is tofquote:
ik probeer me voor te stellen wat hij stuurtquote:
is het zo erg dat ik door de grond wil zakken?quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 07:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Koelkast wil je roddels?
Webhawkquote:Op zondag 20 februari 2011 07:24 schreef dragems het volgende:
naar wie moet ik nou me baardhaar sturen?
Naar Het_Hupt, duhquote:Op zondag 20 februari 2011 07:24 schreef dragems het volgende:
IK wilde WH zeggen en toen zag ik Yv dr post.quote:Op zondag 20 februari 2011 07:24 schreef dragems het volgende:
Hoe heb je het verkloot?quote:Op zondag 20 februari 2011 07:27 schreef _Fanta het volgende:
ben ff klaar met DM, als iemand nog iets wil vragen aan mij, vraag hier maar
Geen idee. Dat kreeg ik in een dmquote:
ohjah maar je mag geen discussies die over dm's worde gevoert naar topic brengenquote:Op zondag 20 februari 2011 07:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. Dat kreeg ik in een dm
hups plaag die jongen niet zoquote:Op zondag 20 februari 2011 07:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. Dat kreeg ik in een dm
Wel als jij toestemming geeftquote:Op zondag 20 februari 2011 07:29 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ohjah maar je mag geen discussies die over dm's worde gevoert naar topic brengen
George is nog steeds niet bijgekomen van dat bierpoepjequote:
waarom doe je dit?quote:Op zondag 20 februari 2011 07:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Koelkast wil je roddels?
quote:
Die mix is goed hoorquote:
jij blijft gewoon wakkerquote:Op zondag 20 februari 2011 07:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh noes de mix.
1 uur lang alleen muziek![]()
Dan val ik in slaap hoor
Jaaahaaa ik doe mn bestquote:
we posten hem als ie af is ok? anders is het geen verrassing meerquote:Op zondag 20 februari 2011 07:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jaaahaaa ik doe mn best![]()
En post even het lijstje van de nummers die in de mix zitten
Ghehequote:
Post dan wat je tot nu toe hebt. Doet koelkast ook elke keer.quote:Op zondag 20 februari 2011 07:34 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
we posten hem als ie af is ok? anders is het geen verrassing meer
quote:
Hoe laat moet je op het veld zijn?quote:Op zondag 20 februari 2011 07:36 schreef Melting het volgende:
Deze overgang loopt niet zo lekker.... maar wat maakt het uit...
wanneer heb je weer nachtdienst?quote:
Oh dus je kan tot het einde luisterenquote:Op zondag 20 februari 2011 07:37 schreef Melting het volgende:
Ik sta naast het veld hè? Ik ben coach/voorzitter.
En wordt om 10 uur opgehaald.
Neequote:Op zondag 20 februari 2011 07:38 schreef Melting het volgende:
Lekker mix ja.... is ie ook ergens te downloaden?
geen idee?quote:Op zondag 20 februari 2011 07:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wanneer heb je weer nachtdienst?
Het is heel vroeg op de zondagochtend, wat verwacht je zelf?quote:Op zondag 20 februari 2011 07:39 schreef dragems het volgende:
niet meer mensen in mijn vaarwel topic?
Tevens dacht ik ook van ik ga even beentjes strekken, slecht plan!!quote:Op zondag 20 februari 2011 07:30 schreef yvonne het volgende:
[ONZ Radio] #911 - Dj.Koelkast en Dj.Darcli nog steeds in de Marathon
Luisteren
Anderhalve fles pasquote:
Slaap lekker helt!!quote:
dit is een primeur!!!! en darcli en koelkast moeten ook douchen,schijten,drinken en fappenquote:Op zondag 20 februari 2011 07:45 schreef _Fanta het volgende:
maar waarom is eigenlijk zo remix aan de gang nu? dacht dat het live radio was tot 10 uur?
Ftfy.quote:Op zondag 20 februari 2011 07:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dit is een primeur!!!! en darcli en koelkast moeten ook fappen
tochnie tegelijk?quote:Op zondag 20 februari 2011 07:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dit is een primeur!!!! en darcli en koelkast moeten ook douchen,schijten,drinken en fappen
Dat komt omdat ik elke keer niet naar de keuken durfde omdat ik bang was iets te missenquote:Op zondag 20 februari 2011 07:43 schreef Melting het volgende:
Truste dragems.
EN anderhalve fles is idd niet zoveel over zoveel uur verdeeld.
Die mannen willen koffie en benen strekken enzquote:Op zondag 20 februari 2011 07:45 schreef _Fanta het volgende:
maar waarom is eigenlijk zo remix aan de gang nu? dacht dat het live radio was tot 10 uur?
achter elkaar in die volgordequote:
Wild masturberend rond de tafel rennenquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 07:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wild masturberend rond de tafel rennen
Knetter zit al volquote:
wij vallen niet op elkaar weet je nogquote:
Nee dan had ik rond 2 uur al zonder drank gezetenquote:
heb dr op het moment niks inzitten hoorquote:
Hoe weet je dat een opblaaspop vol zit?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op zondag 20 februari 2011 07:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe weet je dat een opblaaspop vol zit?
[ [url=
Dan gaat ze huilen]afbeelding[/url] ]
Ook geen zaadrestanten?quote:Op zondag 20 februari 2011 07:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb dr op het moment niks inzitten hoor![]()
![]()
ik moest er om lachenquote:Op zondag 20 februari 2011 07:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe weet je dat een opblaaspop vol zit?
[ [url=
Dan gaat ze huilen]afbeelding[/url] ]
Nee. Ik denk dat ik nu nog wel kan slapen straks. Maar dan moet ik ook niet al te veel meer drinken.quote:
wa lievvvvvquote:Op zondag 20 februari 2011 07:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Vogeltjes op het grasveld hiervoor bezig met hun liefdesspel![]()
Dat heb ik al maandenquote:
goed plan me 2quote:Op zondag 20 februari 2011 07:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat heb ik al maanden![]()
Ik ga even op het balkon peukie doen en vooral frisse neus halen
En de laatste 2 uur zijn ingegaanquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 08:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Als ik beloof wakker te blijven mag ik dan wel op mn matrasje gaan liggen achter mn bank?
Okay dan blijf ik hierquote:
jij bent goed in luisterenquote:
kom maar snel weer bij onzquote:
quote:
Serieus? Ik heb er de kracht niet voorquote:Op zondag 20 februari 2011 08:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
![]()
de mix klinkt lekker.. heb moeite met stilzitten
HOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIquote:
oehw goedemorgen!quote:
Gek he? je zou maar in slaap vallenquote:Op zondag 20 februari 2011 08:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Ik mag niet eens op mn matras gaan liggen van ze ;D
Met al die redbull in mn donder?quote:Op zondag 20 februari 2011 08:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gek he? je zou maar in slaap vallen
valt echt alles meequote:Op zondag 20 februari 2011 08:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Goeiemorgen
Houden jullie het nog een beetje vol?
ik wel.. vol energiequote:Op zondag 20 februari 2011 08:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb er de kracht niet voor
Jij hebt geslapen zaterdag, dit is voor jou gewoon een nachtdienstquote:Op zondag 20 februari 2011 08:09 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
valt echt alles meenu ff koffie enzo dus komt goed!
quote:Op zondag 20 februari 2011 08:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt geslapen zaterdag, dit is voor jou gewoon een nachtdienst
Ik kan het niet zien dus waarom moet ik dan wakker zijn?quote:Op zondag 20 februari 2011 08:10 schreef Melting het volgende:
Je moet uiterlijk om half 3 wakker zijn, hè Huppelmuts.
precies jij snapt het we hebben geoefend!quote:Op zondag 20 februari 2011 08:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
darcli en ik zijn goed in nachten wakker blijven
Ik doe dit zonder oefening he!!quote:Op zondag 20 februari 2011 08:11 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
precies jij snapt het we hebben geoefend!
Dank je welquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 08:11 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
precies jij snapt het we hebben geoefend!
Dat doen ze vast wel. In de rust zullen ze vast met 1-0 achter staan. Trekken ze in de 2de helft wel rechtquote:Op zondag 20 februari 2011 08:12 schreef Melting het volgende:
Ik hoop het. Als ze die Limburgers maar niet onderschatten, na de zege op Anderlecht.
ik was wel heul de tijd wakker.. ik wil ook vermeldingquote:Op zondag 20 februari 2011 08:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe dit zonder oefening he!!
En popje en ik zijn de enigen die de hele marathon hebben geluisterd![]()
Eervolle vermelding voor ons enz!!
precies, duidelijk!quote:Op zondag 20 februari 2011 08:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]Ik heb dit compliment 100x liever dan een lintje van de Koningin
Jij hebt niet de hele tijd geluisterdquote:Op zondag 20 februari 2011 08:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik was wel heul de tijd wakker.. ik wil ook vermelding
Er is een heel topic!!!quote:Op zondag 20 februari 2011 08:14 schreef LovelyLady het volgende:
Zijn er al pics van dragems zijn baard?
ONZ RADIO - Een vaarwel aan me baardquote:Op zondag 20 februari 2011 08:14 schreef LovelyLady het volgende:
Zijn er al pics van dragems zijn baard?
ik zeg ook.. heul de tijd wakkerquote:Op zondag 20 februari 2011 08:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt niet de hele tijd geluisterd
Ja dat sowiesoquote:Op zondag 20 februari 2011 08:14 schreef Melting het volgende:
Ben benieuwd. Eigenlijk moet het gewoon 5-0 worden.
Geen eervolle vermelding als je niet de volle 12 uur hebt geluisterdquote:Op zondag 20 februari 2011 08:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik zeg ook.. heul de tijd wakker
wat een verbetering he.. hij had dit eigenlijk veul eerder moeten doenquote:Op zondag 20 februari 2011 08:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ONZ RADIO - Een vaarwel aan me baard
Laatste beetje baard ging er om half 8 vanaf geloof ikquote:
dat heb ik dus weer gemistquote:Op zondag 20 februari 2011 08:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laatste beetje baard ging er om half 8 vanaf geloof ik
7:15u, toen we Yvonne belden, dat was echt fantastischquote:Op zondag 20 februari 2011 08:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laatste beetje baard ging er om half 8 vanaf geloof ik
hebben we een uitzendinggemist.nl?quote:Op zondag 20 februari 2011 08:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
7:15u, toen we Yvonne belden, dat was echt fantastisch
Ik vond dat een heel goed idee van mijquote:Op zondag 20 februari 2011 08:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
7:15u, toen we Yvonne belden, dat was echt fantastisch
We nemen nog altijd opquote:Op zondag 20 februari 2011 08:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hebben we een uitzendinggemist.nl?
Yvonne was vol lof over radio Onzinquote:Op zondag 20 februari 2011 08:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hebben we een uitzendinggemist.nl?
Ja heerlijke muziek om bij aan het werk te zijn.quote:Op zondag 20 februari 2011 08:21 schreef yvonne het volgende:
Met die mix heb ik al een hele kast leeg, energie op de zondagochtend
Jij bent eng zo op de vroege ochtendquote:Op zondag 20 februari 2011 08:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oehoehoehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |