was beetje wa later, maar was wel voor 12 aan het meeluisterenquote:Op zondag 20 februari 2011 06:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echte diehards![]()
Luister je ook al vanaf 10 uur?
Ja duurt nog maar ffquote:
Makkelijk zegt iequote:Op zondag 20 februari 2011 06:38 schreef djkoelkast het volgende:
Nog maar 3,5 uur, halen we makkelijk
Heul niet!!quote:
En bedankt hequote:Op zondag 20 februari 2011 06:42 schreef _Fanta het volgende:
[..]
tuurlijk nie!, maar echt veel zinnigs komt er nie meer uit, dus kan beter mn bek houde
Ik kreeg het door jaquote:
jahzeker!quote:Op zondag 20 februari 2011 06:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Ook als ik niet moe ben trouwens
en nu even dansen want: LIBERTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Goedemorgen Yvonnequote:
quote:
het is marathon, ze draaien van gisteravond 10 uur tot 10 uur deze ochtend, kom je ook gezellig meeluisteren?quote:
Ghehehequote:Op zondag 20 februari 2011 06:49 schreef _Fanta het volgende:
[..]
het is marathon, ze draaien van gisteravond 10 uur tot 10 uur deze ochtend, kon je ook gezellig meeluisteren?
Voel je je al wat beter?quote:Op zondag 20 februari 2011 06:49 schreef yvonne het volgende:
Ik luister nu mee, ben nu wel uitgeslapen ja
oke dan!quote:Op zondag 20 februari 2011 06:49 schreef yvonne het volgende:
Ik luister nu mee, ben nu wel uitgeslapen ja
Ik heb nog maar zo'n migraine pil genomenquote:
Aii migraine. Dat is niet bestquote:Op zondag 20 februari 2011 06:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb nog maar zo'n migraine pil genomen
Ja dan noem je ook wat op ook jaquote:Op zondag 20 februari 2011 06:53 schreef yvonne het volgende:
JAAAAAAAAAAAAA hahahaha,FOK!Radio weigerde dit altijd te draaien
quote:Op zondag 20 februari 2011 06:56 schreef _Fanta het volgende:
wille jullie zo 3 Doors Down - Kryptonite draaien? krijg altijd energy boost van da nummer, heb ik wel ff nodig
Kan je dat goud beter aan mij gevenquote:Op zondag 20 februari 2011 06:56 schreef dragems het volgende:
goldstrike is slecht voor je. die goud vlokken maken kleine sneetjes in je maagwand zodat het alcohol eerder opgenomen word
Nee eerst iemand anders bellen!!quote:Op zondag 20 februari 2011 06:57 schreef dragems het volgende:
ben me dan. ik ga zo slapen. wel lekker nummer
Wakker wordenquote:
Ja zoietsquote:Op zondag 20 februari 2011 06:57 schreef _Fanta het volgende:
[..]
why not? slechte herrinderingen aan dat nummer ofzo?
Ik heb er een pesthekel aan, ik draai 'm nietquote:Op zondag 20 februari 2011 06:57 schreef _Fanta het volgende:
[..]
why not? slechte herrinderingen aan dat nummer ofzo?
quote:
NAIS!!quote:Op zondag 20 februari 2011 06:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
alleen smsde de onder buurman toen we klaar waren... dat het heerlijk klonk
![]()
sorry was ff onwijs aan het klaarkomenquote:
moet ook gebeurenquote:Op zondag 20 februari 2011 07:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sorry was ff onwijs aan het klaarkomen![]()
Dat weet jij wel. Waar kan ik de stats van het topic zien?quote:Op zondag 20 februari 2011 07:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
whahaha ik krijg de grijns niet van m'n gezicht af![]()
lachen houdt je jongquote:Op zondag 20 februari 2011 07:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
whahaha ik krijg de grijns niet van m'n gezicht af![]()
donknowquote:Op zondag 20 februari 2011 07:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat weet jij wel. Waar kan ik de stats van het topic zien?
Jawel hequote:
mafkezen zijn hetquote:Op zondag 20 februari 2011 07:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Vergeet de gekken die besluiten om de hele marathon te blijven luisteren
Ik had een edit gedaanquote:
komt paul ook dan?quote:Op zondag 20 februari 2011 07:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Paul de gracht in.
As zaterdag in utreg is je kans Yvonne
Ja tochquote:
quote:
gaat hij ook zingen (step right up?)quote:
Jamai is idd geboektquote:Op zondag 20 februari 2011 07:07 schreef dragems het volgende:
[..]
[..]
gaat hij ook zingen (step right up?)
lol toen was je net nieuw?quote:Op zondag 20 februari 2011 07:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
yvonne heeft mij een noob en een kutuser genoemd poosje geleden
Nu niet meer dan?quote:
een paar maken af en toe een uitstapje en openen een topicquote:Op zondag 20 februari 2011 07:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Lol
Dat komt omdat alle baggeraars in het radio onzin topic zitten
nou eigenlijk welquote:
neej was het topic wat ragboer voor mij opende omdat ik de 10.000 had gehaald.. dus nie zo lang geleden... ja wel net nieuw want dat ben ik nog steedsquote:
Ja toch wel??quote:Op zondag 20 februari 2011 07:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een paar maken af en toe een uitstapje en openen een topic
Hoiiiiiiquote:
Met moeite hoor, met moeite!!quote:
quote:
Daggutniet met je blotebillengezicht!quote:
Wangetjes om in te knijpenquote:Op zondag 20 februari 2011 07:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daggutniet met je blotebillengezicht!
En niet iets wat je snel zal horen bij koelkastquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 07:20 schreef Huppelmuts het volgende:
BOH IK KEEK OP VAN MN LAPTOP!!!
HET IS LICHT BUITEN, OPEENS, ZOMAAR SCHRIK ENG AAAAAAAAAAAAAA IK SMELT!!!
quote:Op zondag 20 februari 2011 07:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Fanta dmt mij ipv knetter
Koelkast wil je roddels?
Ik keek nu pas omhoogquote:Op zondag 20 februari 2011 07:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
hier al een half uur ofzow
Ja echtquote:
ik zag het toen ik ging roken vlak voor ik erweer wasquote:
radiohead is tofquote:
ik probeer me voor te stellen wat hij stuurtquote:
is het zo erg dat ik door de grond wil zakken?quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 07:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Fanta dmt mij ipv knetter
Koelkast wil je roddels?
Webhawkquote:Op zondag 20 februari 2011 07:24 schreef dragems het volgende:
naar wie moet ik nou me baardhaar sturen?
Naar Het_Hupt, duhquote:Op zondag 20 februari 2011 07:24 schreef dragems het volgende:
IK wilde WH zeggen en toen zag ik Yv dr post.quote:Op zondag 20 februari 2011 07:24 schreef dragems het volgende:
Hoe heb je het verkloot?quote:Op zondag 20 februari 2011 07:27 schreef _Fanta het volgende:
ben ff klaar met DM, als iemand nog iets wil vragen aan mij, vraag hier maar
Geen idee. Dat kreeg ik in een dmquote:
ohjah maar je mag geen discussies die over dm's worde gevoert naar topic brengenquote:Op zondag 20 februari 2011 07:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. Dat kreeg ik in een dm
hups plaag die jongen niet zoquote:Op zondag 20 februari 2011 07:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. Dat kreeg ik in een dm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |