SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
Neehee, want dan klopt m'n topictitel nietquote:Op zondag 20 februari 2011 00:47 schreef Schilderijtje het volgende:
Wil iedereen zijn/haar zeik bij zich houden...
Bij voorbaat dank...
Je houdt je pies maar op!quote:Op zondag 20 februari 2011 00:49 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Neehee, want dan klopt m'n topictitel niet
Sta je morgen met je brakke hoofd in je pakquote:Op zondag 20 februari 2011 01:40 schreef Silenus het volgende:
Ze is nu naar de wc, voel de bui alweer hangen. Dit wordt zo kut morgenvroeg
Issie 10 centimeter kleiner dan ik... Dju.... en het is écht leukquote:Op zondag 20 februari 2011 01:25 schreef Turbomuis het volgende:
Kreeg een oneliner via Paiq, iemand vond m'n foto leuk, en we matchen 97 procent. Prima redenen vontie. En zowaar, een leuk gesprek
quote:Op zondag 20 februari 2011 05:30 schreef Silenus het volgende:
Gvd gaat die tyfustrein via Hilversum, niets blijft me bespaard vanavond.
Oh en hoe denk je er nu over?quote:Op zondag 20 februari 2011 02:15 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Issie 10 centimeter kleiner dan ik... Dju.... en het is écht leuk
Ja, klinkt alsof het een enorme kutavond is geweest idd.quote:Op zondag 20 februari 2011 05:30 schreef Silenus het volgende:
Gvd gaat die tyfustrein via Hilversum, niets blijft me bespaard vanavond.
CLK .quote:Op zondag 20 februari 2011 10:25 schreef Garisson72 het volgende:
OK demmit, ik als autofiel wil dan wel weten waffer auto het is want ik weet ff niet welk merk een 200 en een 320 voert.
Voor sommige mannen is het inderdaad het verlengstuk van hun mannelijkheidquote:Op zondag 20 februari 2011 10:58 schreef Garisson72 het volgende:
Aw damn, ik ben toch ook helemaal niet goed wakker nog.![]()
Ja goeie kans dat hij zich daarmee virtueel in de ballen getast voelt..
quote:Op zondag 20 februari 2011 11:24 schreef Spirit82 het volgende:
Jeeejjj, ben mn kroeghosselskills nog niet kwijtNa vier uur slaap naar Limburg rijden voor familiebezoek is echter geen goed plan, damn, anders had ik hem gister weer gezien
Ik vind het overigens altijd zo kut dat je in het begin zo puberaal zenuwachtig op smsjes gaat zitten wachten
Ja echt! Ik bedoel, hoe oud zijn we nouquote:Op zondag 20 februari 2011 11:31 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]![]()
Stom he? en dat blijft!![]()
Enne wat heb je gehosseld in de kroeg?
Leeftijd issues dus...quote:Op zondag 20 februari 2011 11:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja echt! Ik bedoel, hoe oud zijn we nou"zou hij reageren???" en dat doen ze ALTIJD, dus why zenuwachtig zijn?! Ik snap mezelf soms niet zo goed
Ik heb zowaar een man gehosseld... jaaaa, je verwacht het nietOverigens, werd eerst in de kroeg aangesproken door een hele leuke jongen, hj was 28 maar toen ik zei dat ik 29 was, wenste hij me een leuke avond toe en maakte dat hij weg kwam. Ik ben fucking 3 weken 29 en voor het eerst afgewezen op mijn leeftijd
Daarna in een foute tent dus deze gast tegengekomen en dat was gewoon heel gezellig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |