quote:
Nee en neequote:
PM naar koelkastquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik wil wel tieten sturen.. alleen weet niet of dat kan hier
De broer van edwinquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:50 schreef Watertornado het volgende:
Ik vind Party:15 of Hengel at a bitch beter eigenlijk.
Ken je al. Die met Wandaquote:
tieten sturenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:50 schreef heloef het volgende:
Oh de nieuwe van de Jeugd![]()
EN WAAR BLIJFT MIJN VERZOEKJEN NOU?!?![]()
![]()
Tieten krijgen voorrangquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:50 schreef heloef het volgende:
Oh de nieuwe van de Jeugd![]()
EN WAAR BLIJFT MIJN VERZOEKJEN NOU?!?![]()
![]()
*kuchkuch*Swentibold*kuchkuch*quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mijn scharrel informeert mij dat het kan.. maar inruil voor tieten ga ik dan natuurlijk wel iets heul fouts aanvragen
Ze hebben me mijn verzoekjen al 20 minuten belooft.quote:
krijgen wij die tetten ook te zien?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mijn scharrel informeert mij dat het kan.. maar inruil voor tieten ga ik dan natuurlijk wel iets heul fouts aanvragen
Daar praten we niet overquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:51 schreef Neroje het volgende:
Goedenavond dames en heren, is het begin van de marathon een beetje leuk geweest?
Ik ga nu ook meeluisteren
quote:
quote:Geef ff door dat het vet leip is hier. Groeten aan ragboer. HARDCORE!!!!!!!
quote:En groeten van teije, pall jan peter en kieron
Hij staat al 20 minuten in de queuequote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze hebben me mijn verzoekjen al 20 minuten belooft.
Neroje is gewoon van de partijquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:51 schreef Neroje het volgende:
Goedenavond dames en heren, is het begin van de marathon een beetje leuk geweest?
ja maar tieten hebben voorrangquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze hebben me mijn verzoekjen al 20 minuten belooft.
Clouseau?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:51 schreef robdriessen het volgende:
[..]
*kuchkuch*Swentibold*kuchkuch*
waarschijnlijk wel.. ik gaat ff foto makenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:51 schreef robdriessen het volgende:
[..]
*kuchkuch*Swentibold*kuchkuch*
Dat zei ik gisternacht nog.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar tieten hebben voorrang
hoi, ik tune net pas in. maar leuk dat je ook komt luisterenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:51 schreef Neroje het volgende:
Ben ik sinds vanmiddag je held, of is dat al langer zo?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:51 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Neroje is gewoon van de partij
Nee!!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en je badkamer pics niet vergeten
stille aanbidder, maar vanavond komen alle gevoelens een beetje losquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:52 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ben ik sinds vanmiddag je held, of is dat al langer zo?
Heloef, post de tieten van je zus.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:52 schreef heloef het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik verzamel gewoon tieten. Niets om je voor te schamen dacht ik zo.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:52 schreef robdriessen het volgende:
Is wel een heel goedkope truc van Koelkast om aan plaatjes van alle tieten te komenGratis fapmateriaal.
Ik ben al bezet, sorryquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:52 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
stille aanbidder, maar vanavond komen alle gevoelens een beetje los
Ik heb geen zus.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:52 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Heloef, post de tieten van je zus.
Jammer, lekkere moeder?quote:
Misbruik van je functie moet kunnenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:52 schreef robdriessen het volgende:
Is wel een heel goedkope truc van Koelkast om aan plaatjes van alle tieten te komenGratis fapmateriaal.
Dat zeg je nuquote:
Ga jij ook doen toch?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misbruik van je functie moet kunnen
Okquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:54 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik ook.. als je toch gaat doe ook ff meteen voor mij plasse
Ik ga dat niet over mijn moeder zeggen.quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga jij ook doen toch?
Maar dan een piemelpic verzameling
Die je uiteraard gaat delen met mij
dan is ie gewoon stuk!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:55 schreef Zokunen het volgende:
Koelkast even een vraag waar we voor de marathon op kwamen:
Als je een bevroren poes stuk gooit, is ie dan ongesteld of dood?
DIT IS NIET MIJN BAARD, VRIENDquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:55 schreef dragems het volgende:
hallo hier met zijn 7en munchkin aan het spelen. met onz-radio aan. doe ff groetjes aan skoemie
Heb je hem ook weer.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:55 schreef dragems het volgende:
hallo hier met zijn 7en munchkin aan het spelen. met onz-radio aan. doe ff groetjes aan skoemie
haha, fucking heldquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:55 schreef dragems het volgende:
Moet ik je bier sturen?quote:
filmpjes van je tieten zijn ook goedquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik kan geen fotow maken.. deze cam maakt alleen filmpjes
JIJ MOET BAARD SCHEREN!! EN SKYPEN EN CAMMEN ENZ!!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:55 schreef dragems het volgende:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
filmpjes van je tieten zijn ook goed
echtwel, nogsteeds eigenlijk. ben je niet voor mij wezen plasse?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik krijg spontaan stijve tepels van Patjen![]()
Fanta je moest heul niet plassen
* Ragboer stuurt krat bier richting Slotervaart.quote:
Ik heb mn best gedaan!!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:57 schreef _Fanta het volgende:
[..]
echtwel, nogsteeds eigenlijk. ben je niet voor mij wezen plasse?
ik heb nu bezoek,maar kom later zeker op de camquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JIJ MOET BAARD SCHEREN!! EN SKYPEN EN CAMMEN ENZ!!
6quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oef, een VIRM (is dit op Utrecht Centraal)?
schat hoe slim denk je dat ik ben met compjoetors?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je kan ook een filmpje maken, en die printscreenen
nee nee dat kan nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:58 schreef dragems het volgende:
[..]
ik heb nu bezoek,maar kom later zeker op de cam
Ik denk ik zeg 't er niet bij want dat is teveel nerd maar krijg je dit op je dak.quote:
nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
schat hoe slim denk je dat ik ben met compjoetors?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
Eerlijk antwoord of heb je liever dat ik lieg?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
schat hoe slim denk je dat ik ben met compjoetors?
dan heb je peh gehadquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee nee dat kan niet
want ik ga zo slapen
Nee!!!!!!!!!!!! Kan ik je omkopen met een massage?????quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee nee dat kan niet
want ik ga zo slapen
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:59 schreef Patje1987 het volgende:
Hoi lekker dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:
eerlijk.. ik weet zelf dat ik beter ben in andere dingenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eerlijk antwoord of heb je liever dat ik lieg?
Ik weet zeker dat er caps op FOK! komenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee nee dat kan niet
want ik ga zo slapen
Herkenbaar, de rest van de nacht neem ik mn laptop overal mee naartoequote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:59 schreef _Fanta het volgende:
[..]
weet ik toch. ik ga zo zelf wel even, maar wil niks missen van de radio. dat is het probleem
ik stuur je wel een PMquote:
eigenlijk ben ik hier slechter af dan thuis... moet buiten roken.. geen laptop... en word om de haverklap afgeleid... wat doe ik hier eigenlijk???? oh wacht.. sexquote:Op zondag 20 februari 2011 00:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Herkenbaar, de rest van de nacht neem ik mn laptop overal mee naartoe
Je mocht ook bij mij komenquote:Op zondag 20 februari 2011 00:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
eigenlijk ben ik hier slechter af dan thuis... moet buiten roken.. geen laptop... en word om de haverklap afgeleid... wat doe ik hier eigenlijk???? oh wacht.. sex
altijd zo lief die jongenquote:Op zondag 20 februari 2011 00:01 schreef Ragboer het volgende:
[0:00] graseter: krijg een terminale ziekte en sterf na 4 jaar
zou jij mij klaar laten komen?quote:Op zondag 20 februari 2011 00:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je mocht ook bij mij komen![]()
Dat wilde je niet
Ben je bij zoosjos?quote:Op zondag 20 februari 2011 00:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
eigenlijk ben ik hier slechter af dan thuis... moet buiten roken.. geen laptop... en word om de haverklap afgeleid... wat doe ik hier eigenlijk???? oh wacht.. sex
Ik krijg weer een stijfje.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zou jij mij klaar laten komen?
Ik hou nu even wijselijk mijn mond ok?quote:Op zondag 20 februari 2011 00:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zou jij mij klaar laten komen?
WAJOOW PAS OP! STIJVE NEGERLUL! AMSTERDAM ZUIDOOST OVERSTROOMT ZO!quote:
trustenquote:Op zondag 20 februari 2011 00:04 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
doei allemaal ik ga slapen, moet morgen vroeg op, maar succes met de marathon!![]()
Ja je weet wel met negersperma.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:03 schreef Ragboer het volgende:
[..]
WAJOOW PAS OP! STIJVE NEGERLUL! AMSTERDAM ZUIDOOST OVERSTROOMT ZO!
quote:Op zondag 20 februari 2011 00:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hou nu even wijselijk mijn mond ok?
Feestje van mijn neefje in limburgquote:Op zondag 20 februari 2011 00:04 schreef mistermaniac het volgende:
Op zondag vroeg op, dat kan echt niet...
Ik ben bang dat ik de hele zondag slaapquote:Op zondag 20 februari 2011 00:04 schreef mistermaniac het volgende:
Op zondag vroeg op, dat kan echt niet...
quote:
daar krijg ik denk ik geen tijd voorquote:Op zondag 20 februari 2011 00:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik de hele zondag slaap
quote:
krijg je nou niet genoeg aandacht van Graseter?quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 00:06 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
krijg je nou niet genoeg aandacht van Graseter?
zijn tong zit intussen ergens waar de zon neit schijnt, neem er genoegen mee
inruilenquote:Op zondag 20 februari 2011 00:06 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
krijg je nou niet genoeg aandacht van Graseter?
zijn tong zit intussen ergens waar de zon neit schijnt, neem er genoegen mee
Heerlijk nummer iddquote:Op zondag 20 februari 2011 00:06 schreef Zokunen het volgende:
Toch wel een van de lekkerste dance plaatjes ooit dit
Welk liedje is dat ook alweer?quote:Op zondag 20 februari 2011 00:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik wil het liedje horen dat bij mijn ui hoort
Zeker zo'n laid liedje?quote:Op zondag 20 februari 2011 00:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik wil het liedje horen dat bij mijn ui hoort
Als ik jou was zou ik voor het slapen gaan een glas water en een paracetamol nemenquote:
dat water had ik al geadviseerd, en ze heeft al 1 slok opquote:Op zondag 20 februari 2011 00:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik voor het slapen gaan een glas water en een paracetamol nemen
Jij wil ons niet verlaten hequote:
Dat is inderdaad verstandig denk ikquote:Op zondag 20 februari 2011 00:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik voor het slapen gaan een glas water en een paracetamol nemen
Onz-marathonquote:Op zondag 20 februari 2011 00:09 schreef dragems het volgende:
welke moet ik nu hebben voor de skype?
quote:Op zondag 20 februari 2011 00:09 schreef dragems het volgende:
welke moet ik nu hebben voor de skype?
*hi-five*quote:Op zondag 20 februari 2011 00:09 schreef naatje_1 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Niet teveel water, gewoon 2 glazen wodka en dan 1 glas fris drinken.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:09 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat is inderdaad verstandig denk ikHeb n et sowieso een halve liter achterover gegooid. Water dus.
Jongen, kom hier dan. Ik heb bier en goede stream.quote:
Ik heb Basement Jaxx vorige week nog in Eindhoven gezien. Klassiek uitgevoerd door het Metropool Orkest.quote:
maar dan mis ik een uurtje ofzoquote:Op zondag 20 februari 2011 00:10 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jongen, kom hier dan. Ik heb bier en goede stream.
Moet kunnen!quote:Op zondag 20 februari 2011 00:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nopemaar zit ook nog even serieus in gesprek op msn
daar had ik bij moeten zijnquote:Op zondag 20 februari 2011 00:10 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik heb Basement Jaxx vorige week nog in Eindhoven gezien. Klassiek uitgevoerd door het Metropool Orkest.
Onacceptabel!!quote:Op zondag 20 februari 2011 00:10 schreef Oceanview het volgende:
[..]
maar dan mis ik een uurtje ofzo
Daar heb ik het vorige week nog over gehad.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:10 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik heb Basement Jaxx vorige week nog in Eindhoven gezien. Klassiek uitgevoerd door het Metropool Orkest.
quote:
Doe danquote:
die liggen allemaal al op 1 oor johquote:Op zondag 20 februari 2011 00:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet kunnen!
Doe je je mannen de groeten van me?
Ghehehe.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
als er debiele dingen onder mijn naam gepost worden.. dan ben ik roken en post mijn scharrel
Morgenochtend danquote:Op zondag 20 februari 2011 00:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die liggen allemaal al op 1 oor joh
Ik vroeg alleen maar om Basement Jaxx, en gaf de DJ's vrije keuze. Dus mij treft slechts halve blaamquote:Op zondag 20 februari 2011 00:12 schreef Melting het volgende:
Meneer Driessen.... niet je beste keuze hè?
zo erg is hij niet.. hij is best braaf enzoquote:Op zondag 20 februari 2011 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehehe.
Pas maar op dat je geen ban krijgt
quote:Op zondag 20 februari 2011 00:13 schreef Ragboer het volgende:
DRAGEMS REGEL EEN CAM EN SCHEERT DIE SCHAAMLUISBAARD AF!!!!!!
Ik geloof het niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dragems met vrouwen in de buurt... geloof je ut zelluf?
Ik niet hoor. Volgens mij is het een pre-recorded bandjequote:Op zondag 20 februari 2011 00:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Neequote:Op zondag 20 februari 2011 00:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ja dat is mijn plaatje op skypequote:
Verkeerde copy pastaquote:Op zondag 20 februari 2011 00:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat is mijn plaatje op skype
http://whoisarcadefire.tumblr.com/quote:Op zondag 20 februari 2011 00:17 schreef robdriessen het volgende:
Sorry? Nog nooit van Arcade Fire gehoord? Schande.
UHUHquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 00:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
UHUH
Geen chick, gewoon het kleine broertje van
wordt een begravenis vannachtquote:Op zondag 20 februari 2011 00:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Zijn je vrienden er om afscheid te nemen van je baard?
Nee juist tijdens de marathon meer praten dan muziekquote:Op zondag 20 februari 2011 00:18 schreef Melting het volgende:
Niet ouwehoeren, mensen..... draai eens een plaatje...
Rustig.quote:
Begrafenisquote:Op zondag 20 februari 2011 00:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wordt een begravenis vannacht
ik vind je stem mooiquote:
Zullen we samen een sigaretje roken sharr?quote:
Dan is het goedquote:Op zondag 20 februari 2011 00:19 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Zullen we samen een sigaretje roken sharr?
Goed zoquote:
Er staat in het centrum een studenten huis vol met meisjes die noemen we altijd de slettenflat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |