Nee, ze zijn niet echt, de volume knop werkt ook niet. Ik heb onlangs eens een paar van die dingen besteld, werken verder prima hoor.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:14 schreef LeNick het volgende:
Zouden deze ook echt zijn?
http://www.dealextreme.com/p/39923
Kun je beter bij BIC bestellen daar zijn die displayport dingen voor 5$ ong. Niet vergeten mij als recommendor te gebruiken hè.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:39 schreef LeNick het volgende:
[..]
Jep, die vind ik ook het mooist. Zo maar even bestellen.
Wie neemt er altijd een tracking bij bij de shipping?
Leg hem eens op een andere zijkant. Beetje raar dat ie tijdens niet dragen uren gaat achterlopen.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:21 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Tja, dat heb ik ook bij m'n Kanen's, ook bij andere (in-ears). Irritant maar overkoombaar.
Nog even over dat mechanische horloge; ik heb 'm gisteravond voor het slapen nog even handmatig opgewonden (pak 'm beet 10 draaien) en neergelegd.
Vanmorgen liep ie wel, alleen wel uren achter. Da's toch wel jammer.
EDIT: iemand ideeën hierover?
In-ear sluiten je oren luchtdicht af, dan krijg je draad geluid. Zet een grote koptelefoon op je hoofd en kras over de behuizing, hetzelfde fenomeen. Je kunt ze over de oren plaatsen, dan dempt je oorschelp het draad en is het vrijwel verdwenen. Je kunt ook zo'n klipje gebruiken en het draad aan de t-shirt vastzetten.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:29 schreef Ballsofsteel het volgende:
Trouwens, altijd als ik in-ear doppen heb (maakt niet uit welk merk) en ik heb de draadjes onder mijn shirt. hoor ik het draadje altijd heel erg hard als het beweegt of langs iets beweegt. Daarom heb ik ook niet van die brainwavz gekocht, weet iemand waarom en hoe?
Hoge verwachtingen welke niet waargemaakt worden.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:03 schreef monkeybrain het volgende:
Isabel laat haar gaatje zien op video en steekt er gulzig een voorwerp in![]()
Je bedoelt i.p.v. zo:quote:Op zondag 20 februari 2011 18:56 schreef monkeybrain het volgende:
Leg hem eens op een andere zijkant. Beetje raar dat ie tijdens niet dragen uren gaat achterlopen.
Zijkant, achterkant, voorkant inderdaad. Op verschillende posities kan het horloge exacter lopen maar dan spreek je over enkele seconden, minuten is erg raar. Misschien dat ie een paar minuten is blijven hangen tijdens de nacht.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:26 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Je bedoelt i.p.v. zo:
[ afbeelding ]
zo neerleggen?:
[ afbeelding ]
Maar 'ns proberen. Vind het wel jammer namelijk want voor de rest ben ik er nog ontzettend blij mee. Verbaasd me nog steeds, zoiets voor zo weinig.
Ja, schaamteloos uit een andere topic gejat...![]()
Mag overigens aannemen dat dit niet het model horloge is wat je hebt?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:26 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Je bedoelt i.p.v. zo:
[ afbeelding ]
zo neerleggen?:
[ afbeelding ]
Maar 'ns proberen. Vind het wel jammer namelijk want voor de rest ben ik er nog ontzettend blij mee. Verbaasd me nog steeds, zoiets voor zo weinig.
Ja, schaamteloos uit een andere topic gejat...![]()
Oke, thanks. Zal het vannacht eens proberen. Maar hij liep iets van 3-4 (o.i.d.) uur achter, maar liep wel. Heel vreemd.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:38 schreef monkeybrain het volgende:
Zijkant, achterkant, voorkant inderdaad. Op verschillende posities kan het horloge exacter lopen maar dan spreek je over enkele seconden, minuten is erg raar. Misschien dat ie een paar minuten is blijven hangen tijdens de nacht.
Ik heb nagenoeg dezelfde. Alleen met 'leren' bandje:quote:Op zondag 20 februari 2011 19:49 schreef neo2000 het volgende:
Mag overigens aannemen dat dit niet het model horloge is wat je hebt?
Kan wel.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:07 schreef neo2000 het volgende:
Uhm.. Vorige pagina heb je het er over dat je hem opwindt..? Dat kan heul niet met die horloges..?
Niemand hier die via Dealextreme zonder creditcard bestelt?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:40 schreef -jos- het volgende:
Ik wou wat van deze drinkvogels bestellen bij Dealextreme:
Drinkvogelfantopic deel I
Echter als ik wil betalen via Paypal vraagt hij om een Creditcard terwijl ik mijn bankrekening gewoon goed gekoppeld heb. Is dit nieuw ofzo of doe ik iets verkeerd?
Net via focalprice werkte het wel goed via mijn bankrekening.
tekst? sprak ze dan? ik was geobsedeerd door wat andersquote:Op zondag 20 februari 2011 21:45 schreef monkeybrain het volgende:
Vergeet ook de tekst, hoor je de andere fluisteren "what's your name"![]()
Bij Pandawill zat die griet ook zo'n kinderlijk verhaaltje te vertellen. Dat komt volgens mij rechtstreeks uit leerboeken Engels van de basisschool![]()
Ik ga zo'n pen halen, puur door het filmpje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |