quote:
Ik dacht dat ik toen had gezien dat die timestamps via een textfile konden worden gedelete?
Hehe, zo makkelijk gaat dat niet vriend. Nu heb je het over de datum/tijd die i.p.v. back to the future dan op de actuele tijd/datum kan worden gezet.

Anyhoezers. Judgement day! Mijn eerste bestelling uit de BIC-store is er, met dus:
›
Mini Clip Business Stereo Microphone Mic for PC Laptop 01 >>Eerste indruk, wow, verrassend goed ogende kwaliteit, het snoer is een verweven koord (touw), wat zorgt dat het zichzelf in feite 'untangled'. Aardig wat snoer ook, ik denk zo'n meter of twee. Zal meteen ff overwegen een RF-setje te kopen (zag ik laatst ook ergens voorbijkomen), dan kun je de boel draadloos gebruiken (zoals ze op tv doen).
›
Sony ECM DS70P 70P PC Laptop Microphone Mini Mic >>Ziet er goed uit, voelt stevig aan, 90 graden buigbaar. Stereo mic, wel jammer dat de kop naast 90 graden up/down niet ook draaibaar is. Als je hem er aan de zijkant van je laptop of camera insteekt krijg je dus stereogeluid van wat er aan de zijkant gebeurt i.p.v. voor het apparaatje. Hmm.
›
Mini Flexible Microphone Mini Mic for PC Laptop Notebook 03 >>Ik had al eens zoiets van HAMA geloof ik, maar deze onthoudt z'n vorm tenminste goed. Misschien is het wat en komt 'ie eens van pas.
›
Mini Microphone Mic for PC Laptop Notebook MSN Skype >>Zit netjes een plastic-tuitje over de mini-jack, verder dat 'ie er op de foto aardig bekwaam uitzag, denk nu echter dat het waarschijnlijk moeilijk wordt aan die verwachtingen te voldoen. We shall see.
›
Noise Cancellation Microphone Mic 4 Olympus ME-52 ME52 >>WTF shiz!

Hoeveel mic's bestel jij wel niet!? Hehe, ok, fair point, maar ik ben gewoon benieuwd en wil een persoonlijk warenonderzoekje houden. Maar goed, dit is de laatste dan alweer hoor.

90 graden draaibaar is 'ie. Mono, net als alle voorgaande op die "Sony" na. Klein maar fijn. Ik heb nu aardig wat verschillende dingen om te testen lijkt me. Koop waarschijnlijk over een tijd toch wel een
Zoom H1, maar ik wil in principe wel, maar heb nog niet echt nodig een dSLR camera zoals de Canon 60D/550D, dus nu nog ff niet in ieder geval.
›
Key Chain Spy Camera Camcorder DV DVR TF Card >>Manual, miniUSB-snoertje, 808 Key Chain Spy Cam. Tja, heb nog niks uitgeprobeerd, had 'em wat groter en zwaarder verwacht, verrassend weinig voorstellend dingetje, ik begrijp waarom ze het een spycam noemen. Jellylens laat zich hier goed aanbrengen (al steekt 'ie boven en onder wat uit, wat verder niks uitmaakt).
›
Neck-Band Headphone Earphone
Microphone MIC 4 PC MP3 >>Kutje, wtf.

Ze hebben me een roze gestuurd. Wijze les: altijd kleur opgeven en/of navragen. Zelfs een kleur opgeven als er geen keuze zou zijn. En nu? Nou, een blij zusje denk ik hè.
›
USB 150M WiFi Wireless Lan Network Card Adapter Antenna >>Ff geprobeerd. Vind wel net iets meer netwerken en heeft naast b/g ook n-receptie. Handig voor de momenten dat je net iets meer bereik nodig hebt/zou kunnen gebruiken. Ben benieuwd of ik 'em aan de praat krijg op m'n Android tablet (Archos 101). Komt met miniCD, maar was niet nodig op Win7 x64.
›
EU USB Travel AC Power Supply Charge for MP3/MP4/iPod 02 >>Gewoon handig lijkt me. Fijn vind ik dat je de contactpunten kunt omklappen zodat ze in de achterkant van de plug verdwijnen in een uitsparing. Bij het reizen wil er bij mij nog wel eens de boel verbuigen.
›
Dual Micro SD TF to MS Pro Duo Card Adapter 2 Slot >>Looks good. In plastic travelcase met sluiting. Zal ongetwijfeld naar behoren werken. Lekker voor de PSP met twee 8 GB microSD kaartjes (nog altijd goedkoper en handiger dan een enkele 16 GB).
›
2x Stylus Touch Pen for iPod iTouch Apple iPhone 3G/3Gs 01 >>Meh, niet echt weg van. Heb ze ff uitgeprobeerd op m'n tablet (capacitive uiteraard voor het gebruik met deze pennetjes) maar met de vinger gaat het veel beter. Misschien kwestie van gewenning, maar ik gok van niet.
›
Red Blue Cyan Plastic Framed 3D Glasses 3 D Dimensional >>Het is een 3D-bril.

Ja, wat wil je meer weten dan? Hij zit wel aardig (beter dan het sportbrilmodel die ik ook al geruime tijd heb (met een gat in beide zijkanten van het montuur)), nerdglasses look.
›
Black Frame Clear Lens Formal Polite Plastic Glasses >>SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet het, ik ben een jaar of wat te laat. Sue me.

›
Metal Change Clamp Key Capo for Electric Acoustic Guitar 01 / Gold >>Ik had al twee plastic capo's, maar meh, die ene sloot om de hele hals af, maar de rubbertjes waren kapot, en die andere, klemvorm, was voor een elektrische gitaar of zo, want dat ging niet echt lekker. Deze is van metaal en wat groter, voelt solide, laat zich netjes aanbrengen, ja, prima wel. Gelukkig gewoon de kleur die ik besteld had: goud.
›
Refillable Spray Gun Jet Flame Butane Gas Lighter 1300 >>Hell yeah! Burn baby, burn!

Jeetje, wat een Turbo Torch hey, hij is echt huge!

Veiligheidskapje met kettinkje, een draai-lockknop om te voorkomen dat 'ie ongewenst wordt ingedrukt en een vlam-lockknop die na het drukken de vlam automatisch aan houdt. Ben alleen niet te spreken over het rubberen voetje die los kwam/zit. Maar goed.
›
Survival Magnesium Flint Stone Fire Starter Lighter Kit >>Humm... Mij kun je hiermee beter niet als Bear Grylls in de rimboe sturen. Werkt voor geen meter, but I'm probably 'doing it wrong'.
That's it.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz