Haha, nee omdat je die spypen zo geweldig vindt, terwijl dat zeg maar in elke shop in 10 varianten te koop isquote:
Jaja, "lucht filmen"...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:21 schreef gers het volgende:
[..]
hebben ze geen spycams in schoenen toevallig ?
zodat je de lucht kan filmen als het ware.
kansloze vieze mannetjes:')quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:21 schreef gers het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:21 schreef gers het volgende:
[..]
ssttt voor mossad moet ik nieuwe halen voor nieuwe missie in Libiëquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:22 schreef beeklaan het volgende:
[..]
Haha, nee omdat je die spypen zo geweldig vindt, terwijl dat zeg maar in elke shop in 10 varianten te koop is
Ik heb dat kreng besteld en hij zat zo ie zo verkeerd gesoldeerd wat betreft stereo/mono omdat je het maar half door 1 oor hoorde behalve als je de plug er een beetje uithaalde.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:18 schreef Koen. het volgende:
Heeft iemand deze (http://buyincoins.com/son(...)one-product-485.html) wel eens besteld? Is dit nou namaak of gewoon uit de SONY fabriek?
Koen
Hmm, jammer.quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:34 schreef kloink het volgende:
[..]
Ik heb dat kreng besteld en hij zat zo ie zo verkeerd gesoldeerd wat betreft stereo/mono omdat je het maar half door 1 oor hoorde behalve als je de plug er een beetje uithaalde.
Crap dus..heb 10 dollar teruggehad om hem te laten repareren..heb hem zelf gerepareerd inmiddels..wat betreft geluidskwaliteit is ie wel hard maar heel schel en niet te vergelijken met de echte
nep dus
Haha, ja zo'n ding heb ik gekocht toen ik in china was:)quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:44 schreef monkeybrain het volgende:
Ik wilde deze altijd kopen maar vond de prijs wat veel. Bij TD is de prijs scherp $3,39.
[ afbeelding ]
http://www.tinydeal.com/c(...)p=U0102¤cy=USD
deze heb ik vaker voorbij zien komen, wat is het verschil met een normale versterken??quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:11 schreef Iemand91 het volgende:
Zo verleidelijk, maar geen ruimte![]()
...
Dit is een buizenversterker, meestal gebruikt men een transistorversterker.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:28 schreef ItWasWritten het volgende:
[..]
deze heb ik vaker voorbij zien komen, wat is het verschil met een normale versterken??
..en wat heeft dit met chinese webshops te maken btw?
welke webshop verkoopt dit? want na even google geprobeerd te hebben ben ik wel nieuwsgierig naar het geluid..quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:31 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dit is een buizenversterker, meestal gebruikt men een transistorversterker.
Dit is een Chinees product, maar ik kan het begrijpen sorry...
Deze Nederlandse webshop verkoopt ze. Met als voordeel dat ze gewoon helemaal nagekeken zijn qua voeding, aansluiting enz. Maar zoals je kunt zien is die op marktplaats een heel stuk goedkoper. Plus je kunt het beluisteren, wat het aller belangrijkste is bij het kopen van iets dergelijks.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:33 schreef ItWasWritten het volgende:
[..]
welke webshop verkoopt dit? want na even google geprobeerd te hebben ben ik wel nieuwsgierig naar het geluid..
huh? Als een verkoper niet op een paypal cleam reageert dan wordt automatisch de claim in het voordeel van de koper beslist? kewl. Als ze daarop even snel reageren als dat ze bij CSE doen van DX komt dat 99,99% van de tijd wel goed.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:37 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Bij mij reageerde ze niet op 3 claims = automatisch mijn geld terug.
Ik neem aan dat je begrijpt dat je niet zomaar bi elke Chinashop gewoon item requests kan droppen he? Stap hier ook niet de lokale Hema binnen met de mededeling dat ik er graag een auto wil kopen. Dan kijken ze mij ook een beetje raar aan schat ik zo.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:05 schreef mtchel112 het volgende:
die chinezen zijn toch zo dom
<snip>
dan zeggen ze toch: dat kan hier niet oid, die lucas begint over hoe je iets in je cart moet doen. En tevens heb ik weinig chinasites gezien waar je geen request kan doenquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:08 schreef neo2000 het volgende:
[..]
huh? Als een verkoper niet op een paypal cleam reageert dan wordt automatisch de claim in het voordeel van de koper beslist? kewl. Als ze daarop even snel reageren als dat ze bij CSE doen van DX komt dat 99,99% van de tijd wel goed.
[..]
Ik neem aan dat je begrijpt dat je niet zomaar bi elke Chinashop gewoon item requests kan droppen he? Stap hier ook niet de lokale Hema binnen met de mededeling dat ik er graag een auto wil kopen. Dan kijken ze mij ook een beetje raar aan schat ik zo.
Mwoah, ik zou het niet posten omdat de Chinees niet de domme is in dit gevalquote:
GMTA.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:18 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Mwoah, ik zou het niet posten omdat de Chinees niet de domme is in dit gevalHij denkt dat je om een product vraagt om te kopen en stuurt je vervolgens netjes naar het shop systeem.
Voortaan iets beter uitleggen wat je nu wilt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |