Ah, c_a heeft connectiesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:52 schreef charmed_angel het volgende:
OMG
Lees dit :
Eerst mijn tweet:
[ afbeelding ]
Dus het is saai tijdens het spel, en saai erna?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:52 schreef charmed_angel het volgende:
OMG
Lees dit :
Eerst mijn tweet:
[ afbeelding ]
Echt WTF, Doe de rustdag op maandag ofzo. Niet in het weekend waar mensen dus deze shit kunnen volgen en de volgende dag niet hoeven te werken.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:52 schreef charmed_angel het volgende:
OMG
Lees dit :
Eerst mijn tweet:
[ afbeelding ]
Reageer even dat ze alcohol in het spel moeten doen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:52 schreef charmed_angel het volgende:
OMG
Lees dit :
Eerst mijn tweet:
[ afbeelding ]
Ik stuur de link van deze cos wel evenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:54 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Reageer even dat ze alcohol in het spel moeten doen.
Misschien wel in de reguliere uitzending maandag? Daar lieten ze de tieten van Sofia immers ook zien.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:53 schreef SwitcheR het volgende:
Dit condoomfragment was weer even te heftig voor de 24/7 tv, sjonge jonge we zitten toch niet bij de EO of KRO. Alle leuke/spannende momenten zenden ze NIET uit.
Of zeg dat ie ff naar fok moet komen , gegarandeerd kijkcijferverdubbelaar!!!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hij reageerd gewoon op mijn tweet
Ik had natuurlijk #sstnl achter me tweet gezet
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik stuur de link van deze cos wel even
En drankquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:55 schreef Gizmo112 het volgende:
Zelfs een bejaardenhuis heeft meer actie...
Nee joh ze hebben het zo druk gehad met het spel ze hebben echt de rust nodig nu..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:54 schreef ABundy het volgende:
[..]
Echt WTF, Doe de rustdag op maandag ofzo. Niet in het weekend waar mensen dus deze shit kunnen volgen en de volgende dag niet hoeven te werken.
Die kennen ze vast alquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik stuur de link van deze cos wel even
Wat was het antwoord?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Alex vraagt zich af of het wederzijds is met Laura?
Ja die hebben zeker naar het verkeerde huis gekeken ofzo.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:56 schreef Johnny_Arcade het volgende:
[..]
Nee joh ze hebben het zo druk gehad met het spel ze hebben echt de rust nodig nu..![]()
Wat een mafkezen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |