quote:Op zondag 20 februari 2011 00:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kopie van gisteren, eergisteren en de rest van de week zeker. Joepie...feeeeest
Als ze nou gisteravond hadden gezegd dat als ze braaf gingen slapen dat ze dan morgen (vandaag dus) een feestje zouden krijgen...quote:Op zondag 20 februari 2011 00:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar kunnen de bewoners dan niet doordeweeks op tijd gaan slapen (verplicht) en op do/vrij/za lekker feesten?
Die krijgt ze er niet in, is echt te grootquote:Op zondag 20 februari 2011 00:10 schreef catwaezle het volgende:
Sofia houdt van grote dingen.
[ afbeelding ]
Idd. zo slecht he! Ben benieuwd of dit programma wel de 13 weken zal halen zo.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:11 schreef D. het volgende:
[..]
Als ze nou gisteravond hadden gezegd dat als ze braaf gingen slapen dat ze dan morgen (vandaag dus) een feestje zouden krijgen...
ik word nog liever hetero, dan dat ik Karim zonder kleren zie.quote:
Tuurlijk willen ze wel kijkers, maar vooral tv-kijkersquote:Op zondag 20 februari 2011 00:11 schreef beaverhausen het volgende:
Krijg steeds meer het idee dat ze niet eens kijkers willen trekken. Of moeite willen doen om de kijkers die ze hebben te houden..
Wat willen ze dan in godsnaam gaan uitzenden als er geen reet gebeurt?quote:Op zondag 20 februari 2011 00:12 schreef D. het volgende:
[..]
Tuurlijk willen ze wel kijkers, maar vooral tv-kijkers
Die las ik ook al jaquote:Op zondag 20 februari 2011 00:14 schreef charmed_angel het volgende:
Dat SecretStory lijkt op een verjaardagsfeestje waarbij alle leuke mensen al weg zijn. En de rest blijft omdat er nog koud bier is. #sstnl
Ja dat vroeg ik me ook al afquote:Op zondag 20 februari 2011 00:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wat willen ze dan in godsnaam gaan uitzenden als er geen reet gebeurt?
da's dom, zo gaat er ook niemand meer voor de streams betalen, gebeurt toch geen fuck....quote:Op zondag 20 februari 2011 00:12 schreef D. het volgende:
[..]
Tuurlijk willen ze wel kijkers, maar vooral tv-kijkers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |