Moet je morgen dan niet werken?quote:
Hoezo?quote:Op maandag 21 februari 2011 01:59 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Moet je morgen dan niet werken?
quote:Op maandag 21 februari 2011 01:53 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Als hier iemand als naïef/onnozel naar voren komt ben jij dat wel.
Omdat je een paar dagen geleden nog liep te zaniken dat je geen geld meer had...quote:
Ik kan inderdaad zo bij m'n chef binnenkomen en zeggen dat ik even extra ga werkenquote:Op maandag 21 februari 2011 02:09 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Omdat je een paar dagen geleden nog liep te zaniken dat je geen geld meer had...
Doe dat dan en val mij hier niet steeds lastig.quote:Op maandag 21 februari 2011 02:10 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik kan inderdaad zo bij m'n chef binnenkomen en zeggen dat ik even extra ga werken
Oef, daar had je me.quote:Op maandag 21 februari 2011 01:53 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Als hier iemand als naïef/onnozel naar voren komt ben jij dat wel.
Ik was hier eerst. Jij bent hier een immigrant op FOK! die zich niet goed aangepast heeft aan onze linkse cultuur en het herkennen van sarcasme. Ik denk dat het tijd is om jou uit te zetten.quote:Op maandag 21 februari 2011 02:17 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Doe dat dan en val mij hier niet steeds lastig.
Hoezo dan?quote:Op maandag 21 februari 2011 11:53 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Haha, telegraaf noemt t beestje gewoon bij de naam.....
Nederland is al zover dat we het raar vinden als iemand 'marokkaanse jongeren' noemt....
Daar gaat het topic helemaal niet over, schildpad. Het gaat erover dat in Tripoli met automatische wapens op betogers wordt geschoten en de Telegraaf kopt met sneeuwballen gooiende Marokkanenquote:Op maandag 21 februari 2011 11:53 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Haha, telegraaf noemt t beestje gewoon bij de naam.....
Nederland is al zover dat we het raar vinden als iemand 'marokkaanse jongeren' noemt....
Datquote:Op maandag 21 februari 2011 13:49 schreef leRomein het volgende:
Ik denk niet dat het nodig is om hier opnieuw te gaan betwisten of de Telegraaf al dan niet een betrouwbare en geloofwaardige krant is. Mensen die dat menen zijn zelf ook niet geloofwaardig, of gewoonweg te onintelligent om te beseffen dat het geen serieus te nemen medium is.
Inderdaad, Telegraaf bekijk je voor de leuke plaatjes, de sensatie (alles lekker aangedikt), de pagina 'vrouw' (quote:Op maandag 21 februari 2011 13:49 schreef leRomein het volgende:
Ik denk niet dat het nodig is om hier opnieuw te gaan betwisten of de Telegraaf al dan niet een betrouwbare en geloofwaardige krant is. Mensen die dat menen zijn zelf ook niet geloofwaardig, of gewoonweg te onintelligent om te beseffen dat het geen serieus te nemen medium is.
Daar gaat het wel over, schildpad. Daarnaast staat het nieuws gewoon in de buitenland rubriek.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:40 schreef Nikmans het volgende:
Daar gaat het topic helemaal niet over, schildpad. Het gaat erover dat in Tripoli met automatische wapens op betogers wordt geschoten en de Telegraaf kopt met sneeuwballen gooiende Marokkanen
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:40 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Daar gaat het topic helemaal niet over, schildpad. Het gaat erover dat in Tripoli met automatische wapens op betogers wordt geschoten en de Telegraaf kopt met sneeuwballen gooiende Marokkanen
# 14:10 Duitsers wantrouwen Afghanenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:54 schreef Pharkus het volgende:
ts leest niet heel de telegraaf, nu op de buitenland sectie
# 22:05 Betogers Libië aangepakt
# 20:10 Neonazi's betogen in Dresden
# 19:50 Meer rooms-katholieken
# 18:53 Plein in handen van betogers
# 17:53 Egypte legaliseert moslimpartij
# 17:18 Oppositie Djibouti opgepakt
# 16:28 Milkshake voor echte mannen
# 15:00 Onrust in oosten Libië
# 14:43 Iran laat journalisten vrij
Wat klaag je nou?
Inderdaad een prima krant, net als dat Shownieuws een prima nieuwsprogramma is.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:16 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Daar gaat het wel over, schildpad. Daarnaast staat het nieuws gewoon in de buitenland rubriek.
Dat de Telegraaf meer aandacht besteedt aan Nederlands nieuws is toch hun eigen keus?
Daarnaast is de telegraaf gewoon een prima krant zonder vooroordelen maar gewoon recht voor zijn raap. Misschien een keer een uitlokkertje om de samenleving even wakker te schudden maar ze generaliseren zeker niet
Altijd dat gebash op de telegraaf 100000 x emo.gif
Ik ben ook niet enthousiast over berichtgeving van de NOS over het MO.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:49 schreef leRomein het volgende:
Iedere vorm van media heeft wel gebreken, er is echter nog wel een verschil tussen hier en daar wat steken laten vallen en een puur op sensatie gerichte baggerkrant.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben ook niet enthousiast over berichtgeving van de NOS over het MO.
Er is een verschil tussen steken laten vallen en bewust downplayen "om de stabiliteit te bewaren"quote:Op maandag 21 februari 2011 14:30 schreef leRomein het volgende:
[..]
Iedere vorm van media heeft wel gebreken, er is echter nog wel een verschil tussen hier en daar wat steken laten vallen en een puur op sensatie gerichte baggerkrant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |