Onthouden dat volgende 902 isquote:
quote:
De lapo krijgt een dmquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Onthouden dat volgende 902 is
Zo te zien heeft myr het al opgelostquote:
die van stenders: een paar liedjes konden niet gedraaid worden, dus die moesten ze in de freakolympics inhalen, sowieso 2 keer misdrukkenquote:
Nog later slapenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:15 schreef robdriessen het volgende:
In verband met technische problemen zal de marathon uitlopen tot 12 uur morgenmiddag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:16 schreef Patje1987 het volgende:
Pokeren en marathon luisterenNaaiiisseeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pokeren en marathon luisterenDie jointSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who motivates the motivator?
Pokeren en marathon luisterenRaisen gek, raisen! Hij bluft!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Pokeren en marathon luisterenDat is smokeren!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
Tijdens de serious request top 2000 ofzo ging het ook mis. PC liep vast, cd speler weigerde een cd af te spelen en al. Ik lag dubbel in de auto toenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
die van stenders: een paar liedjes konden niet gedraaid worden, dus die moesten ze in de freakolympics inhalen, sowieso 2 keer misdrukken
Met vanavond hasj en wietquote:
Hoe vaak heeft Beelen geen cola over het mengpaneel gegooid?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tijdens de serious request top 2000 ofzo ging het ook mis. PC liep vast, cd speler weigerde een cd af te spelen en al. Ik lag dubbel in de auto toen
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:18 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft Beelen geen cola over het mengpaneel gegooid?
Ik zag het hem van de week weer doen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:18 schreef robdriessen het volgende:
[..]
De ekstra weekend aflevering met Harm Edens, weet je die nog?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:18 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ja dat was tijdens de SR zelf. In het glazen huis. Dit was die week ernaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:18 schreef robdriessen het volgende:
[..]
STEEKVLAM!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De ekstra weekend aflevering met Harm Edens, weet je die nog?
Dat rebooten moet gewoon opschietenquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat rebooten moet gewoon opschieten
zelfs mijn pc start sneller op.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat rebooten moet gewoon opschieten
Ja, door die ene plaat van razorlightquote:
Ik begin ook moe te worden.quote:
Gewoon gaan dan wijffie. Morgenochtend zijn ze er vast wel weerquote:
Mijn drinken is nog niet opquote:
ja maar dan kan ik niet luisteren want dan bléren de kids er door heenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon gaan dan wijffie. Morgenochtend zijn ze er vast wel weer
Ik.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wie komen er zo op tinychat?
neeee geeen tinychatttquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
gezellig emt zun tweeen...quote:
zeg me niet dat iedereen DV aan het opgeilen is in de TCquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:23 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Wat is het weer rustig hier zeg
En het begin van de kazoo.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, door die ene plaat van razorlightEn toen moesten ze in het bezemhok gaan presenteren
ik lag écht dubbel toen
*proest*quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zeg me niet dat iedereen DV aan het opgeilen is in de TC
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zeg me niet dat iedereen DV aan het opgeilen is in de TC
Nee dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb er 1, maar dat wist je al
Ik ken het niet eensquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:25 schreef Zokunen het volgende:
Dit is even jammer, maar voor mij geen reden om opeens wel naar TC te gaan.
Dan moet ik eens gaan luisteren.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb er nu zelfs een item voor in mijn show: kazoeken
*proest*quote:
Niemand. Dan heb je leegloop in het topic en 1 van de doelen van de marathon is juist meer luisteraars te krijgen, dat lukt niet met een dood topicquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
Het is de keuze van de mensen zelf of ze in TC zitten of in het topic.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niemand. Dan heb je leegloop in het topic en 1 van de doelen van de marathon is juist meer luisteraars te krijgen, dat lukt niet met een dood topic
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:25 schreef naatje_1 het volgende:
alleen ik heb geen ekstra weekend kazoo
True. Maar snap je wel waarom we zeggen niemand?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het is de keuze van de mensen zelf of ze in TC zitten of in het topic.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:28 schreef djkoelkast het volgende:
We zijn weer in de lucht, na Falco schakel ik weer over
Gewoon afkappen!!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:28 schreef djkoelkast het volgende:
We zijn weer in de lucht, na Falco schakel ik weer over
Graseter gaat elke keer zo raar zweten als ik of iemand anders met jou praat...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het is de keuze van de mensen zelf of ze in TC zitten of in het topic.
Uitgescharreld?quote:
ow?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
er komt zo een muzakje speciaal voor jou
Fuck her Gentlyquote:
Deze bazenmuziek afkappen, ga je schamen!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon afkappen!!
Dit is niet vrolijk genoeg voor de marathon
haha, maar nu ben je er gelukkigquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 19 februari 2011 23:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Knetter
ik werd een beetje opgehouden
ik werd een beetje opgehoudenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 19 februari 2011 23:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Knetter
Ok. Dan vraag ik iedereen wel via emmersen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
True. Maar snap je wel waarom we zeggen niemand?
Als je op TC zit dan meteen leegloop hier. Dus veel plezier op TC maar die staat dan los van Radio Onzin en we stellen het op prijs als die hier dan niet gespamt wordt
ik werd een beetje opgehoudenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:30 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ] Op zaterdag 19 februari 2011 23:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Knetter
Ja afkappen gewoon!!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Deze bazenmuziek afkappen, ga je schamen!
Lekker geneukt?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lekker geneukt?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
uuuhmquote:
Forumquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:31 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
gaan we nou ook tinychatten of gaan we nou op het forum posten?
Forumquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:31 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
gaan we nou ook tinychatten of gaan we nou op het forum posten?
Ja alleen bij jou gaat het fout.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
het quoten gaat weer heerlijk
quote:
de pc van mijn scharrel faaltquote:
Benen geamputeerd?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:32 schreef sharr het volgende:
Ik vind het raar dat ik nog wel goed zonder enige typfout kan typen maar niet eens meer kan lopen. Wat is dezen?
je bent een typtuoosquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:32 schreef sharr het volgende:
Ik vind het raar dat ik nog wel goed zonder enige typfout kan typen maar niet eens meer kan lopen. Wat is dezen?
Leuke vriendquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
de pc van mijn scharrel faaltal zegt hij gelijk: echniet bitch
Geen idee. Hij is nog afwezig. Hij durft nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:33 schreef LovelyLady het volgende:
Hoelaat gaat dragems zijn baard er af halen dan?
wat een chickenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. Hij is nog afwezig. Hij durft niet
Schijtluis.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. Hij is nog afwezig. Hij durft niet
Als hij niet komt gaan we hem opzoeken en scheren we hem van top tot teen kaal!!quote:
Mijn verzoekjen.quote:
koelkast zegt net; liever niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:35 schreef Graseter het volgende:
http://tinychat.com/graseter
KOM ALLEMAAL OP TINYCHAT
NEE!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:35 schreef Graseter het volgende:
KOM ALLEMAAL OP TINYCHAT
KUT OPquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:35 schreef Graseter het volgende:
KOM ALLEMAAL OP TINYCHAT
kerelquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:35 schreef Graseter het volgende:
KOM ALLEMAAL OP TINYCHAT
Ja dat zei ikquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat zei ik![]()
Mijn skypeafbeelding![]()
[ afbeelding ]
Slachtboerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:36 schreef Ragboer het volgende:
NEGERS EN NEGERINNEN RAGBOER IS WEER TERUG IN HET TOPIC! HEBBEN JULLIE ME GEMIST??????????????????????????
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:36 schreef heloef het volgende:
Gras Eter en Patje zitten er alleen op.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:36 schreef Ragboer het volgende:
NEGERS EN NEGERINNEN RAGBOER IS WEER TERUG IN HET TOPIC! HEBBEN JULLIE ME GEMIST??????????????????????????
gezelligquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:36 schreef heloef het volgende:
Gras Eter en Patje zitten er alleen op.
Nee.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:36 schreef Ragboer het volgende:
KOM OP TINYCHAT IK HEBJE GEMISTquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:36 schreef Ragboer het volgende:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:37 schreef Graseter het volgende:
GEZELLIG MET ZN ALLE OP TINYCHAT
quote:
neuquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:36 schreef Ragboer het volgende:
moet ej DV's kont niet acherna?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:37 schreef Graseter het volgende:
GEZELLIG MET ZN ALLE OP TINYCHAT
je faaltquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
KOM OP TINYCHAT IK HEBJE GEMIST
WWW.TINYCHAT.COM/GRASETER
he mopquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:36 schreef Ragboer het volgende:
a mattieequote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:36 schreef Ragboer het volgende:
quote:
En daar ging mijn whiskey richting beeldscherm.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat zei ik![]()
Mijn skypeafbeelding![]()
[ afbeelding ]
Ze3ma je bent nu beterquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Don Diablo ft. Dragonette - Animale (Datsik dubstep remix)
Show them who's bosssquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:39 schreef Myraela het volgende:
Liefdeskoppeltje, flikker eens op met die tinychatlinkjes
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:39 schreef robdriessen het volgende:
[..]
En daar ging mijn whiskey richting beeldscherm.
quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:39 schreef Myraela het volgende:
Mierala kom jij ook op tinychat?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:39 schreef Myraela het volgende:
Ja joh, internet heldjequote:
Leuke vriend.quote:
quote:
Leuke scharrelquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
scharrel he.. geen vriend
"friend with benefits"quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
scharrel he.. geen vriend
QFTquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:42 schreef naatje_1 het volgende:
Sharr:
ik probeer te posten in het topc maar het lukt niet
kun jij dat misschien zeggen?
ik rijg niet op nineveorne
ik kan neit vinvoenr
hij werkt neit
ik ok ok niet
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:42 schreef naatje_1 het volgende:
Sharr:
ik probeer te posten in het topc maar het lukt niet
kun jij dat misschien zeggen?
ik rijg niet op nineveorne
ik kan neit vinvoenr
hij werkt neit
ik ok ok niet
hey hey hey ga je niet te diep in het glaasje kijkenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:43 schreef robdriessen het volgende:
Hey, LovelyLady, hey, hey, mijn nieuwe UI al gezien? Hey?
MIETJE!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:43 schreef Nitrouz het volgende:
Ik ga zo een Belgische film () kijken. Daarna slapen.
En je moet nog 10 uur en 16 minutenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:43 schreef sharr het volgende:
[..]
Sort of ndenk ik
pubers en alcoholkj
homoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:44 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Daar ben ik homo voor. Maar ik ben geen homo.
Blijf lekker mee luisterenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:43 schreef Nitrouz het volgende:
Ik ga zo een Belgische film () kijken. Daarna slapen.
Toothless uit How To Train Your Dragon!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hey hey hey ga je niet te diep in het glaasje kijken
wat voor beest is dat
Kan je niet vroeg genoeg mee beginnenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
17 en dan wodka drinken, stoute kinders altijd
die heb ik nog niet gezienquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:44 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Toothless uit How To Train Your Dragon!
Niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:44 schreef -Datdus- het volgende:
Met een 5 euro abo kan je ook gratis naar mobiele nummers bellen.
Ja je scharrel leidt je af!!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
doe eens lief tegen mij potverdorie.. ik hou me nog in
JA WAAR BLIJFT MIJN VERZOEKJEN?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:45 schreef naatje_1 het volgende:
gaan jullie nou ook pope of dope draaien, ofwat?
Er is een foto gemaakt van de beamer met de karaoke laserdiscquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:45 schreef Watertornado het volgende:
Waar is die foto van de studio?
Ik heb gestuurdquote:
live@xms.nl ofzo.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
maar ik hoorde ook iets over msn?
De hallo hier is god beamer?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er is een foto gemaakt van de beamer met de karaoke laserdisc![]()
Wordt nu gefixt
Ook even door sturen naar mij.quote:
ben je zo dronken dan dat je nie eens kan typen? oei.. drink anders glas cola ofzo, helpt meestal welquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:47 schreef sharr het volgende:
Ik ben terug als ik weer normaal kan typen etc. Tot strakes :;')
Die zien we nooit meer terugquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:47 schreef sharr het volgende:
Ik ben terug als ik weer normaal kan typen etc. Tot strakes :;')
Hij gaat fappen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |