Wow!! Ik ben zooooooooo blij dat Ruud 3e was, want die laatste noot had ik niet willen missen!!! Fantastisch!! Verder heeft Ruud echt NIET vals gezongen hoor, weet niet meer wie dat beweerde ergens twee delen terug maar dat was echt niet. Hij hing er hooguit een ietsiepietsie onder een enkel keertje bij het zachte gedeelte. Gethsemane hoef ik hem niet te horen zingen overigens. Dat is mijn ultieme lievelingsnummer en dat mag alleen iemand zingen die ik leuk vind!

Verder heeft een van de besten gewonnen gelukkig!! En zal nummertje 2 ook wel snel een rol in die musical krijgen. Ik vond het pakkie van Zorro net alsof Tommie naar een verkleed verjaarspartijtje van zijn bete vrindje moest. Echt geen gezicht!
Roman had het moeilijkste nummer van de drie. Ga d'r maar aanstaan, een Gilbert O'Sullivan song in het Nederlands doen, en dan met een heel ander stemgeluid als het nasale geknauw van O'Sullivan, wat iedereen gewend is op dat nummer. Was erg knap gedaan, maar ik vond dat ie wel een beetje 'up the nose' gefilmd werd. Onnodig. Tommie zong zijn nummer echt fantastisch, en ik kreeg dan ook een flink brok in mijn keel. Ruud was ik niet zo kapot van, te snel te veel. Hij had veel langer mogen fraseren van mij. Maar hij wil altijd zo graag powerhouse spelen. En dan ziet ie er niet erg aantrekkelijk uit moet ik zeggen, met die dichtgeknepen ogen en dat verbeten bekkie.
Ik vondd e zorro nummers niet om over naar huis te schrijven. Ik ben niet echt kapot van de Gypsy Kings, vind hun muziek vaak erg rommelig, en hoef heel de musical dan ook niet te zien als ik ooit weer eens in nederland kom. Dat liefdesduet vond ik nog wel gaan, die Michelle (nog noooooit van gehoord overigens) zong het wel erg lekker. Maar die Zorro solo vond ik echt niet erg prettig.
Monique van de Ven had 0,0 toegevoegde waarde en heeft gewoon drie keer hetzelfde gezegd. Erg jammer en een super gemiste kans dat ze niet een musical vedette (Mariska van Kolck, Joke de Kruijf, Maaike Widdershoven, of la Kleinsma natuurlijk) hadden neergezet voor die finale. Voor mijn part een uit de andere stal, bijvoorbeeld Gerrie van der Klei, of Lucy de Lange of zo. Zelfs Eric Brey was nog beter geweest, die is tenminste supermuzikaal!! Dit sloeg echt totaal nérgens op!!
Het was mij om het even of Roman danwel Tommie zou winnen, maar ik vond Tommie wel de leukste kandidaat van de hele serie, dus ik ben tevreden met de uitslag.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden