Geen shopmaatje dus?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zin 1. Leeftijd is maar een getal.
Ai, da's niet tofquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh, ik word voorlopig toch geen oom, miskraam
Je bent zelf net puber afquote:
mja die dingen zijn echt klotequote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze waren zo blij![]()
![]()
Oh, en het sneeuwt hier
Dat betekent dus automatisch dat ik wel wil shoppen met een puber? Nee, dus.quote:
quote:
Tis vrij pijnlijk idd, ik ben meteen zelf ook niet happy meer..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja die dingen zijn echt klote
trustequote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Tis vrij pijnlijk idd, ik ben meteen zelf ook niet happy meer..![]()
Naja, toch m'n bed in, wekker gaat om half 8
Getallen zijn maar nummers, je weet toch?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:33 schreef Memento-Mori het volgende:
euhm ze noemt je een oude fiets, sinds wanneer is dat lief?
Hoe oud is deze fiets eigenlijk?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Getallen zijn maar nummers, je weet toch?
lekker gewerkt?quote:
Ben je de enige die dat niet weet in deze reeks?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Ben je de enige die dat niet weet in deze reeks?Ooooh! Nog ruim binnen de grenzenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Niet echt. Zware week op het werk, had ook maar 1 dag vrij deze week, dus de rek raakt er een beetje uit.quote:
ooh ik was wat drinken met een vriendin, welke wat heftig reageerde toen ik zei me door niks tegen te laten houden en niet van plan was aan een relatie te beginnen. Vanwege mn plannen. Bleek dat ze meer wilde dan alleen vriendschapquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet echt. Zware week op het werk, had ook maar 1 dag vrij deze week, dus de rek raakt er een beetje uit.
Hoe was stappen gisteren?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Ben je de enige die dat niet weet in deze reeks?Ik dacht 42, maar dat is wishful thinking denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Ja, 70 is je max?quote:
Is ze niet de moeite waard om de deur op een kier te laten voor als je terug komt?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh ik was wat drinken met een vriendin, welke wat heftig reageerde toen ik zei me door niks tegen te laten houden en niet van plan was aan een relatie te beginnen. Vanwege mn plannen. Bleek dat ze meer wilde dan alleen vriendschap
Ben je morgen wel vrij? Of blijft het zo druk de komende tijd?
Nja maar je kan haar toch daar niet op laten wachtenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Is ze niet de moeite waard om de deur op een kier te laten voor als je terug komt?
Morgen werken, maandag vrij, en dan weer vier dagen werken, dan het weekend weg, dan weer vier dagen werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |