Wat zijn jouw grenzen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Binnen mijn grenzen en op een oude fiets moet je het leren
Ik zeg nu wel zo mooi grenzen, maar ik weet niet eens hoe oud Techno isquote:
Hij had je vader kunnen zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg nu wel zo mooi grenzen, maar ik weet niet eens hoe oud Techno is
veel plezier met boze en jaloersche puberdochterquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:
Die worden niet meer gemaakt, heb ik ergens opgevangenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zolang je maar een Vanquish S kunt kopen en onderhouden?
Dan een One-77quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Die worden niet meer gemaakt, heb ik ergens opgevangen
Oh, kudt, kleddersquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
veel plezier met boze en jaloersche puberdochter
Dat zegt niet zo veel.quote:
Juist niet! Daar gaat ze mee shoppenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
veel plezier met boze en jaloersche puberdochter
Joh, da's geen kledder meer, da's een shopmaatjequote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, kudt, kledders
[..]
Dat zegt niet zo veel.
Zolang samzz dingen voor dr betaalt misschienquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Juist niet! Daar gaat ze mee shoppen
Al een aantal jaar niet meerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Die worden niet meer gemaakt, heb ik ergens opgevangen
Mjah, de cc van pa meequote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Zolang samzz dingen voor dr betaalt misschien
Nee... Nee, zo werkt dat niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Joh, da's geen kledder meer, da's een shopmaatje
Zegt niet zoveel? Minimaal 12 jaar ouder dan jij
Apperantly notquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heeft Techno zelf hier ook nog iets over te zeggen eigenlijk?
Ach, die weet best dat 't allemaal bullshit isquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heeft Techno zelf hier ook nog iets over te zeggen eigenlijk?
Wat, zin 1, 2 of beide?quote:
Wat lief.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:24 schreef Samzz het volgende:
Ah fuckquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh, ik word voorlopig toch geen oom, miskraam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |