Zeg, over paarden gesproken he. Waarom gaan paardenmeisjes en hun knollen nooit netjes uit de weg voor je als je aan het hradlopen bent langs een manege?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sure you did
[..]
Waarom wil jij mijn broek wrijven?
Hoe bedoel je? Als ze je inhalen of zo?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zeg, over paarden gesproken he. Waarom gaan paardenmeisjes en hun knollen nooit netjes uit de weg voor je als je aan het hradlopen bent langs een manege?
Hier lopen ze allemaal netjes op hun ruiterpadquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zeg, over paarden gesproken he. Waarom gaan paardenmeisjes en hun knollen nooit netjes uit de weg voor je als je aan het hradlopen bent langs een manege?
Nee, er is een kleine verbreding in de weg, direct naast de manege. En daar stonden dus drie paarden waar ik me tussendoor moest manouevrerenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Als ze je inhalen of zo?
Wij hebben geen ruiterpadenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:28 schreef STING het volgende:
[..]
Hier lopen ze allemaal netjes op hun ruiterpad
Want je kon er niet gewoon omheen lopen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, er is een kleine verbreding in de weg, direct naast de manege. En daar stonden dus drie paarden waar ik me tussendoor moest manouevreren
Nope.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Want je kon er niet gewoon omheen lopen?
Ik stel voor je ze de volgende keer vraagt waarom ze niet opzouten, ik kan niet in hun hoofden kijkenquote:
Ik doe altijd keihard toeteren!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik stel voor je ze de volgende keer vraagt waarom ze niet opzouten, ik kan niet in hun hoofden kijken
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik stel voor je ze de volgende keer vraagt waarom ze niet opzouten, ik kan niet in hun hoofden kijken
Dat getuigt van hersenen jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:31 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik doe altijd keihard toeteren!
Hoe groot is de jouwe nou?quote:
Kutwijven more likelyquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:30 schreef STING het volgende:
[..]
Paardenmeisjes, wat een boefjes zijn het soms ook
Aan mensen in de categorie 'in de weg staan' kan ik me ook best storen ja.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:32 schreef MissMSX het volgende:
Owh, en laatst ook daar: van die ouders met een veel te grote auto die dan hun auto op het smalle stuk parkeren en de deur open gaan doen om hun kledders uit te laden terwijl ze me aan zien komen.
Ja, ik denk: jij bent ook zo'n paardenmeisje, dus jij weet dat welquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ouders zijn sowieso asociaal, dat heeft niks met de paarden te makenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:32 schreef MissMSX het volgende:
Owh, en laatst ook daar: van die ouders met een veel te grote auto die dan hun auto op het smalle stuk parkeren en de deur open gaan doen om hun kledders uit te laden terwijl ze me aan zien komen.
Bij een stel paarden terwijl je te voet bent?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:31 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
En bejaarden ook!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ouders zijn sowieso asociaal, dat heeft niks met de paarden te maken
Owh wacht, dit is niet KLB he?quote:
Geen idee. Ik probeer altijd aan m'n medeweggebruikers te denken, dus als iemand me wil inhalen, ga ik zo veel mogelijk de berm in.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, ik denk: jij bent ook zo'n paardenmeisje, dus jij weet dat wel
Nee, nee, met een oudere auto, terug schakelen, vol gas erlangs en dan net als je er voorbij bent, opschakelen, en dan vlammen uit de uitlaatquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:31 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nee, ze stonden gewoon te beppen zoals knollenmeisjes altijd doen en dan nog ff dat knol draaien terwijl ik langshobbelquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waren ze net aan het oversteken of zo?
Mijn auto is net 1 jaar oud... die vlamt nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, nee, met een oudere auto, terug schakelen, vol gas erlangs en dan net als je er voorbij bent, opschakelen, en dan vlammen uit de uitlaat
Ach, dit is een smeltkroes van alles wat, R&P, PTA, ONZ, B&H, GC. Dan kan KLB er ook nog wel bijquote:
Gelukkig maakte je een grapjequote:
En jij ookquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, nee, met een oudere auto, terug schakelen, vol gas erlangs en dan net als je er voorbij bent, opschakelen, en dan vlammen uit de uitlaat
30+ cm, net als alle andere Fokkers. Wat dacht je dan?quote:
Vraag het ze. Ik weet niet waarom zij het nodig vinden zich asociaal te gedragen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, ze stonden gewoon te beppen zoals knollenmeisjes altijd doen en dan nog ff dat knol draaien terwijl ik langshobbel
Laatst ook iemand die met haar fiets dwars over het wandelpad stond en ik kwam aanhijgen en ze keek me van ver al aan, maar ze bleef gewoon staan beppen met zo'n andere doos zonder ook maar een cm opzij te gaan.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:34 schreef STING het volgende:
[..]
Aan mensen in de categorie 'in de weg staan' kan ik me ook best storen ja.
Zo dom vaak
Ja, allemaalquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ouders zijn sowieso asociaal, dat heeft niks met de paarden te maken
Shitquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:36 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Mijn oud is net 1 jaar oud... die vlamt niet
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee. Ik probeer altijd aan m'n medeweggebruikers te denken, dus als iemand me wil inhalen, ga ik zo veel mogelijk de berm in.
Oh ja, echt. Zwaar irritant is dat.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:37 schreef MissMSX het volgende:
Laatst ook iemand die met haar fiets dwars over het wandelpad stond en ik kwam aanhijgen en ze keek me van ver al aan, maar ze bleef gewoon staan beppen met zo'n andere doos zonder ook maar een cm opzij te gaan.
FTW????
Owh, dan paint ik nog ff doorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:36 schreef STING het volgende:
[..]
Ach, dit is een smeltkroes van alles wat, R&P, PTA, ONZ, B&H, GC. Dan kan KLB er ook nog wel bij
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig maakte je een grapje
[..]
En jij ook
Owh ja tuurlijkquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:36 schreef Techno het volgende:
[..]
30+ cm, net als alle andere Fokkers. Wat dacht je dan?
Owhquote:
Herkenbaar ja, maar dan met een fietser die aan kwam fietsen en niet een klein beetje opzij wilde fietsen, omdat hij waarschijnlijk heel principieel dacht dat ik maar op het voetpad moest gaan lopenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Laatst ook iemand die met haar fiets dwars over het wandelpad stond en ik kwam aanhijgen en ze keek me van ver al aan, maar ze bleef gewoon staan beppen met zo'n andere doos zonder ook maar een cm opzij te gaan.
FTW????
sterktequote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:40 schreef Wicked-Game het volgende:
Ik ga stappen... en ergeren en drinken! Toedels!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |