Zeg, over paarden gesproken he. Waarom gaan paardenmeisjes en hun knollen nooit netjes uit de weg voor je als je aan het hradlopen bent langs een manege?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sure you did
[..]
Waarom wil jij mijn broek wrijven?
Hoe bedoel je? Als ze je inhalen of zo?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zeg, over paarden gesproken he. Waarom gaan paardenmeisjes en hun knollen nooit netjes uit de weg voor je als je aan het hradlopen bent langs een manege?
Hier lopen ze allemaal netjes op hun ruiterpadquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zeg, over paarden gesproken he. Waarom gaan paardenmeisjes en hun knollen nooit netjes uit de weg voor je als je aan het hradlopen bent langs een manege?
Nee, er is een kleine verbreding in de weg, direct naast de manege. En daar stonden dus drie paarden waar ik me tussendoor moest manouevrerenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Als ze je inhalen of zo?
Wij hebben geen ruiterpadenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:28 schreef STING het volgende:
[..]
Hier lopen ze allemaal netjes op hun ruiterpad
Want je kon er niet gewoon omheen lopen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, er is een kleine verbreding in de weg, direct naast de manege. En daar stonden dus drie paarden waar ik me tussendoor moest manouevreren
Nope.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Want je kon er niet gewoon omheen lopen?
Ik stel voor je ze de volgende keer vraagt waarom ze niet opzouten, ik kan niet in hun hoofden kijkenquote:
Ik doe altijd keihard toeteren!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik stel voor je ze de volgende keer vraagt waarom ze niet opzouten, ik kan niet in hun hoofden kijken
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik stel voor je ze de volgende keer vraagt waarom ze niet opzouten, ik kan niet in hun hoofden kijken
Dat getuigt van hersenen jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:31 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik doe altijd keihard toeteren!
Hoe groot is de jouwe nou?quote:
Kutwijven more likelyquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:30 schreef STING het volgende:
[..]
Paardenmeisjes, wat een boefjes zijn het soms ook
Aan mensen in de categorie 'in de weg staan' kan ik me ook best storen ja.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:32 schreef MissMSX het volgende:
Owh, en laatst ook daar: van die ouders met een veel te grote auto die dan hun auto op het smalle stuk parkeren en de deur open gaan doen om hun kledders uit te laden terwijl ze me aan zien komen.
Ja, ik denk: jij bent ook zo'n paardenmeisje, dus jij weet dat welquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ouders zijn sowieso asociaal, dat heeft niks met de paarden te makenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:32 schreef MissMSX het volgende:
Owh, en laatst ook daar: van die ouders met een veel te grote auto die dan hun auto op het smalle stuk parkeren en de deur open gaan doen om hun kledders uit te laden terwijl ze me aan zien komen.
Bij een stel paarden terwijl je te voet bent?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:31 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
En bejaarden ook!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ouders zijn sowieso asociaal, dat heeft niks met de paarden te maken
Owh wacht, dit is niet KLB he?quote:
Geen idee. Ik probeer altijd aan m'n medeweggebruikers te denken, dus als iemand me wil inhalen, ga ik zo veel mogelijk de berm in.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, ik denk: jij bent ook zo'n paardenmeisje, dus jij weet dat wel
Nee, nee, met een oudere auto, terug schakelen, vol gas erlangs en dan net als je er voorbij bent, opschakelen, en dan vlammen uit de uitlaatquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:31 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nee, ze stonden gewoon te beppen zoals knollenmeisjes altijd doen en dan nog ff dat knol draaien terwijl ik langshobbelquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waren ze net aan het oversteken of zo?
Mijn auto is net 1 jaar oud... die vlamt nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, nee, met een oudere auto, terug schakelen, vol gas erlangs en dan net als je er voorbij bent, opschakelen, en dan vlammen uit de uitlaat
Ach, dit is een smeltkroes van alles wat, R&P, PTA, ONZ, B&H, GC. Dan kan KLB er ook nog wel bijquote:
Gelukkig maakte je een grapjequote:
En jij ookquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, nee, met een oudere auto, terug schakelen, vol gas erlangs en dan net als je er voorbij bent, opschakelen, en dan vlammen uit de uitlaat
30+ cm, net als alle andere Fokkers. Wat dacht je dan?quote:
Vraag het ze. Ik weet niet waarom zij het nodig vinden zich asociaal te gedragen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, ze stonden gewoon te beppen zoals knollenmeisjes altijd doen en dan nog ff dat knol draaien terwijl ik langshobbel
Laatst ook iemand die met haar fiets dwars over het wandelpad stond en ik kwam aanhijgen en ze keek me van ver al aan, maar ze bleef gewoon staan beppen met zo'n andere doos zonder ook maar een cm opzij te gaan.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:34 schreef STING het volgende:
[..]
Aan mensen in de categorie 'in de weg staan' kan ik me ook best storen ja.
Zo dom vaak
Ja, allemaalquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ouders zijn sowieso asociaal, dat heeft niks met de paarden te maken
Shitquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:36 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Mijn oud is net 1 jaar oud... die vlamt niet
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee. Ik probeer altijd aan m'n medeweggebruikers te denken, dus als iemand me wil inhalen, ga ik zo veel mogelijk de berm in.
Oh ja, echt. Zwaar irritant is dat.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:37 schreef MissMSX het volgende:
Laatst ook iemand die met haar fiets dwars over het wandelpad stond en ik kwam aanhijgen en ze keek me van ver al aan, maar ze bleef gewoon staan beppen met zo'n andere doos zonder ook maar een cm opzij te gaan.
FTW????
Owh, dan paint ik nog ff doorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:36 schreef STING het volgende:
[..]
Ach, dit is een smeltkroes van alles wat, R&P, PTA, ONZ, B&H, GC. Dan kan KLB er ook nog wel bij
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig maakte je een grapje
[..]
En jij ook
Owh ja tuurlijkquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:36 schreef Techno het volgende:
[..]
30+ cm, net als alle andere Fokkers. Wat dacht je dan?
Owhquote:
Herkenbaar ja, maar dan met een fietser die aan kwam fietsen en niet een klein beetje opzij wilde fietsen, omdat hij waarschijnlijk heel principieel dacht dat ik maar op het voetpad moest gaan lopenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Laatst ook iemand die met haar fiets dwars over het wandelpad stond en ik kwam aanhijgen en ze keek me van ver al aan, maar ze bleef gewoon staan beppen met zo'n andere doos zonder ook maar een cm opzij te gaan.
FTW????
sterktequote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:40 schreef Wicked-Game het volgende:
Ik ga stappen... en ergeren en drinken! Toedels!
Welnee, komplete kinderen passen erdoor als het moet. En dan nog, rekt het niet dan scheurt het wel.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:39 schreef MissMSX het volgende:
Owh
Dan moet ik nog even wat stretchoefeningen gaan doen
Owh ja, de supermarkt... wacht... nu ga ik los...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:39 schreef STING het volgende:
[..]
Herkenbaar ja, maar dan met een fietser die aan kwam fietsen en niet een klein beetje opzij wilde fietsen, omdat hij waarschijnlijk heel principieel dacht dat ik maar op het voetpad moest gaan lopen
Maar ook gewoon in de supermarkt, vrolijk met je karretje midden in het pad staan en alles versperen
Zo, weer genoeg geklaagd
Stairwayquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:40 schreef Wicked-Game het volgende:
Ik ga stappen... en ergeren en drinken! Toedels!
Ik bedoelde dat andere gatquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Welnee, komplete kinderen passen erdoor als het moet. En dan nog, rekt het niet dan scheurt het wel.
Is het een leuke tent dan?quote:
Owh ja precies. Bahquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat is DE standaard tent voor FOK-meets. Dus vandaar.
Heb ik iedereen weggejaagd?quote:
Zwarte gaten, best een interessante theorie, maar lang niet voor iedereen weggelegd blijkt wel.quote:
Mijn vortexjequote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Zwarte gaten, best een interessante theorie, maar lang niet voor iedereen weggelegd blijkt wel.
Jij kan beter dan ditquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:46 schreef STING het volgende:
[..]
Je hebt een gat in het topic geslagen
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:47 schreef STING het volgende:
[..]
Er komen ook mensen in de Stairway die niet naar Fok meeting gaan hoor.
Denk ik
Moet je niet zoveel shoppenquote:
HOAX, dat is gewoon onmogelijk.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:47 schreef STING het volgende:
Denk ik
Daar gaat het misquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:47 schreef STING het volgende:
[..]
Denk ik
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:48 schreef STING het volgende:
[..]
Heb je niet in de gaten dan, dat het al laat is?
Hmmm, dit geeft 'to boldly go...' ineens wel een hele vreemde... nou ja...quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hmmm, dit geeft 'to boldly go...' ineens wel een hele vreemde... nou ja...
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:50 schreef MissMSX het volgende:
Hmmm, dit geeft 'to boldly go...' ineens wel een hele vreemde... nou ja...
heb een paar suede schoenenquote:
Ik ga NIET klikkenquote:
Owh.quote:
Ach, het was ook niet echt zeurenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh.
Nou ja, dan niet zeuren, want moe omdat leuke dingen
Aandacht trekken danquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:54 schreef STING het volgende:
[..]
Het is bij je in het verkeerde keel..gat geschoten?
Jij kan het hebbenquote:
Britpopquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Leuk liedje, net als mijn Converse. En nee, het zijn geen All Stars.![]()
Britpop +1 inderdaad.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:56 schreef MissMSX het volgende:
Britpop
Converse... all stars... allemaal thuislaten als je met sammie wil daten
Dan worden het m'n nette schoenen, of m'n werkschoenen om aan te trekken, of sandalen..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Britpop
Dan faal je hopeloos als je sam je kale kop wil laten zienquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Britpop +1 inderdaad.
Maar uh, sneakers... die laat ik liever niet thuis.
Dat eerste dan, want de rest kan echt nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan worden het m'n nette schoenen, of m'n werkschoenen om aan te trekken, of sandalen..
Ik ben heulemaal niet kaal?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:57 schreef MissMSX het volgende:
Dan faal je hopeloos als je sam je kale kop wil laten zien
Jij hebt haar op je eikel?quote:
quote:
Ik heb niks tegen All Starsquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Britpop
owh, dan heb ik niks gezegd.quote:
Wat weet jij van Air's eikel?quote:
Hoe weet jij dat?quote:
STOP IT!!!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:01 schreef Techno het volgende:
[..]
God(tje)s wegen zijn ondoorgrondelijk.
Liefdequote:
http://www.bataindustrial(...)the-natural/nuba-s3/quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat eerste dan, want de rest kan echt niet
Tenzij... wrkschoenen... hoe zien die eruit?
Nee, laat die maar thuisquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
http://www.bataindustrial(...)the-natural/nuba-s3/
Dat zijn m'n werkschoenen
Ik niet, trekt me niet zoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:03 schreef -Engel- het volgende:
Hehe wie heeft the Tourist al gezien?
Nope. Is het wat?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:03 schreef -Engel- het volgende:
Waarom ben jij nooit op msn?quote:
Nee, maar vertel?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:03 schreef -Engel- het volgende:
Ja, maar dat maakt niet uit als ze al direct rectsomkeert maakt als ze je schoenen zietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kan er wel belagers goed mee schoppen
Dan maar m'n goeie schoentjes schoonmaken en poetsenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar dat maakt niet uit als ze al direct rectsomkeert maakt als ze je schoenen ziet
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan maar m'n goeie schoentjes schoonmaken en poetsen
Ik geloof dat ik'em niet zo hoef te zienquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:06 schreef -Engel- het volgende:
zo hoef te zien
[..]
De recensies zijn niet best, maar ik heb mij best vermaakt
[..]
We denken aan een complot
Kwaliteit boven kwantiteit was het he?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:14 schreef MissMSX het volgende:
Tieten?
Auto's?
Iphone vs. andere rommel?
Niet als het gaat om topics reddenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:15 schreef STING het volgende:
[..]
Kwaliteit boven kwantiteit was het he?
All Stars zijn ok, converse weet ik nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Of gewoon m'n Converse aan, die lopen veel beter
All Stars zijn van Conversequote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
All Stars zijn ok, converse weet ik niet
Maar...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:15 schreef STING het volgende:
[..]
Kwaliteit boven kwantiteit was het he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:18 schreef -Engel- het volgende:
Ik wil wil....Mjah, wie niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Haayquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik wil een lekkere/leuke/lieve kerel
Hebbertquote:
Ik heb er nog een in de aanbiedingquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb Technoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Owh ja hoor. Ik regel dat wel evenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb Techno
Tenminste, als het aan MissM ligt
Naah, zoveel hoef ik nu ook weer nietquote:
I just didquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:22 schreef STING het volgende:
[..]
Don't you give me that look young lady!
Zolang je maar een Vanquish S kunt kopen en onderhouden?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Naah, zoveel hoef ik nu ook weer niet
Die is kei-oudquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb Techno
Tenminste, als het aan MissM ligt
Gatenkaas he, dan krijg je datquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:23 schreef PeuRac het volgende:
Wat leuk, ik krijg volgende week op mn verjaardag mn eigen huissleutels terug van een meid waar ik mee gedate had![]()
wist niet eens dat zij ze nog had
En kei-ervarenquote:
Binnen mijn grenzen en op een oude fiets moet je het lerenquote:
Wat zijn jouw grenzen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Binnen mijn grenzen en op een oude fiets moet je het leren
Ik zeg nu wel zo mooi grenzen, maar ik weet niet eens hoe oud Techno isquote:
Hij had je vader kunnen zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg nu wel zo mooi grenzen, maar ik weet niet eens hoe oud Techno is
veel plezier met boze en jaloersche puberdochterquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:
Die worden niet meer gemaakt, heb ik ergens opgevangenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zolang je maar een Vanquish S kunt kopen en onderhouden?
Dan een One-77quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Die worden niet meer gemaakt, heb ik ergens opgevangen
Oh, kudt, kleddersquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
veel plezier met boze en jaloersche puberdochter
Dat zegt niet zo veel.quote:
Juist niet! Daar gaat ze mee shoppenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
veel plezier met boze en jaloersche puberdochter
Joh, da's geen kledder meer, da's een shopmaatjequote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, kudt, kledders
[..]
Dat zegt niet zo veel.
Zolang samzz dingen voor dr betaalt misschienquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Juist niet! Daar gaat ze mee shoppen
Al een aantal jaar niet meerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Die worden niet meer gemaakt, heb ik ergens opgevangen
Mjah, de cc van pa meequote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Zolang samzz dingen voor dr betaalt misschien
Nee... Nee, zo werkt dat niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Joh, da's geen kledder meer, da's een shopmaatje
Zegt niet zoveel? Minimaal 12 jaar ouder dan jij
Apperantly notquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heeft Techno zelf hier ook nog iets over te zeggen eigenlijk?
Ach, die weet best dat 't allemaal bullshit isquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heeft Techno zelf hier ook nog iets over te zeggen eigenlijk?
Wat, zin 1, 2 of beide?quote:
Wat lief.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:24 schreef Samzz het volgende:
Ah fuckquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh, ik word voorlopig toch geen oom, miskraam
Geen shopmaatje dus?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zin 1. Leeftijd is maar een getal.
Ai, da's niet tofquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh, ik word voorlopig toch geen oom, miskraam
Je bent zelf net puber afquote:
mja die dingen zijn echt klotequote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze waren zo blij![]()
![]()
Oh, en het sneeuwt hier
Dat betekent dus automatisch dat ik wel wil shoppen met een puber? Nee, dus.quote:
quote:
Tis vrij pijnlijk idd, ik ben meteen zelf ook niet happy meer..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja die dingen zijn echt klote
trustequote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Tis vrij pijnlijk idd, ik ben meteen zelf ook niet happy meer..![]()
Naja, toch m'n bed in, wekker gaat om half 8
Getallen zijn maar nummers, je weet toch?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:33 schreef Memento-Mori het volgende:
euhm ze noemt je een oude fiets, sinds wanneer is dat lief?
Hoe oud is deze fiets eigenlijk?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Getallen zijn maar nummers, je weet toch?
lekker gewerkt?quote:
Ben je de enige die dat niet weet in deze reeks?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Ben je de enige die dat niet weet in deze reeks?Ooooh! Nog ruim binnen de grenzenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Niet echt. Zware week op het werk, had ook maar 1 dag vrij deze week, dus de rek raakt er een beetje uit.quote:
ooh ik was wat drinken met een vriendin, welke wat heftig reageerde toen ik zei me door niks tegen te laten houden en niet van plan was aan een relatie te beginnen. Vanwege mn plannen. Bleek dat ze meer wilde dan alleen vriendschapquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet echt. Zware week op het werk, had ook maar 1 dag vrij deze week, dus de rek raakt er een beetje uit.
Hoe was stappen gisteren?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Ben je de enige die dat niet weet in deze reeks?Ik dacht 42, maar dat is wishful thinking denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Ja, 70 is je max?quote:
Is ze niet de moeite waard om de deur op een kier te laten voor als je terug komt?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh ik was wat drinken met een vriendin, welke wat heftig reageerde toen ik zei me door niks tegen te laten houden en niet van plan was aan een relatie te beginnen. Vanwege mn plannen. Bleek dat ze meer wilde dan alleen vriendschap
Ben je morgen wel vrij? Of blijft het zo druk de komende tijd?
Nja maar je kan haar toch daar niet op laten wachtenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Is ze niet de moeite waard om de deur op een kier te laten voor als je terug komt?
Morgen werken, maandag vrij, en dan weer vier dagen werken, dan het weekend weg, dan weer vier dagen werken.
Dat zeg ik toch niet?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nja maar je kan haar toch daar niet op laten wachten
quote:
Dat word ik dit jaar nog, thus... keep thinking.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:47 schreef MissMSX het volgende:
Ik dacht 42, maar dat is wishful thinking denk ik
ooh lekker. Wat ga je komend weekend doen? Je komt dus niet op mijn verjaardagquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Is ze niet de moeite waard om de deur op een kier te laten voor als je terug komt?
Morgen werken, maandag vrij, en dan weer vier dagen werken, dan het weekend weg, dan weer vier dagen werken.
http://nl.wikipedia.org/w(...)_Universum,_en_Allesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:50 schreef Techno het volgende:
[..]
[..]
Dat word ik dit jaar nog, thus... keep thinking.
Vooralsnog ruim binnen de grenzenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:50 schreef Techno het volgende:
[..]
[..]
Dat word ik dit jaar nog, thus... keep thinking.
Wanneer ben je jarig?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh lekker. Wat ga je komend weekend doen? Je komt dus niet op mijn verjaardag![]()
Ze is een goede vriendin, maar ik ben nooit verliefd oid op haar geweest, vind ik toch wel een vereiste voor een relatie. Ik heb ook nooit die sexuele spanning echt gehad. Plus dat ik geen idee heb wanneer ik terug kom, kan met een jaar zijn, maar ook over 5 jaar.
Gezelligquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Wanneer ben je jarig?
Peuter en ik gaan logeren bij een vriendinnetje in Arnhem.
Waar ligt die grens bij jou dan?quote:
Tofquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Wanneer ben je jarig?
Peuter en ik gaan logeren bij een vriendinnetje in Arnhem.
Ik denk daar helemaal niet over na. Verliefd is verliefd. Als iemand te oud of jong is in gedrag dan word ik er sowieso niet verliefd op, dus zo'n bedachte grens heeft voor mij geen meerwaarde.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar ligt die grens bij jou dan?![]()
ik trek em toch wel bij 10 jaar verschil, naar boven, naar onder is dat een jaar of 5.
Leeftijd is maar een getal.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar ligt die grens bij jou dan?![]()
ik trek em toch wel bij 10 jaar verschil, naar boven, naar onder is dat een jaar of 5.
Ik ben er ook niet zo bewust mee bezig, maar ben een tijdje op paiq actief geweest, dan moet je zulke dingen invullenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik denk daar helemaal niet over na. Verliefd is verliefd. Als iemand te oud of jong is in gedrag dan word ik er sowieso niet verliefd op, dus zo'n bedachte grens heeft voor mij geen meerwaarde.
Ik ga het proberen te onthouden. Je viert het dus komend weekend, begrijp ik?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
TofArnhem is een leuke stad, hoop dat je lekker weer hebt zodat je naar t Sonsbeekpark kan.
Ik ben de 24e jarig
Niet zo lekker (zie straatvrees? topic hier in RenP)quote:
mag je lekker bij hem op schoot kruipen en als je boven de 25 komt mag je oprottenquote:
Zie DMquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ga het proberen te onthouden. Je viert het dus komend weekend, begrijp ik?
Waarom is dat grappig? Hoe oud ben jij ook alweer?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet zo bewust mee bezig, maar ben een tijdje op paiq actief geweest, dan moet je zulke dingen invullen![]()
Wel grappig detail, mijn profiel sloot het beste aan bij vrouwen rond de 30
Ik ben nu bijna 26 toen ik t invulde was ik 24quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Waarom is dat grappig? Hoe oud ben jij ook alweer?
Daaromquote:
En hier kan ik me eigenlijk alleen maar bij aansluitenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik denk daar helemaal niet over na. Verliefd is verliefd. Als iemand te oud of jong is in gedrag dan word ik er sowieso niet verliefd op, dus zo'n bedachte grens heeft voor mij geen meerwaarde.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:51 schreef MissMSX het volgende:
http://nl.wikipedia.org/w(...)_Universum,_en_Alles
quote:
Vervelend, ik zal het straks even lezen, ok?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet zo lekker (zie straatvrees? topic hier in RenP)
Ach, dat hebben we allemaal wel eensquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:59 schreef Memento-Mori het volgende:
ben ik weer eens ergens niet voor uitgenodigd?
Ik verplicht je het niet om te lezen hoor, moet je zelf weten..quote:Op zondag 20 februari 2011 00:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Vervelend, ik zal het straks even lezen, ok?
Ik heb er na bijna 13 jaar nog steeds weleens last vanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet zo lekker (zie straatvrees? topic hier in RenP)
Ai, ja ik weet niet zeker of ik er echt last van heb. Maar alles wijst op een angststoornis..quote:Op zondag 20 februari 2011 00:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er na bijna 13 jaar nog steeds weleens last van
Proost, ik heb mijn portie alcohol al gehad. Heb nachtmedicatie, dus moet voorzichtig zijn.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:05 schreef Memento-Mori het volgende:
* Memento-Mori trekt n borrel open
O ja jij bent jarig nu hequote:Op zondag 20 februari 2011 00:07 schreef Memento-Mori het volgende:
* Memento-Mori schuift taart het topic binnen
quote:
ben je vandaag jarigquote:Op zondag 20 februari 2011 00:07 schreef Memento-Mori het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 20 februari 2011 00:07 schreef Memento-Mori het volgende:
Gefeliciteerd M-Mquote:Op zondag 20 februari 2011 00:07 schreef Memento-Mori het volgende:
Ja ja, je leert het welquote:Op zondag 20 februari 2011 00:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het wordt nog eens wat met me. Tien jaar te laat.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 20 februari 2011 00:07 schreef Memento-Mori het volgende:
jaa, bijna overslaan hequote:Op zondag 20 februari 2011 00:09 schreef Memento-Mori het volgende:
watvoor alcohol heb je op cl? en thx bos en clen peu en sting
Je bent een vrouw, dat magquote:
Pornoquote:
Op de secondequote:
Nee. Een of andere film waarvan ik de titel niet weet. Op Net5.quote:
aardbeikwarktaartquote:Op zondag 20 februari 2011 00:15 schreef PeuRac het volgende:
ooh wat voor een taart is het eigenlijk?
hmm, sweet.quote:
luie donder: http://www.tvgids.nl/programma/10554780/The_wedding_dance/quote:Op zondag 20 februari 2011 00:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Een of andere film waarvan ik de titel niet weet. Op Net5.
Waarom doe je dat dan ook?quote:Op zondag 20 februari 2011 00:21 schreef L-E het volgende:
Godverfuck. Zit ik een tekst te schrijven, het eerste deel in de tegenwoordige tijd en halverwege gaat het over in de verleden tijd. Maar dat moet helemaal niet, kan ik alles gaan aanpassen.
Trut.
Dat gaat heel erg goed! Maar dan moet ik niet zulke fouten maken.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan ook?![]()
Tekst voor je eigen boek? Hoe gaat het daar mee eigenlijk?
Wel zorgen dat t gedrukt is voor ik weg ben he, anders moet ik helemaal terug komenquote:Op zondag 20 februari 2011 00:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat gaat heel erg goed! Maar dan moet ik niet zulke fouten maken.
eigen boek?quote:Op zondag 20 februari 2011 00:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat gaat heel erg goed! Maar dan moet ik niet zulke fouten maken.
Denk niet dat het binnen twee maanden rond is.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel zorgen dat t gedrukt is voor ik weg ben he, anders moet ik helemaal terug komen
Wees trouwens blij dat je niet ouderwets op de typmachine zit![]()
quote:Op zondag 20 februari 2011 00:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Denk niet dat het binnen twee maanden rond is.
Zeg, weet je nou al waar je heen gaat?quote:Op zondag 20 februari 2011 00:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
*noteert: extra ticket geld opzij leggen*
quote:Op zondag 20 februari 2011 00:28 schreef STING het volgende:
[..]
Zeg, weet je nou al waar je heen gaat?
Beetje de vraag ontwijken hequote:Op zondag 20 februari 2011 00:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
over ruim een week vertrek ik naar de Achterhoek
Je kan ook zelf in vullen dan hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |