Net als oud en nieuw zekerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:27 schreef Dimens het volgende:
Dat is de Japanse kilogram, die is anders als de Europese.
Is het geen waterstof, dat zou de brandstof kunnen zijn.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:25 schreef pletvandepettenflet het volgende:
Klacht: Charizard is gevult met helium zodat hij maar 90,5 kg weegt...
Ik ben langer dan charizardquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:29 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Daar staat dat hij maar 1.7m lang is.
Dat zijn denk ik dan japanse meters..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:29 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Me lul is langer dan charizardquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:29 schreef VeniVidiViciV het volgende:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:34 schreef bijdehand het volgende:
Pikachu is veel vetter
[ afbeelding ]
Dat is wel een echte draak ja. Godverdomme man.quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:33 schreef kutkabouter het volgende:
Zo groot is ie anders niet.
[ afbeelding ]
Ash is een kind van 12 dus rond de 1.50 ofzo?
Ja nu je het zegt slaat die hele serie nergens op..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:39 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Vind niemand het hier vreemd dat al die ouders het wel best lijken te vinden dat hun kinderen alleen zonder geld de wereld in trekken om veredelde hanengevechten te houden terwijl wij het al erg vinden als een meisje van 14 de wereld om wil zeilen? We kunnen nog een voorbeeld nemen aan die jappen als je het mij vraagt.
dat vroeg ik mij al af vanaf de eerste keer dat ik het op tv zagquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:39 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Vind niemand het hier vreemd dat al die ouders het wel best lijken te vinden dat hun kinderen alleen zonder geld de wereld in trekken om veredelde hanengevechten te houden terwijl wij het al erg vinden als een meisje van 14 de wereld om wil zeilen? We kunnen nog een voorbeeld nemen aan die jappen als je het mij vraagt.
Mja, Brock was er altijd bij en die kon goed koken.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:39 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Weet je wat mij nou zo leuk lijkt? Een film gebasseerd op pokemon die alles wat realistischer laat zien:quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:47 schreef pletvandepettenflet het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt slaat die hele serie nergens op..
Jij zag pokemon vorig jaar pas voor het eerst?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:48 schreef wuuht het volgende:
[..]
dat vroeg ik mij al af vanaf de eerste keer dat ik het op tv zag
Ja maar dat kon Ash zijn moeder eerst nog niet weten natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:52 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
Mja, Brock was er altijd bij en die kon goed koken.
waarom denk je datquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:55 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Weet je wat mij nou zo leuk lijkt? Een film gebasseerd op pokemon die alles wat realistischer laat zien:
Pokemontrainers worden aan de lopende band overhoop geschoten door team rocket en beroofd van hun pokemon.
Vrouwelijke trainers worden aan de lopende band verkracht.
In de gevechten worden pokemon aan stukken gescheurd.
In plaats van dat de ouders het leuk vinden betreft het gewoon illegale gevechten en zijn pokemontrainers de schande van de familie.
Alleen steven spielberg reageert niet op mijn mailtjes.
[..]
Jij zag pokemon vorig jaar pas voor het eerst?
[..]
Ja maar dat kon Ash zijn moeder eerst nog niet weten natuurlijk.
quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:39 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:48 schreef wuuht het volgende:
[..]
dat vroeg ik mij al af vanaf de eerste keer dat ik het op tv zag
Ik vind het knap dat hij pokémons kan downloaden!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:13 schreef Tanjaa het volgende:
Hoe wil je dat beest anders in een pokeball krijgen?
Ik vind het knap dat ash al 90,5 kilo mee kan slepen in zijn rugzak..
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:44 schreef Gary_Oak het volgende:
Hier moet ik natuurlijk gepost hebben.
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:21 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Hij heeft toch geen pokemon flute kanker mongool
Ja, dus?quote:Op zondag 20 februari 2011 00:00 schreef Fruitdrink het volgende:
Lekker op een zaterdagavond kijken hoeveel charizard weegt. Jij luistert ook van die pokemon hiphop he. PokeRAP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |