Net als oud en nieuw zekerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:27 schreef Dimens het volgende:
Dat is de Japanse kilogram, die is anders als de Europese.
Is het geen waterstof, dat zou de brandstof kunnen zijn.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:25 schreef pletvandepettenflet het volgende:
Klacht: Charizard is gevult met helium zodat hij maar 90,5 kg weegt...
Ik ben langer dan charizardquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:29 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Daar staat dat hij maar 1.7m lang is.
Dat zijn denk ik dan japanse meters..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:29 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Me lul is langer dan charizardquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:29 schreef VeniVidiViciV het volgende:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:34 schreef bijdehand het volgende:
Pikachu is veel vetter
[ afbeelding ]
Dat is wel een echte draak ja. Godverdomme man.quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:33 schreef kutkabouter het volgende:
Zo groot is ie anders niet.
[ afbeelding ]
Ash is een kind van 12 dus rond de 1.50 ofzo?
Ja nu je het zegt slaat die hele serie nergens op..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:39 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Vind niemand het hier vreemd dat al die ouders het wel best lijken te vinden dat hun kinderen alleen zonder geld de wereld in trekken om veredelde hanengevechten te houden terwijl wij het al erg vinden als een meisje van 14 de wereld om wil zeilen? We kunnen nog een voorbeeld nemen aan die jappen als je het mij vraagt.
dat vroeg ik mij al af vanaf de eerste keer dat ik het op tv zagquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:39 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Vind niemand het hier vreemd dat al die ouders het wel best lijken te vinden dat hun kinderen alleen zonder geld de wereld in trekken om veredelde hanengevechten te houden terwijl wij het al erg vinden als een meisje van 14 de wereld om wil zeilen? We kunnen nog een voorbeeld nemen aan die jappen als je het mij vraagt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |