Ja ik ook, ik klink niet als neger en ik neuk op het moment geen breezersletjes in een kelderbox.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Betrouwbaar en neger?
Ik dacht dat alleen Viro de vooroordeelontkrachtende neger was hier
Zoveelquote:
Sharr is ontsnapt?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik ook, ik klink niet als neger en ik neuk op het moment geen breezersletjes in een kelderbox.
Ja dat kwam door de populariteit in het begin, voor nu is dat enorm veel.quote:
Ja maar toen werd er gekreun beloofdquote:
dora was meerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar toen werd er gekreun beloofd
Sharr is heulemaal geen breezersletje.quote:
Arme jij!quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
over 9 maanden nieuwe potentiële fokkende gouwenaars
gokjequote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]hoe weet je dat we t onveilig deden?!
Ik heb altijd geenenkeledagvandeweekseks.quote:
geen ideequote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Arme jij!
Is er al sprake van een tweede minimurp?
das waarquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je zit tussen FOK!kers, wees blij dat je seks hebt.
je mag wel eens aan mn vinger ruikenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb altijd geenenkeledagvandeweekseks.
I JUST CAME TO SAY HELLOquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Murp doe eens niet centraal zetten
Geil zeg.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:17 schreef murp het volgende:
[..]
je mag wel eens aan mn vinger ruiken
Gewoon niet centraal dan zijn we hem kwijtquote:
Ja, handig. Vooral als je 99/100 in ONZ postquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:18 schreef Myraela het volgende:
Mensen die niet in de "nieuwe topic"-lijst kijken.
Daar kom ik sinds deze reeks wel opvallend vaakquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:18 schreef Myraela het volgende:
Newbs inderdaadquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:18 schreef Myraela het volgende:
en ditquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar kom ik sinds deze reeks wel opvallend vaak
EN DAT BEPAAL JIJ???!?!?!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon niet centraal dan zijn we hem kwijt
Ik kom dan waarschijnlijk meteen klaar in mijn broek en dat vind ik neit zo leuk dus doe ik het niet.quote:
Huppel 4 modquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:19 schreef murp het volgende:
[..]
EN DAT BEPAAL JIJ???!?!?!
MIJN HEUPEN!!11!1!!111
Spot ik baggertopics sneller.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:19 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Ja, handig. Vooral als je 99/100 in ONZ post
Dat dusquote:
kLAARKOMEN IS LEKKERquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kom dan waarschijnlijk meteen klaar in mijn broek en dat vind ik neit zo leuk dus doe ik het niet.
Ja he hihiquote:
Kut, te laat gepostquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:21 schreef Onufriev het volgende:
Jongens ik heb een mededeling. De marathon kan helaas niet doorgaan, sorry maar het moet een andere keer
Zie jij het hem doen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:22 schreef robdriessen het volgende:
Een marathon is trouwens 42.195 kilometer mannen. Dus begin maar te rennen
ja waar anders?quote:
Mensen die niet doorhebben dat koelkast en darcli op een loopband rennen tijdens het uitzendenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:22 schreef robdriessen het volgende:
Een marathon is trouwens 42.195 kilometer mannen. Dus begin maar te rennen
Niet zo zeuren, of je gaat op bed!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:23 schreef naatje_1 het volgende:
Wat is extreemJij vindt alles van gitaar extreem koelkast
ja papaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:23 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Niet zo zeuren, of je gaat op bed!
Die knopjes heb ik helegaar niet. Heb ik zeker in eeen verstandig stadium uitgezet.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Tevens heb ik het topic geikvindleukt, getweet en gerespecteerd
Was ik maar cool met hyves, twitter en facebook enzoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Tevens heb ik het topic geikvindleukt, getweet en gerespecteerd
Heb ze ook uitgezetquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die knopjes heb ik helegaar niet. Heb ik zeker in eeen verstandig stadium uitgezet.
Op deze muziek zou dat zo fout zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:23 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Mensen die niet doorhebben dat koelkast en darcli op een loopband rennen tijdens het uitzenden
We kunnen niet allemaal cool zijn he.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:24 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Was ik maar cool met hyves, twitter en facebook enzo
Ik heb me ook rotgezocht om het weer aan te zettenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die knopjes heb ik helegaar niet. Heb ik zeker in eeen verstandig stadium uitgezet.
Ja jij!!quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:25 schreef heloef het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal cool zijn he.
Net zo goed als around the worldquote:
Tipflippen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja jij!!
Wat is tipsniften ofzo?
Die is er niet. Komt niet ookquote:
Niet teveel aan je oma denken, he?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:25 schreef heloef het volgende:
Nou ik ga even wat handwerk verrichten ben binnen half uurtje weer terug.
Ja weet ik veel. SSB ging het nu doen. Leg mij uit aubquote:
Ik denk heuelemaal niet aan mijn oma.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Niet teveel aan je oma denken, he?
Als de joint op is, de tip uitrollen en dan aansteken en dat opsnuiven.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. SSB ging het nu doen. Leg mij uit aub
Nee, klopt, maar nu welquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk heuelemaal niet aan mijn oma.
Dat klinkt uhm nastyquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als de joint op is, de tip uitrollen en dan aansteken en dat opsnuiven.
Idd iedereen posten in dit topic dat is veel leukerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:26 schreef Beach het volgende:
Er is geen tinychat vanavond we blijven gewoon gezellig hier.
van mij mag je jongen!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:27 schreef robdriessen het volgende:
Ik ben trouwens van plan om op 17 maart zeker 3 uur te gaan radiomaken. St Patrick's Day special. Moet kunnen toch?
St, Paddy'squote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:27 schreef robdriessen het volgende:
Ik ben trouwens van plan om op 17 maart zeker 3 uur te gaan radiomaken. St Patrick's Day special. Moet kunnen toch?
Nee, maar wel in Rotterdam. Dat geeft mij het recht overal terecht, en onterecht een t achter te plakken.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zit er een 'r' in 't Kofschip???
djkoelkast en dj-darcliquote:
Weet ik niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:28 schreef Oceanview het volgende:
Wat gaat er gebeuren met de marathon skype?
Volgens mij horen jullie mij niet eens.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:28 schreef Oceanview het volgende:
Dan gaan ze je bellenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:28 schreef Oceanview het volgende:
ik hoorde je heel ver, maar kben weer brbquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Volgens mij horen jullie mij niet eens.
En ikquote:
Groepsgesprek op skype?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Volgens mij horen jullie mij niet eens.
DIT IS NIET MIJN NUMMER VRIEND!quote:
Voeg ff toe dan: onz-marathon!quote:
Dat ga ik heus niet doenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze kunnen ons ook bellen als ze dat willen.
quote:
zeiquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:31 schreef Watertornado het volgende:
Zo te horen is het een zei, dus zal het wel Cue_ zijn.
Ja niet te verwarren met Q dusquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:31 schreef Watertornado het volgende:
Zo te horen is het een zij, dus zal het wel Cue_ zijn.
Nee ze bedoelen cue_quote:
Jawel. Q is daar een kloon vanquote:
Huh. Dat is geen zij. Jullie bedoelen heus wel Cue_ !!quote:
Cue_ heb ik wel eens gezien in Utrechtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huh. Dat is geen zij. Jullie bedoelen heus wel Cue_ !!
Het is zij.. Qquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huh. Dat is geen zij. Jullie bedoelen heus wel Cue_ !!
watdekanker is oznz?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:32 schreef naatje_1 het volgende:
Top5 Populaire topics: 1^ #oznz 2^ UberTwitter 3^ UberSocial 4^ Tommie 5^ #pvv http://nl.twirus.com
Gebruik de omstandigheden en type per ongelijk oznz in plaats van onz radio
Misbruik van makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
quote:
PM naar koelkast ofzoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:35 schreef VGA4xZoom het volgende:
whoaa hoe kan ik een liedje aanvragen, de url in OP doet het niet
PM naar djkoelkastquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:35 schreef VGA4xZoom het volgende:
whoaa hoe kan ik een liedje aanvragen, de url in OP doet het niet
Ik ookquote:
Innuendo, ja!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:36 schreef robdriessen het volgende:
* robdriessenwacht op de Q van Queen
Dienbare vriendenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:36 schreef Myraela het volgende:
Ik blijf niet tweeten, mijn volgers, trouwe fans en dienbare vrienden verlaten me straks nog.
Ghehequote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:36 schreef Myraela het volgende:
Ik blijf niet tweeten, mijn volgers, trouwe fans en dienbare vrienden verlaten me straks nog.
WHAHAHAHAquote:
als ze geen onz radio willen luisteren, zijn het geen echte vriendenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:36 schreef Myraela het volgende:
Freudiaanse verspreking.quote:
Out van de wodkaquote:
quote:
HARDER EN DIEPER!!quote:
Dat is mijn vraag.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:39 schreef Myraela het volgende:
Hoe luister ik eigenlijk mee op mijn iphone, gewoon via de link ook?
whehequote:
Yup gewoon in safariquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:39 schreef Myraela het volgende:
Hoe luister ik eigenlijk mee op mijn iphone, gewoon via de link ook?
JIJ HEBT EEN QV! Over Pedal to the metal gesprokenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:39 schreef VloerKleedje het volgende:
[..]
Dat is mijn vraag.
EDIT: IN THE 80's
Niet?quote:
Bijnaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |