Nee, juist niet!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:30 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
falende lapohunter jij xD
Jij hunt niet?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:30 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee, juist niet!
"Ik hunt niet." klopte best wel.
Nee daar heb je gelijk in iddquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:30 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee, juist niet!
"Ik hunt niet." klopte best wel.
Nee hij ging bijna hakken met de dj.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Verrichte hij seksuele handelingen?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:32 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee hij ging bijna hakken met de dj.
Ik heb kip voor je in bladerdeeg met poedersuiker en kaneelquote:
quote:
Wat een combinatiequote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb kip voor je in bladerdeeg met poedersuiker en kaneel.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:35 schreef murp het volgende:
kan iemand die SC-seal uit de OP en uit de wiki willen halen?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:35 schreef murp het volgende:
kan iemand die SC-seal uit de OP en uit de wiki willen halen?
iets marokkaans ofzo, wel heel lekkerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:35 schreef sharr het volgende:
[..]
Wat een combinatie
zonder de kip is 't goed
Maar het staat zo lekker officieelquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:36 schreef murp het volgende:
[..]
dat heeft alleen zin voor een enkele SC topic.. Niet voor een reeks
lees eens de onderste zin in de banner:quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:36 schreef Beach het volgende:
Beste Murp, de meeste praat is nog steeds over de radio voor zover ik meelees.
en dit 500 delen verderquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:37 schreef murp het volgende:
[..]
lees eens de onderste zin in de banner:
[ afbeelding ]
Komt goed.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:36 schreef murp het volgende:
[..]
dat heeft alleen zin voor een enkele SC topic.. Niet voor een reeks
mooie grond.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt goed.![]()
[ afbeelding ]
Cheers!! Op een gezellige, leuke en zeker voor herhaling vatbare marathon
Aight! Cheers, ik had ook rode wodka willen hebben, deze shizzle is te sterkquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt goed.![]()
[ afbeelding ]
Beton jewaidsquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:37 schreef murp het volgende:
[..]
lees eens de onderste zin in de banner:
[ afbeelding ]
Misschien beter als je het drankje iets verder weg houdtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt goed.![]()
[ afbeelding ]
Wat drink je dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:38 schreef sharr het volgende:
[..]
Aight! Cheers, ik had ook rode wodka willen hebben, deze shizzle is te sterk
Wil je mij er tegen doodslaan?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beton jewaids![]()
But I'm happy now
ja maar ik bedoelde dat we al 500 delen deze seal meedragenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:39 schreef murp het volgende:
[..]
deze SC mag gewoon blijven bestaan. maar zo is de kracht van die banner verdwenen.. snappie?
Goed nieuws zo vlak voor de marathonquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:39 schreef murp het volgende:
[..]
deze SC mag gewoon blijven bestaan. maar zo is de kracht van die banner verdwenen.. snappie?
ja, ik ben effe weggeweestquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja maar ik bedoelde dat we al 500 delen deze seal meedragen
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:41 schreef sharr het volgende:
[zelfvertrouwen] Aangezien ik vast de eerstvolgende lapo heb, ik zal hem eruit halen[/zelfvertrouwen]
ohnee, de SC stoppen we na dit deelquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed nieuws zo vlak voor de marathon
Nee schat dat noem je zelfkennisquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:41 schreef sharr het volgende:
[zelfvertrouwen] Aangezien ik vast de eerstvolgende lapo heb, ik zal hem eruit halen[/zelfvertrouwen]
Dat zou heel gemeen zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:41 schreef murp het volgende:
[..]
ohnee, de SC stoppen we na dit deel
Jij hebt sowieso de lapoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:41 schreef sharr het volgende:
nee, niet luisterenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zou heel gemeen zijn![]()
Nais![]()
Maar ga je ook luisteren?
ik heb iets anders wat groot isquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige met grote plaatjes
Moge jij het maar niet op je heupen krijgen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:43 schreef murp het volgende:
[..]
nee, niet luisteren
en se SC blijft gewoon openen totdat ik het op mn heupen krijg
ikheppe snel internet en een groot scherm, dus lijkt ie kleinerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige met grote plaatjes
Kan je het pas op zn vroegst morgenochtend rond 11 uur op je heupen krijgen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:43 schreef murp het volgende:
[..]
nee, niet luisteren
en se SC blijft gewoon openen totdat ik het op mn heupen krijg
manvrouwquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:44 schreef sharr het volgende:
Ik ben confuus. Murp, vrouwtje of mannetje?
En komende week waarschijnlijk ook, gezien schoolvakantiequote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je het pas op zn vroegst morgenochtend rond 11 uur op je heupen krijgen?![]()
Trouwens, kan je wel iets doen aan die ajacied? Gek worden we van hem elke zaterdag en zondagochtend
Ik denk dat de meeste hier dat hebbenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:44 schreef murp het volgende:
[..]
ikheppe snel internet en een groot scherm, dus lijkt ie kleiner
Gewoon posten zoals je altijd doet in ONZ-FBquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je het pas op zn vroegst morgenochtend rond 11 uur op je heupen krijgen?![]()
Trouwens, kan je wel iets doen aan die ajacied? Gek worden we van hem elke zaterdag en zondagochtend
ehm, iets met een marathon?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:45 schreef trolololo het volgende:
ATTENTIE
Onderhoud: Vannacht geen Trolololo's Nachtautomaat.
Kan draakje even invallen morgenochtend?
Want Trolololo heeft een kater en slaapt uit.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:45 schreef trolololo het volgende:
ATTENTIE
Kun jij even langskomen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb:
- Kratje Jupiler (24 flesjes)
- Fles cola 1,5 liter
- Fles Fanta 1,5 liter
- Tray Energydrink (24 flesjes)
- 3 zakken Bugles chips
- 2 zakken Lay's Superships paprika
- 1 zak Hamka's
he-bitch en een she-malequote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:44 schreef sharr het volgende:
Ik ben confuus. Murp, vrouwtje of mannetje?
Jij snapt hem.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:46 schreef sharr het volgende:
[..]
Want Trolololo heeft een kater en slaapt uit.
zullen we delen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb:
- Fles cola 1,5 liter
- Fles Fanta 1,5 liter
- 3 zakken Bugles chips
- 1 zak Hamka's
Buglesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb:
- Fles cola 1,5 liter
- Fles Fanta 1,5 liter
- 3 zakken Bugles chips
- 1 zak Hamka's
geen minderjarige onz radio groupies ?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb:
- Fles cola 1,5 liter
- Fles Fanta 1,5 liter
- 3 zakken Bugles chips
- 1 zak Hamka's
Expres je lichaam vergiftigen met alcoholquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:47 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik realiseer me nu pas dat als ik zo doorga dat geen bier meer heb voor morgen.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Expres je lichaam vergiftigen met alcohol
Veel plezierquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:47 schreef trolololo het volgende:
Ik ga dus.
Welteruste en sterkte met de marathon mensen
voor Sharon
neuh, ik wilde een zo irritant mogelijke avatarquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:48 schreef Zokunen het volgende:
Murp, toen jij je UI maakte, had je toen toevallig een hapje van die paddestoelen uit je photostream genomen?
ik vind hem niet meer irritantquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:48 schreef murp het volgende:
[..]
neuh, ik wilde een zo irritant mogelijke avatar
Je vergiftigt je lichaam met alles wat je tot je neemt. Kwantiteit geeft de doorslagquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Expres je lichaam vergiftigen met alcohol
Dat is gelukt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:48 schreef murp het volgende:
[..]
Dat kunnen twee mannen en twee vrouwen ook.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:48 schreef murp het volgende:
[..]
getrouwd en een kleine van 1,5 jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is je gelukt ookquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:48 schreef murp het volgende:
[..]
Dat is aardig geluktquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:48 schreef murp het volgende:
[..]
remlof heeft m zelfs weggehaald, alleen heb ik m weer terruggezetquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik vind hem niet meer irritant
Niet in Operaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gewoon op Escape duwen, kapt gif er mee
Baasquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:50 schreef murp het volgende:
[..]
remlof heeft m zelfs weggehaald, alleen heb ik m weer terruggezet
staat zelfs in mn notes
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:49 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat kunnen twee mannen en twee vrouwen ook.ik heb een vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op de manier hoe je het zegt kan ik daaruit opmaken dat die woonplaats slechts uit één huis bestaat?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:51 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Kut, ik zit op dezelfde woonplaats als Murp
Dat was ik, maar geen dankquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:51 schreef sharr het volgende:
Dat met die escape hielp inderdaad tegen gifjes, dankjewel @ wie dat zei
Ik had geen zin om de quote op te zoekenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat was ik, maar geen dank
ach, zoveel staan er niet hier neequote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:51 schreef trolololo het volgende:
[..]
Op de manier hoe je het zegt kan ik daaruit opmaken dat die woonplaats slechts uit één huis bestaat?
internet exploder 6.0quote:
waar?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:51 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Kut, ik zit op dezelfde woonplaats als Murp
om de hoek in de dorpstraatquote:
op het moment, Hoofddorp, Oppaallaanquote:
Done en al proefkonijn geweestquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:43 schreef djkoelkast het volgende:
Wil je meedoen via Skype? Meld je dan aan via Skype, de naam is: onz-marathon
Ben je serieusquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:45 schreef trolololo het volgende:
ATTENTIE
LOL, ik merk nu ook dat de bewegende emoticons hier ophouden met bewegenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:52 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik had geen zin om de quote op te zoeken![]()
Dankjou
ik zou graag willen, maar Mic. is kapot gegaan en via Laptop Mic is het denk ik bijna neit te doenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:55 schreef djkoelkast het volgende:
Wil je meedoen via Skype? Meld je dan aan via Skype, de skypenaam is: onz-marathon
Hoofddorpquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:54 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
op het moment, Hoofddorp, Oppaallaan
PICSS!!!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
POPJE STOND HALFNAAKT IN DE KAMER NET!!
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja die heb ik niet verdommequote:
BREAKING!!!1quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
hyvesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:56 schreef Beach het volgende:
Nitrouz die hyves die je me gaf heeft me geaccepteerd
dan zitten we 2.8 km van elkaar vandaanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:54 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Geen dank trouwens, ik ga even aan de cola, want mijn aandachtsspan gaat flink achteruitquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:52 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik had geen zin om de quote op te zoeken![]()
Dankjou
Ik ga 20 minuten van jouw vandaan wonen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:54 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
spannendquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:57 schreef murp het volgende:
[..]
dan zitten we 2.8 km van elkaar vandaan
tinychatquote:
Oh dan ga ik ook gezellig bij jou in de buurt wonen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:57 schreef murp het volgende:
[..]
dan zitten we 2.8 km van elkaar vandaan
Is Hoofddorp zo groot?quote:
Het zou wel leuk zijn als we vooral hier blijven!quote:
Nog best wel.quote:
jupilerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:00 schreef Spaghettivreter het volgende:
Tijd om een Jupiler open te trekken
Inderdaad, originele tekst was juist best mooi, waarom dan naar zoiets veranderenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:59 schreef Beach het volgende:
Best een kutliedje om die tekst zo te veranderen. Respectloos.
En ik ben alles behalve een Lange Frans en Baas B fan.
Waar woon jij dan in godsnaam?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:00 schreef murp het volgende:
[..]
jaik doe er al een kwartier om met de auto op de snelweg te komen
nooit gewetenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:00 schreef murp het volgende:
[..]
jaik doe er al een kwartier om met de auto op de snelweg te komen
Baas.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:00 schreef Spaghettivreter het volgende:
Tijd om een Jupiler open te trekken
Die is er nog niet. Roepen ze vast wel om straks.quote:
Is er in Hoofddorp meer te beleven dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:01 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
nooit geweten
ik kom dan ook alleen bij de sportschool: healthcity, de AH en op school
Ja dacht ook al, dit is een remake.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:59 schreef Beach het volgende:
Best een kutliedje om die tekst zo te veranderen. Respectloos.
En ik ben alles behalve een Lange Frans en Baas B fan.
Niet leuk, dan is het topic weer dood.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die is er nog niet. Roepen ze vast wel om straks.
denk eht niet neequote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Is er in Hoofddorp meer te beleven dan?
Fijn gaat daar leuk wonen worden dus.quote:
Ik zit de wijk naast je in Toolenburg.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:03 schreef murp het volgende:
deze wijk:
http://maps.google.nl/map(...)025193,0.068235&z=14
Oh!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:03 schreef murp het volgende:
deze wijk:
http://maps.google.nl/map(...)025193,0.068235&z=14
NEE!!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:03 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
http://tinychat.com/onz-radiomarathon
Niet doen!!quote:
Nog nietquote:
sportdorp?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zit de wijk naast je in Toolenburg.
vraag em af, wat kan je hier wel doen en niet in TC?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:05 schreef sharr het volgende:
Ik wil geen TC, dan is het hier zo dood
Omdat het hier hoort.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:05 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
vraag em af, wat kan je hier wel doen en niet in TC?
Het is hier leukerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:05 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
vraag em af, wat kan je hier wel doen en niet in TC?
Ja ik ga er volgende week pas wonen ik kan al die namen nog nietquote:
Er komt alleen TC als Dragems zich gaat scheren, alle andere TC sessies worden niet door ons bezocht.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:05 schreef sharr het volgende:
Ik wil geen TC, dan is het hier zo dood
alleen, met ouders, met vriend? of vriendin?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik ga er volgende week pas wonen ik kan al die namen nog niet
ohhquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:06 schreef robdriessen het volgende:
Zit hier aan iets lekkers van 10 jaar oud. Whisky wel te verstaan
Lekkerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:06 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Broodje beenham met saus.![]()
waar sloeg dat op
BOEFquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:06 schreef robdriessen het volgende:
Zit hier aan iets lekkers van 10 jaar oud. Wendy wel te verstaan
Goedzo.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er komt alleen TC als Dragems zich gaat scheren, alle andere TC sessies worden niet door ons bezocht.
Die durft niet!quote:
Met mijn moeder.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:06 schreef murp het volgende:
[..]
alleen, met ouders, met vriend? of vriendin?
ik zit ook aan iets lekkers van 10 Marieke heet ze volgens mijquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:06 schreef robdriessen het volgende:
Zit hier aan iets lekkers van 10 jaar oud. Whisky wel te verstaan
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:06 schreef robdriessen het volgende:
Zit hier aan iets lekkers van 10 jaar oud.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
17quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:08 schreef robdriessen het volgende:
Iets lekkers van 10 jaar? Ik heb hier nog iemand die interesse heeft.Kan je masseren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:08 schreef robdriessen het volgende:
Iets lekkers van 10 jaar? Ik heb hier nog iemand die interesse heeft.Ik wilde zeggen, ik ga niet op die spoiler klikken, maar de url spreekt voor zichSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who motivates the motivator?
LOL!!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:10 schreef murp het volgende:
[..]
mooi, ben je goed met kinderen van 1,5 jaar?
OPquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:10 schreef murp het volgende:
mag ik nog een url van de radio?
en ja, ik ben te lui
ik dacht hetzelfdequote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
LOL!!
Heb je een oppas nodig murp?
Die zou ik toch niet van FOK! halen als ik jou was
Nee, maar heb hier wel een cursusboek liggen.quote:
Kijk eens in de OPquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:10 schreef murp het volgende:
mag ik nog een url van de radio?
en ja, ik ben te lui
Niet iets wat ik door iemand zou willen laten doen die het uit een boek heeftquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:11 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nee, maar heb hier wel een cursusboek liggen.
Ja hallo ik ben heul betrouwbaar hoor.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
LOL!!
Neem mee en stap in de trein naar Emmen danquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:11 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nee, maar heb hier wel een cursusboek liggen.
Betrouwbaar en neger?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja hallo ik ben heul betrouwbaar hoor.![]()
Redelijk ik pas wel eens op op nichtjes en neefjes.
Sharr tochquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:12 schreef Zokunen het volgende:
De gene die het topic sluit dus even de banner uit de OP halen.
(de SC banner)quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:12 schreef Zokunen het volgende:
De gene die het topic sluit dus even de banner uit de OP halen.
ik had een jaar geleden een puber die wel wilde oppassen, alleen nog nooit nodig gehad.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
LOL!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |