Nee, juist niet!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:30 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
falende lapohunter jij xD
Jij hunt niet?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:30 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee, juist niet!
"Ik hunt niet." klopte best wel.
Nee daar heb je gelijk in iddquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:30 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee, juist niet!
"Ik hunt niet." klopte best wel.
Nee hij ging bijna hakken met de dj.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Verrichte hij seksuele handelingen?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:32 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee hij ging bijna hakken met de dj.
Ik heb kip voor je in bladerdeeg met poedersuiker en kaneelquote:
quote:
Wat een combinatiequote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb kip voor je in bladerdeeg met poedersuiker en kaneel.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:35 schreef murp het volgende:
kan iemand die SC-seal uit de OP en uit de wiki willen halen?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:35 schreef murp het volgende:
kan iemand die SC-seal uit de OP en uit de wiki willen halen?
iets marokkaans ofzo, wel heel lekkerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:35 schreef sharr het volgende:
[..]
Wat een combinatie
zonder de kip is 't goed
Maar het staat zo lekker officieelquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:36 schreef murp het volgende:
[..]
dat heeft alleen zin voor een enkele SC topic.. Niet voor een reeks
lees eens de onderste zin in de banner:quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:36 schreef Beach het volgende:
Beste Murp, de meeste praat is nog steeds over de radio voor zover ik meelees.
en dit 500 delen verderquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:37 schreef murp het volgende:
[..]
lees eens de onderste zin in de banner:
[ afbeelding ]
Komt goed.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:36 schreef murp het volgende:
[..]
dat heeft alleen zin voor een enkele SC topic.. Niet voor een reeks
mooie grond.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt goed.![]()
[ afbeelding ]
Cheers!! Op een gezellige, leuke en zeker voor herhaling vatbare marathon
Aight! Cheers, ik had ook rode wodka willen hebben, deze shizzle is te sterkquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt goed.![]()
[ afbeelding ]
Beton jewaidsquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:37 schreef murp het volgende:
[..]
lees eens de onderste zin in de banner:
[ afbeelding ]
Misschien beter als je het drankje iets verder weg houdtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt goed.![]()
[ afbeelding ]
Wat drink je dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:38 schreef sharr het volgende:
[..]
Aight! Cheers, ik had ook rode wodka willen hebben, deze shizzle is te sterk
Wil je mij er tegen doodslaan?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beton jewaids![]()
But I'm happy now
ja maar ik bedoelde dat we al 500 delen deze seal meedragenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:39 schreef murp het volgende:
[..]
deze SC mag gewoon blijven bestaan. maar zo is de kracht van die banner verdwenen.. snappie?
Goed nieuws zo vlak voor de marathonquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:39 schreef murp het volgende:
[..]
deze SC mag gewoon blijven bestaan. maar zo is de kracht van die banner verdwenen.. snappie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |