Ik kan het ook lezenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
Stelchs 55% van de msenen kan dit leezn: Vlgones een oznrdeeok op een Eglnese uvinrietsiet mkaat het neit uit in wlkee vloogdre de ltteers in een wrood saatn, het einge wat blegnaijrk is, is dat de eretse en de ltaatse ltteer op de jiutse patals saatn. De rset van de ltteers mgoen wllikueirg gpletaast wdoren en je knut vrelvogens gwoeon lzeen wat er saatt. Dit kmot odmat we neit ekle ltteer op zcih lzeen maar, het wrood als gheeel.
Ik kan het lezen
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
Stelchs 55% van de msenen kan dit leezn: Vlgones een oznrdeeok op een Eglnese uvinrietsiet mkaat het neit uit in wlkee vloogdre de ltteers in een wrood saatn, het einge wat blegnaijrk is, is dat de eretse en de ltaatse ltteer op de jiutse patals saatn. De rset van de ltteers mgoen wllikueirg gpletaast wdoren en je knut vrelvogens gwoeon lzeen wat er saatt. Dit kmot odmat we neit ekle ltteer op zcih lzeen maar, het wrood als gheeel.
Ik kan het lezen
Ik ook, maar dat is toch al heel oud?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan het lezen
*proest*quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Moest het effe fixen hoor. De wasmachine wordt trouwens vanavond gefixed.
ja maar kwam het toevallig tegenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat is toch al heel oud?
Ik heb er ook echt geen last van dat het niet goed staat, ik zie het wel, maar het leest net zo snel.
Pufles?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Das vervelend hè!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben moe, maar ik weet zeker, als ik nu naar bed ga, kan ik niet slapen
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:37 schreef iBenny het volgende:
Echt die vrouw
'Geef elkaar een knuffel' En die vrouw penetreert zowat de longen van die man met dr tong
ja.... en dan ben ik ook nog mijn dieet eens zat. Ik wil weer gewoon wat kunnen etenquote:
Dat krijg je nou als de reperateur afzegt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:37 schreef iBenny het volgende:
Echt die vrouw
'Geef elkaar een knuffel' En die vrouw penetreert zowat de longen van die man met dr tong
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat krijg je nou als de reperateur afzegt.
Ik weet dat je het kunt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja.... en dan ben ik ook nog mijn dieet eens zat. Ik wil weer gewoon wat kunnen eten
Gewoon een bakje chips ofzo
Of een kommetje verse tomatensoep
Pfffffffffffffffff nog effe volhouden
joah dat is waarquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik weet dat je het kunt.Je bent al zo ver gekomen, dan kun je die laatste paar weken ook nog wel zonder chips en dergelijke!
Die hebben wij ook nog even zitten kijken.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:44 schreef Bos81 het volgende:
Ik zag tijdens het zappen dat er een docu over Deep PUrple opwas. Die maar afgekeken ipv OZNZ
Ja muziek uit je ouders tijd. Die vonden het wel mooi zekerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die hebben wij ook nog even zitten kijken.
Ons mam hield een heel pleidooi hoe mannelijk die mannen van toen waren. Ik vond ze vies.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja muziek uit je ouders tijd. Die vonden het wel mooi zeker
Okeequote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ons mam hield een heel pleidooi hoe mannelijk die mannen van toen waren. Ik vond ze vies.
Ik zag gisteren iemand in X Factor die me aan jou deed denkenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig kan ik altijd nog zeggen: Ik ben gelukkig niet zo dit als Frank Evenblij![]()
.
Pardon wie wat waar?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:55 schreef Lutte het volgende:
Erik, jij komt in de FOK!RLS is zojuist besloten.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:56 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik zag gisteren iemand in X Factor die me aan jou deed denken!
Ik vond hem knapquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:56 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik zag gisteren iemand in X Factor die me aan jou deed denken!
Ja, weet ikquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja die jongen die jij leuk vond
quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vond hem knap. En c_a en Benny zeiden ookal dat ie op me leek
.
owquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, weet ik, was reactie op Lutte
.
Een RLS met FOK!kers. Er moest van c_a een homo en een lekkerding in, en met jou sla je dan twee vliegen in één klap.quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Een RLS met FOK!kers. Er moest van c_a een homo en een lekkerding in, en met jou sla je dan twee vliegen in één klap.
Nu komt het...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:01 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ook een hetero lekker ding
Ben Saunders?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:01 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ook een hetero lekker ding
Ik knuffel graag.... met homo's maar ook met hetero'squote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ben Saunders?
En jij bent heul wel getrouwd (toch?) dus hetero of homo maakt niet uit want je moet er toch vanaf blijven.
Ow de naam.....quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een naam ging noemen
Ik kan ook echt de hele dag knuffelen, kan me niet schelen met wiequote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik knuffel graag.... met homo's maar ook met hetero's
Knuffelen is niet vreemdgaan en kijken mag
Mubarak kan wel een knuffel gebruiken.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kan ook echt de hele dag knuffelen, kan me niet schelen met wie
Ik denk dat ik die zelfs zou kunnen knuffelenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mubarak kan wel een knuffel gebruiken.
Morgen ga je de hele dag knuffelen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kan ook echt de hele dag knuffelen, kan me niet schelen met wie
Zo kwam je juist wel op mij over eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:17 schreef Bos81 het volgende:
Ik weet niet hoe het komt, maar niemand ziet mij als een knuffelbeer
Nopequote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zo kwam je juist wel op mij over eigenlijk.
Ja, juist daarom duurt alles zo lang!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Balen, maar denk maar vast aan morgen
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, juist daarom duurt alles zo lang!
Ik ga zo echt mijn nagels lakken of iets anders zinloos, want zo trek ik het niet nog anderhalf uur.
Ik zat net te kijken, maar er is geen moer aanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh.. laat ze maar lachen op tv.. met eric, angela en jamai!
Kusjen Triquejen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
kusjen lutjen...
weet jij nu al of jij oo komt in maart?
Waarom, ben jij stout geweest?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kusjen Triquejen.
En ik denk niet dat dat iets uit gaat halen, ouders zijn zo mogelijk nogbstrenger geworden enzulks.
Nein, ik ben erg braaf.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Waarom, ben jij stout geweest?
dat is een oude aflevering???quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh.. laat ze maar lachen op tv.. met eric, angela en jamai!
Dat is ie toch ook?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Heb je over benny verteld? Denken ze dat het een badboy-ganster?
Yupquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is een oude aflevering???
Grr, conservatief?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is ie toch ook?
Maar ze zijn gewoon een beetje doorgedraaid, ik mag nog minder dan drie jaar geleden en toen mocht ik al minder dan de gemiddelde peuter dus.
IK WORD HELEMAAL PARA BROTAH!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee, dat niet eens, gewoon hartstikke paranoia.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:10 schreef Lutte het volgende:
Eigenlijk moet ik zo maar eens gaan slapen.
* roos85 raakt Lutte aanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:12 schreef Lutte het volgende:
Whaaaaah whaaaah c_a quotte mij jullie mogen me nu aanraken whaaah whaah!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:12 schreef Lutte het volgende:
Whaaaaah whaaaah c_a quotte mij jullie mogen me nu aanraken whaaah whaah!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oeeeh oeeh roos85 raakte mij aan jullie mogen me nu quoten ooeh oeeh!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oeeeh oeeh roos85 raakte mij aan jullie mogen me nu quoten ooeh oeeh!![]()
![]()
Nou, probeer toch een beetje lekker te slapen Bos!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:37 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga denk ik nog even lezen. even de slaap uitstellen (lig de laatste dagen echt angstig en licht somber op bed.)
Doe ik wel over een uurtje ofzo..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou, probeer toch een beetje lekker te slapen Bos!
Welterustenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:39 schreef Lutte het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen, morgen wordt druk en spannend genoeg!![]()
Het is gewoonweg kansloosquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:47 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en mijn tweet voor vandaag:
@Faithy_Miranda
Miranda Rodriguez
Ok ik haak af, de streams zijn zo saai bij secret story, geen opdrachten, geen rode telefoon, geen gezellgheid, net5 doe er wat aan! #sstnl
je was toch verslaafdquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:47 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en mijn tweet voor vandaag:
@Faithy_Miranda
Miranda Rodriguez
Ok ik haak af, de streams zijn zo saai bij secret story, geen opdrachten, geen rode telefoon, geen gezellgheid, net5 doe er wat aan! #sstnl
Gomi kerelquote:Op zondag 20 februari 2011 00:17 schreef gomi het volgende:
lol ik zag al ee uur of 3 een dood tpic in mijn at
duh topic was closed
ah k koenquote:Op zondag 20 februari 2011 00:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gomi kerel![]()
DIt topic is ook aardig deaudt
het gaat z'n gangetje man, hoogte en dieptepunten hequote:Op zondag 20 februari 2011 00:27 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k koen
heb ik niet veel gemist iig he
alles goed net jou?
yeah is altijd zo hequote:Op zondag 20 februari 2011 00:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het gaat z'n gangetje man, hoogte en dieptepunten he
maar ik mag eigenlijk niet klagen
Met jou ook alles ok?
Waar zit jij tegenwoordig meestal?
Ik heb gedoucht dus ik ga schoon slapenquote:Op zondag 20 februari 2011 00:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
slaapse schone slaapster als je gaat slapen![]()
![]()
een C_A tjequote:Op zondag 20 februari 2011 00:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja het was spannend op mijn twitter
quote:Op zondag 20 februari 2011 00:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja het was spannend op mijn twitter
lekker manquote:Op zondag 20 februari 2011 00:34 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah is altijd zo he
alles goed hier. zit niet vaak meer ip fok tbh. woon sinds kort samen
truste Benmansquote:Op zondag 20 februari 2011 00:36 schreef iBenny het volgende:
Ik ga ook slapen... Voor zover dat mogelijk is
afscheidspost ?quote:Op zondag 20 februari 2011 00:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moest nog even wat kwijt in de cos
kssssstquote:Op zondag 20 februari 2011 00:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moest nog even wat kwijt in de cos
Nee zeggen dat als ik nu vrijgezel was geweest en ik in het huis zat, dat ik dan bovenop Philip was gedokenquote:
whehehehequote:Op zondag 20 februari 2011 00:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn geheim :
Ik fok in me slaap
Poepen ook toch?quote:Op zondag 20 februari 2011 00:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn geheim :
Ik fok in me slaap
hmmm ik zit ook wel eens te fantaseren wat ik allemaal zou uithalen als ik vrijgezel wasquote:Op zondag 20 februari 2011 00:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee zeggen dat als ik nu vrijgezel was geweest en ik in het huis zat, dat ik dan bovenop Philip was gedoken
Ik zou me hebben opgegevenquote:Op zondag 20 februari 2011 00:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm ik zit ook wel eens te fantaseren wat ik allemaal zou uithalen als ik vrijgezel was
dat dacht ik jaren terug ook al bij Big Brother, leek me ook al zo tof om in te zittenquote:Op zondag 20 februari 2011 00:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zou me hebben opgegeven
Ow kut dat had ik ook gedaan
quote:Op zondag 20 februari 2011 00:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Was dat maar zo, dan was ik elke dag leeg geweest
in index en My AT staat er dan een slotje achterquote:Op zondag 20 februari 2011 00:54 schreef iBenny het volgende:
Hoe kun je mobiel zien dat een topic dicht is?
Ja maar het topic zelf.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in index en My AT staat er dan een slotje achter
ok trustenquote:Op zondag 20 februari 2011 07:47 schreef JJH het volgende:
Goedemorgen vroege vogel, mijn rondje op het internet is weer rond en mijn bed roept.
Tot ergens in de loop van de week.
Ik moest even drie keer lezen voor ik hem snapte.quote:Op zondag 20 februari 2011 09:07 schreef iBenny het volgende:
Dat overleven jullie beiden vast en zeker
nu alquote:
mogge bennyquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 09:24 schreef Lutte het volgende:
Okaydokay.Ga ik weer verder met slapende mensen kijken.
Ja, ik sliep, zeker voor mijn doen, erg laat, en heb ook nog geen zes uur geslapen.quote:
gauw zoeken danquote:
sterkte Luttequote:
quote:
ik red het altijd in een kwartier..quote:Op zondag 20 februari 2011 10:26 schreef Lutte het volgende:
Over twee uur moet ik op het busstation staan, en ik zit nu nog in pyama op de bank.
Ik moet nog douchen, spullen bij elkaar zoeken, eten, naar het bustation fietsen. En heel belangrijk: beginnen.quote:Op zondag 20 februari 2011 10:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik red het altijd in een kwartier..
half 7 uit bed, kwart voor 7 trein
Echt wel, ik sta dalijk voor de tweede keer in mijn leven op schaatsen en voor het eers in zeven jaar dus ik zal vooral op de grond liggen.quote:
Ja hoor, ik was om 8:35 uur wakker, maar viel weer in slaap tot 10:00 uurquote:
vanmorgen was er al weer 0.9 afquote:Op zondag 20 februari 2011 10:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja hoor, ik was om 8:35 uur wakker, maar viel weer in slaap tot 10:00 uur
En wat zijn jullie vroeg wakker
niet iedereen slaapt op het perronquote:Op zondag 20 februari 2011 10:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik red het altijd in een kwartier..
half 7 uit bed, kwart voor 7 trein
Aah, lekker!quote:Op zondag 20 februari 2011 10:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja hoor, ik was om 8:35 uur wakker, maar viel weer in slaap tot 10:00 uur
En wat zijn jullie vroeg wakker
quote:Op zondag 20 februari 2011 10:39 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik woon aan het station
en nog mis ik de trein wel eens
quote:Op zondag 20 februari 2011 10:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
vanmorgen was er al weer 0.9 af
je stem ingeslikt ?quote:
quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 11:06 schreef Kally het volgende:
Hallo, ik ben al heerlijk druk bezig
2e was draait al, mijn vriezer staat te ontdooien en ik ging pas half 4 slapen
Half 4quote:Op zondag 20 februari 2011 11:06 schreef Kally het volgende:
OMGquote:Op zondag 20 februari 2011 11:06 schreef Kally het volgende:
Ja ik heb de extended versies, dus 4 uur per filmquote:
Ik ben ook bezig, ga ook wat klusjes doen die ik te lang heb laten liggen, het is geloof ik klusdag, ergens hierboven ook een herriequote:Op zondag 20 februari 2011 11:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Half 4
Ik moet zo weer gaan klussen
kallyquote:Op zondag 20 februari 2011 11:06 schreef Kally het volgende:
JEUTJE!quote:Op zondag 20 februari 2011 11:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik heb de extended versies, dus 4 uur per film
quote:
Doe eens rustig lieverd, komt goedquote:Op zondag 20 februari 2011 11:14 schreef Lutte het volgende:
Ooh kut de bus gaat eerder!! Ik moet over een uur op het busstation zijn!!!!!*stresssss*
quote:Op zondag 20 februari 2011 11:38 schreef Kally het volgende:
Benny veel plezier, en Lutte uiteraard ook
Ik ga weer wat doen
twiedelididiequote:
check je twitter jonguh!!!quote:Op zondag 20 februari 2011 11:53 schreef PatriQue89 het volgende:
`Geen complotten hier ca en rauzer!
ja joh hij komt gewoon een dagjequote:Op zondag 20 februari 2011 11:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar kom je nou wel of niet rauzer, in maart?
Mij volgt ie niet meerquote:Op zondag 20 februari 2011 11:54 schreef charmed_angel het volgende:
of mijn twitter, of die van rauzer....
Bieber alert
Ik tweet niet veel, maar ik lees wel allesquote:Op zondag 20 februari 2011 11:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja want ik heb het gevoel dat ik er veel meer op zit dan jou
Neehee.quote:Op zondag 20 februari 2011 11:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar kom je nou wel of niet rauzer, in maart?
Ik lees ook allesquote:Op zondag 20 februari 2011 11:55 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Mij volgt ie niet meer!
[..]
Ik tweet niet veel, maar ik lees wel alles!
Omdat ik het heel druk heb en niet de behoefte heb om jullie te zien?quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 11:55 schreef iBenny het volgende:
Ohw ja, de huishoudbeurs is vandaag, toch? Het is keidruk bij de rai.
(vandaar dat ik een trein vol vrouwen zat)
quote:Op zondag 20 februari 2011 11:57 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Omdat ik het heel druk heb en niet de behoefte heb om jullie te zien?
Wat is mijn laatste tweet geweest danquote:Op zondag 20 februari 2011 11:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik lees ook alles
Wel op mijn iphone, zal dat uitmaken?
Mijn trein komt om 1 over aan daar.quote:Op zondag 20 februari 2011 11:57 schreef Lutte het volgende:
Benny de bus gaat eerder dus wij zijn er al om tien voor.
die van bieber alertquote:Op zondag 20 februari 2011 11:58 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Wat is mijn laatste tweet geweest dan?
quote:Op zondag 20 februari 2011 12:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat je pannekoeken hebt gegeten?
ik heb echofoonquote:Op zondag 20 februari 2011 12:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, even een nieuwe twitter downloaden voor blackberry... ubertwitter dut t nait meer!
/Carequote:
tell us?quote:Op zondag 20 februari 2011 12:17 schreef iBenny het volgende:
Ik ga helemaal stuk hier. Wat een geweldige conductrice![]()
http://us.blackberry.com/smartphones/features/social/twitter.jspquote:Op zondag 20 februari 2011 12:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Grrmbll... ik MOET twitter op mijn telefoon
Jawel, moet je het aanklikken, dan krijg je friends en recommended people, dan naar die recommended gaan, daar staan je CV mensen, ik was ook aan het zoekenquote:Op zondag 20 februari 2011 13:05 schreef charmed_angel het volgende:
Hoe kan ik mensen inhuren voor mijn Visitor Center?
Ik ken geen CV vrienden kiezen om uit te nodigen
Ja dan moet je hem even in je wishlist zetten, daar moet je er 2 van hebbenquote:Op zondag 20 februari 2011 13:12 schreef charmed_angel het volgende:
en wat is: Have 2 bacon???
Ik heb er maar 1
ow thxquote:Op zondag 20 februari 2011 13:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dan moet je hem even in je wishlist zetten, daar moet je er 2 van hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |