Okidoki, gr grquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:39 schreef Lutte het volgende:
Tip voor de TT: Waar c_a al een week niet gepoept heeft.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:39 schreef Lutte het volgende:
Tip voor de TT: Waar c_a al een week niet gepoept heeft.
Gaan de viewcijfers al van je bam bam bam?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:39 schreef iBenny het volgende:
Dit zal vast de stilte van de afgelopen dagen doorbreken, ik voel het
Gisteravond was het echt druk hierquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:39 schreef iBenny het volgende:
Dit zal vast de stilte van de afgelopen dagen doorbreken, ik voel het
En gezellig ook, net als gistermiddag!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gisteravond was het echt druk hier
Klopt, maar dat was bij de oranje layout ook zoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:42 schreef Lutte het volgende:
Telkens als ik mijn opties mobiel verander komt het aantal pagina's op 30, dan zet ik ze op de laptop weer op 25 maar staat KPD weer in de AT enzo. Zoals nu.
KPDquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:42 schreef Lutte het volgende:
Telkens als ik mijn opties mobiel verander komt het aantal pagina's op 30, dan zet ik ze op de laptop weer op 25 maar staat KPD weer in de AT enzo. Zoals nu.
Toen was ik nog zwart hè.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt, maar dat was bij de oranje layout ook zo
Ik geil niet op kleurtjes ik geil op tags. Even mijn spellchecksolli perfectioneren, er stond ergens 'ik word', even gauw 'ik wordt' van maken, anders red ik het nooit.quote:
ik denk door mijn dieetquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:48 schreef iBenny het volgende:
maar ff serieus... hoe kun je een week niet poepen?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:48 schreef iBenny het volgende:
maar ff serieus... hoe kun je een week niet poepen?
quote:
Boerenkoolquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:20 schreef charmed_angel het volgende:
Wat is echt een typisch Nederlands gerecht?
Boerenkool met worst.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:20 schreef charmed_angel het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:
Pannenkoekenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:20 schreef charmed_angel het volgende:
Luister maar naar Siep en mij, voor je het weet laat ie je een kaartje met een Pokemon opsturen.quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Luister maar naar Siep en mij, voor je het weet laat ie je een kaartje met een Pokemon opsturen.
Aardappelen ook.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:26 schreef charmed_angel het volgende:
ik kan geen mooie grote plaatjes vinden van boerenkool.
Dus wil nu verschillende soorten plaatjes bij elkaar zetten.
Frikandel en kroket is ook nederlands he?
Wel makkelijk te herkennen danquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:31 schreef Lutte het volgende:
Ik ga eieren koken en eiersalade maken, dan zie ik er morgen wel uit als een opgezwollen aardbei maar ik heb een vreetkick.
Probeer anders ontbijtkoekquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:29 schreef charmed_angel het volgende:
en de pannekoeken van Benny ook?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Probeer anders ontbijtkoek
Peijnenburg ftw
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:38 schreef iBenny het volgende:
Ik voel me weer ff een klein kind... geweldig
We hebben de Haasje en Rammelaar cd gevonden en nou heb ik alle liedjes van de 2 cds als MP3![]()
Aaawh gaaaaf.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:38 schreef iBenny het volgende:
Ik voel me weer ff een klein kind... geweldig
We hebben de Haasje en Rammelaar cd gevonden en nou heb ik alle liedjes van de 2 cds als MP3![]()
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_Nederlandse_gerechten
Ik heb een tingeling boven mijn bed.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aaawh gaaaaf.![]()
Treintje naar dromenland.
Ik zou de tekst persoonlijk wat aanpassen maar okay.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb een tingeling boven mijn bed.
oh, wat een pret. Oh, wat een pret![]()
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:47 schreef charmed_angel het volgende:
wat vinden jullie van mijn kaart
Alleen nog groeten uit Spijkenisse erop
[ afbeelding ]
En dan ga je op de grond liggen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ben aan het wachten tot het water kookt.
Ja, ik zat eerst tegen de koelkast maar toen had ik een handvat in mijn rug.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
En dan ga je op de grond liggen?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, ik zat eerst tegen de koelkast maar toen had ik een handvat in mijn rug.
met de hond aan het spelenquote:
Gekruide gehaktballen in tomaten Frito met sperziebonen en Tagliatellaquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:03 schreef Kally het volgende:
Benny ik kijk morgen even voor de DVD ervan
O en LOTR
Ik kijk ze 1 x per jaar net als de Godfather, dus ik denk dat ik vannacht wel een keer klaar benquote:
Bennyquote:
Jij feest wel veel hè?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Benny
Mja ben er maar een kwartier
dan klaar maken voor carnavals avond
Foute tijgerblouse aan, hawaii slingers en knallen maar
Als het kan het hele weekendquote:
je kijk het achter elkaar?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kijk ze 1 x per jaar net als de Godfather, dus ik denk dat ik vannacht wel een keer klaar ben
De boeken ook al 6 x gelezen(ik ben fan
)
Ik kijk nog dus ik ben er half
Maar morgen doe ik die kast even om te kijken of ik die dvd nog heb voor je
Had ook nog foto van voor, maar daar kijk ik zo versuft op dat je zoiets hebt van: WTF heeft hijquote:
Ja anders komt er niks van de rest, dus in 1 x hop erdoorheenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
je kijk het achter elkaar?
Dankjewel
valt mee tochquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:42 schreef Kally het volgende:
Die is behoorlijk fout
Benny ik hoop dat ik hem nog heb hoor
Anders maakt het ook niks uit hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:42 schreef Kally het volgende:
Die is behoorlijk fout
Benny ik hoop dat ik hem nog heb hoor
quote:
Ja c_a, ik heb zelfs je tvp laten staan!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:07 schreef iBenny het volgende:
c_a, doe je ook nog mee
[WIN!] Vrijkaartjes voor de Handwerkbeurs
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:07 schreef iBenny het volgende:
c_a, doe je ook nog mee
[WIN!] Vrijkaartjes voor de Handwerkbeurs
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja c_a, ik heb zelfs je tvp laten staan!
Een BlackBenny toch?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:21 schreef charmed_angel het volgende:
benny wat voor telefoon had jij nou
Random LaPo-user lovequote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hai Rauzer, waar heb ik al die liefde aan verdiend?
HTC toch ja?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee joh...
Had hij geen HTC? Lutje?
Met een hoofdletter dan.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:28 schreef charmed_angel het volgende:
Lutte! Ik mag geen paint gebruiken hoor
Het is de bedoeling dat je van ijslollystokjes, vilt, wol, vliegerpapier, een wollen handschoen, bierdopjes, plastic fris/melkflessen en kurken een knutsel maakt. Je moet minstens vijf van de acht materialen gebruiken, maar je bent vrij om te kiezen welke.
ja maar ik heb geen materialen in huisquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:31 schreef Lutte het volgende:
Ja maar das niet de bedoeling!
(Of weet je dat zelf ook best?)
Heb je het topic überhaupt gelezen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar ik heb geen materialen in huis
jawelquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Heb je het topic überhaupt gelezen?
ja ik zie het alquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:35 schreef Lutte het volgende:
Ja maar je hoeft het toch ook niet te maken.Je moet het beschrijven of tekenen, tombo heeft het gemaakt maar dat hoefde niet. Staat twee keer in de tekst!!
Ik heb het aangepastquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:36 schreef Lutte het volgende:
Blonde doos.![]()
Maar die Paint gaat in mijn FoBo hoor!!
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:30 schreef charmed_angel het volgende:
1. Je opent paint
2. je kiest 2 lieve modjes van fok
3. kiest leuke kleding uit
4. wat accesoires
5. tekenen maar!
6. resultaat:
[ afbeelding ]
Sorry heb geen materialen in huis, alleen paint
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:39 schreef Lutte het volgende:
Super, thanks! Ik heb het idee dat je gaat winnen! Want iedereen die iets heeft ingezonden gaat winnen!
Gaan we toch samen, lekker giechelenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Maar die kaartjes.... uhmzzz... wat mag ik daarmee doen
Als c_a je niet mee neemt, neem ik je wel meequote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Gaan we toch samen, lekker giechelen
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als c_a je niet mee neemt, neem ik je wel mee
owja die pm doe ik morgen, anders moet ik naar boven lopenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:43 schreef Kally het volgende:
Miran vergeet je die pm niet
Nu echt weg, 2e film is nog beter
doofensmirthz doet vast ook nog wel mee... toch?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:43 schreef Lutte het volgende:
Als Kally nou ook nog meedoet, wordt het nog spannend! *hinthint*
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
doofensmirthz doet vast ook nog wel mee... toch?
Nog meer Benny en Lutte-paint kan ik niet aan.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
doofensmirthz doet vast ook nog wel mee... toch?
ja maar ik kan helemaal nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Gaan we toch samen, lekker giechelen
Ik jou ookquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:46 schreef Rauzer het volgende:
Patrique ik volg jou nog wel is dat erg?
Ik heb zelfs 6 materialen gebruiktquote:
nee hoor.. Waren serieus 2 mensen boosquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:46 schreef Rauzer het volgende:
ik heb net nog gepoept jonguh!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je weetz..... jij niet goed kunnen poepen, ik niet goed kunnen poepen
SuperKally.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb zelfs 6 materialen gebruikt
ikke ben jaloersquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik heb net nog gepoept jonguh!
Ik ook zeldenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:49 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Maar ik twitter niks dus vrij nutteloos. Wel tof
!
Ow ik hoef niet te winnen hoor, denk niet dat ik kan hahahaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
SuperKally.Ben benieuwd wie er nu net naast de kaartjes grijpt.
Al is dat wel op te lossen omdat tdrone en HT allebei niks met de kaartjes zullen doen als ze winnen.
quote:
waar heb je het overquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:46 schreef Rauzer het volgende:
CC en ik krijgen sowieso een kaartje, maar ik denk ook niet dat ik ga, de reis is tig keer duurder dan dat kaartje.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ow ik hoef niet te winnen hoor, denk niet dat ik kan hahaha
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
wel met mij
Maar ubertwitter doet t niet meer.. Nu kan k niet meer mobiel
En moest een ander niet naar die attractie?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
CC en ik krijgen sowieso een kaartje, maar ik denk ook niet dat ik ga, de reis is tig keer duurder dan dat kaartje.
Vaak valt wel mee, ik lees allesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:52 schreef Kally het volgende:
En wel trouwens, ik reageer vaak op Patrique
quote:
Nou je het zegt!!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:53 schreef Kally het volgende:
[..]
En moest een ander niet naar die attractie?
O, ja kan ook whatsapp zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:54 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Vaak valt wel mee, ik lees alles
[..].
ja en dan snap ik het nog nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:54 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Vaak valt wel mee, ik lees alles
[..].
Jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou je het zegt!!Ik wist dat die niet ging maar ik weet nu de ware reden.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:53 schreef Kally het volgende:
[..]
En moest een ander niet naar die attractie?
Je gaat niet?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
CC en ik krijgen sowieso een kaartje, maar ik denk ook niet dat ik ga, de reis is tig keer duurder dan dat kaartje.
je gaat hem anaal vernederenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, als t goed is heb ik tijdens de maart meer al mn zorgtoeslag binnen, en al mn overuren uitbetaald gekregen... PARTY HARDY
Kom jij nog rauzer?
Ik dacht dat je je mama ging vragenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hoe moet ik in mijn uppie in Zwolle komen? En sowieso, alsof ik dat ook maar zou mogen.
Sjeuzes c_aquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je gaat hem anaal vernederen
Ga je met je moederquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hoe moet ik in mijn uppie in Zwolle komen? En sowieso, alsof ik dat ook maar zou mogen.
Dan moet ik nog samen met muttie naar Zwolle. Dat is de andere kant van de wereld joh.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik dacht dat je je mama ging vragen
ja, maar wat je zelf al zei... bandquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan moet ik nog samen met muttie naar Zwolle. Dat is de andere kant van de wereld joh.
Goh wat braaf, jij luistert.quote:
Is best een idee jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
ja, maar wat je zelf al zei... band
Ja maar daarmee kom je niet in Zwolle hè.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
ja, maar wat je zelf al zei... band
quote:
Gewoon zeggen dat je een keer wat leuks met dr wil doen..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja maar daarmee kom je niet in Zwolle hè.
Overal is wat op te vindenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja maar daarmee kom je niet in Zwolle hè.
JA MAAR DAARMEE KOM JE TOCH NIET IN ZWOLLE?!?!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je een keer wat leuks met dr wil doen..
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wil wel dat je komt rauzer..
Maar niet in of over mij!
Tuurlijk kijk je... en jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik weet nog niet of ik ga kijken
Half 9 toch?
Ja ik kijk toch wel
quote:
Gezelligquote:
ooh wel een gewaagde kleur hequote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
1 muur van de slaapkamer donker paars gestructuurd
Het zijn mijn eigenste ogenquote:
Maar die rollen niet 24/7 van links naar rechts, terwijl ze me indringend aankijken.quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Crv ga eens even van c_a's account af!
sdinges???quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
jeroen heeft een nummer opgenomen met dinges he
Ok dan komt nu mijn reactie:quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Leonie. Ik kwam niet op de naam.
Oke... omdat je er binnen games mee kan betalen. Zat een kaart van 15 euro bij de Blue ray-spelerquote:
http://www.yinx.eu/nl/waarbesteden.htmlquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke... omdat je er binnen games mee kan betalen. Zat een kaart van 15 euro bij de Blue ray-speler
Ik zat net te kijken idd, maar ik dacht misschien ken jij hetquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
http://www.yinx.eu/nl/waarbesteden.html
Jeeej!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:58 schreef Lutte het volgende:
Whaaaaaaaaaah!!!!! Ik mag na het schoolfeest bij die vriendin blijven slapen!!
Dat wordt ZUIPUH!!!!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:58 schreef Lutte het volgende:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:58 schreef Lutte het volgende:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jouw oren gaan Lieve die dat hoort niet overleven.
Jazeker.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mama heeft ook geluisterd?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:14 schreef Lutte het volgende:
Dit wordt zo'n ellenlange avond waarop elke minuut een uur lijkt te duren en je als klap op de vuurpijl niet kunt slapen tot een een uur of drie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |