wat nog meer volgens jou?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:37 schreef MissMSX het volgende:
Da's niet het enige dat de gemiddelde Single mist
Een lijst wat meerder topics kan vullenquote:
Heb je even?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen. Overtuig me!
Als je dat niet zelf kunt bedenken...quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:38 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Heb je even?
- Pop:
o.a. Adele, George Michael, Micheal Jackson, Madonna, Sinead O' Conner, Phil Collins, UB40
- Rock:
o.a. Kings of Leon, Coldplay, Maroon5, Nirvana Unplugged, Pink Floyd, REM
- Rap/R&B/Soul
o.a. Sade, Mary J Blige, Kid Cudi, Mariah Carey, Rihanna
- House
hier gaan ik geen o,a, doen want dit gaat van trance tot hardcore en alles wat er maar tussen te stoppen is.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je dat niet zelf kunt bedenken...
Ik mis een man in mijn levenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:37 schreef MissMSX het volgende:
Da's niet het enige dat de gemiddelde Single mist
Je krijgt het voordeel van de twijfelquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:38 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Heb je even?
- Pop:
o.a. Adele, George Michael, Micheal Jackson, Madonna, Sinead O' Conner, Phil Collins, UB40
- Rock:
- Rap/R&B/Soul
- House
hier gaan ik geen o,a, doen want dit gaat van trance tot hardcore en alles wat er maar tussen te stoppen is.
quote:
Sammie heeft iig ook een paar meer hersencellen dan jijquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik mis een man in mijn leven
Verder ben ik natuurlijk perfect
En dan te bedenken dat ik echt ouderwets ben en zelfs platen draaiquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je krijgt het voordeel van de twijfel
Veel top 40 dus.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:38 schreef Wicked-Game het volgende:
Heb je even?
- Pop:
- Rock:
- Rap/R&B/Soul
- House
Ik mis niet zoveel in mijn levenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Sammie heeft iig ook een paar meer hersencellen dan jij
Dat zeggen alle Singlesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik mis niet zoveel in mijn levenI'm single by choice
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:41 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik echt ouderwets ben en zelfs platen draaiPink Floyd The Wall op plaat is toch altijd zo lekker
Sammie was me voorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik mis niet zoveel in mijn levenI'm single by choice
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik mis een man in mijn leven
Verder ben ik natuurlijk perfect
Klopt wat betreft de rock, pop dingen al heb ik ook wel folk en dan kom je meer in de onbekendere namen terecht.quote:
Ojquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:41 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik echt ouderwets ben en zelfs platen draaiPink Floyd The Wall op plaat is toch altijd zo lekker
Gebrek aan smaak is ook smaakquote:
Omnia ken je dat? Daar ga ik binnenkort naartoequote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:45 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
[..]
Klopt wat betreft de rock, pop dingen al heb ik ook wel folk en dan kom je meer in de onbekendere namen terecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |