Ik heb door mijn kapotte matras al een maand niet zo helder meer.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:39 schreef baquelappe het volgende:
Ik beveel je aan een LOI Nederlandsch te volgen, mijn god
Ik zoek een stevige matras (90x200) zonder "zachte zones", voor 500 euro.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:40 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
Is toch afhankelijk van veel factoren, zoals lengte en gewicht?
Euhm..daar is de winkel toch voor?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:46 schreef blazik1 het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van dus ik wil enig advies voor ik een bedden winkel in loop.
Ik ben door mijn kapotte matras niet helemaal helder en dus een makkelijke prooi voor geniepige beddenverkopers.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:47 schreef Thornado het volgende:
[..]
Euhm..daar is de winkel toch voor?
Het is geen schande om niet alles van matrassen te weten...
Dat komt toch uit China? Ik wil niet graag allerlei neurotoxines inademen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:51 schreef Vonkenboer het volgende:
IKEA heeft bijvoorbeeld wel een matrassenwijzer
Containers worden ontgast hoor voor die matrassen de winkel in gaanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:52 schreef blazik1 het volgende:
[..]
Dat komt toch uit China? Ik wil niet graag allerlei neurotoxines inademen.
Leveren die door heel Nederland? Heb je wellicht een website?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:55 schreef Thornado het volgende:
In Wageningen zit een lokale beddenshop die eigen fabriek hebben. Maar dan moet je wel een paar weken wachten
Alsof je een matras via een website moet gaan kopenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:00 schreef blazik1 het volgende:
[..]
Leveren die door heel Nederland? Heb je wellicht een website?
Ik koop geen matras zonder het uit te proberen maar het zou wel handig zijn als het thuis bezorgd kan worden.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:24 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Alsof je een matras via een website moet gaan kopen
ah bedankt!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:15 schreef Mastroianni het volgende:
Ubica, Pullman en de goedkoopste matras van Auping
Ik denk dat hij Nijenes in Wageningen bedoeltquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:55 schreef Thornado het volgende:
In Wageningen zit een lokale beddenshop die eigen fabriek hebben. Maar dan moet je wel een paar weken wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liefde en infectie
Ik vond het aan de zachte kant, maar dat leken alle matrassen wel. De verkoper kon mij geen matras aanwijzen die echt stevig voelde.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:14 schreef Mastroianni het volgende:
Eastborn is een kwalitatief goed merk en dit is een mooie aanbieding. Liggen ze lekker? Zo ja, dan is het een mooie deal. Vond je het niet prettig? Niet doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |