Het heerstquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:02 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Echt heel erg en ik weet niet hoe het komt
IK WIL EEN FOTO MET JOUWN HOOFD EROP EN DAN LAAT IK DIE AAN MIJN VRIENDEN ZIEN EN DAN ZEG IK KIJK EENS ZIE DIE LACHquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:03 schreef Snuf. het volgende:
[..]
IK WIL EEN FOTO MET JOUWN HOOFD EROP EN DAN LAAT IK DIE AAN MIJN VRIENDEN ZIEN EN DAN ZEG IK KIJK EENS ZIE DIE LACH
Goa is een vooral elektronische muziekstijl met zware beats waarvan het ritme wel eens fel kan variëren. Op deze beats plaatst men dan allerlei psychedelische geluidseffecten.quote:
Dank je.quote:
Wie doet er mee?!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:05 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Goa is een vooral elektronische muziekstijl met zware beats waarvan het ritme wel eens fel kan variëren. Op deze beats plaatst men dan allerlei psychedelische geluidseffecten.
Oh klinkt spacyquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:05 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Goa is een vooral elektronische muziekstijl met zware beats waarvan het ritme wel eens fel kan variëren. Op deze beats plaatst men dan allerlei psychedelische geluidseffecten.
Dit is GOA jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:06 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Oh klinkt spacy
En dat is dit? niet echt zware beat he
Het is ook een trance tak.quote:
Eet smakelijk!quote:
Ah oke dus een mix van trance en DnB en drugsquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:07 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dit is GOA ja
De BPM van Goa staat gemiddeld op 140. In het algemeen duren Goa-nummer zo'n acht tot twaalf minuten. De nummers proberen geleidelijk aan de energie op te bouwen. Dit door middel van veranderingen in de percussiepatronen, en steeds meer gecompliceerde en gelaagde synthesizergeluiden, om zo een hypnotisch en intens gevoel op te bouwen.
neppertquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:09 schreef tim-elzinga het volgende:
KAN IK OOK VERZOEKJES DOEN
GROETJES TIM
Tim-elzingaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:09 schreef tim-elzinga het volgende:
KAN IK OOK VERZOEKJES DOEN
GROETJES TIM
goh baas..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:11 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Tim-elzinga
Je was baas toen je deed alsof je autistisch was. Nu doe je dat niet meer toch?
Haha okequote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:12 schreef tim-elzinga het volgende:
Ik ben niet nep. Deed me eerst allleen voor als een 11-jarig kind (niet een autistisch persoon dus).
Lekker oldschool, Ophidian - Butterfly VIPquote:
PotC?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:15 schreef mc-Piel het volgende:
Waar ken ik dit nummer ook alweer van?
jah deze wil ook nog wel keer horen!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:14 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Lekker oldschool, Ophidian - Butterfly VIP
IK GEEF TOE WEIO JALSD JWO DJKTI DIT IS NIET MIJN WINKEL VRIENDquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:15 schreef mc-Piel het volgende:
Waar ken ik dit nummer ook alweer van?
Ik ga je zo een klap geven, dit is niet mijn winkel vriendquote:
Waarom heb je dan een foto van dv in je foboquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:12 schreef tim-elzinga het volgende:
Ik ben niet nep. Deed me eerst allleen voor als een 11-jarig kind (niet een autistisch persoon dus).
Ik ga jij zo klap gevenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:17 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik ga je zo een klap geven, dit is niet mijn winkel vriend!
Vin ik fijn om te horenquote:
Jij hoort wat je wilt horen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:17 schreef tim-elzinga het volgende:
Ben ik de enige die verstond 'ik ga je zo kontneuken, dit is niet mijn winkel vriend'?
A KK ZEMEL A KK HATER WALLAHA BILLAHA IK HEB DIE KK DURUM EN TURKISCHEN PIZZA ALLANG GEGEVE A KK ZEMEL KK HOMO HOLLANDERquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Waar blijft mijn bestelling zemmel?
Children john miles scatman enzquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Dit deuntje, waarvan? Ik ken het!!
Verdomme!!
* Huppelmuts denkt heel hard na
Children van Robert Milesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Dit deuntje, waarvan? Ik ken het!!
Verdomme!!
* Huppelmuts denkt heel hard na
Ik vind het mooiquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:20 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
De vage versie van children zou je bedoelen
Scatman?quote:
Haha ik ook krijg echt koppijn van die hardcorequote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Boh als Eggs dit blijft draaien zet ik hem uit hoor
Volhouden!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
taz taz tazquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:23 schreef _Fanta het volgende:
ik ben weer pleitte, ben dr vannacht denk welweer met de marathon
Nee. Dat wil ik niet luisteren. Geen zin inquote:
ok lataquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:23 schreef _Fanta het volgende:
ik ben weer pleitte, ben dr vannacht denk welweer met de marathon
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. Dat wil ik niet luisteren. Geen zin in
taz taz tazquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. Dat wil ik niet luisteren. Geen zin in
taz taz tazquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:24 schreef Nitrouz het volgende:
Als het hardcore blijft ben ik ook zo weg trouwens.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:27 schreef Nitrouz het volgende:
Ik houd dit topic haast niet bij, tering wat gaat dit snel!!
Okquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:27 schreef Nitrouz het volgende:
Ik houd dit topic haast niet bij, tering wat gaat dit snel!!
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:28 schreef RockLobsterrrr het volgende:
nou, hijs de radio aan het laden.
zoberzo nichquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:28 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Met dit tempo halen we #900 vandaag niet meer hoor!
eeh, ja dat was eem beetje kutquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:29 schreef Nitrouz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
eh sahbi ik mag jou wel weet je wij zouden samen kk goeie vrienden wezenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:30 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
ait mattie heb je ook google kk vers boks mattie
Met sharr, Dromenvangertje en 92Merel.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:30 schreef Nitrouz het volgende:
Vanavond zou toch tinychat inclusief webcamsessies?
boks boks boks mattiequote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:30 schreef Beach het volgende:
[..]
eh sahbi ik mag jou wel weet je wij zouden samen kk goeie vrienden wezen
Ait ait ait Dromenvangertje in haar mooie badkamerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Met sharr, Dromenvangertje en 92Merel.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Heb jij geen douche dan?
oja en xxSummergirlxxquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:31 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ait ait ait Dromenvangertje in haar mooie badkamer
Eensquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:32 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik heb haar nog geneukt en niet teruggebeld.
oh, altijd een vervelend moment als je elkaar dan weer zietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:32 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik heb haar nog geneukt en niet teruggebeld.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Die heeft een voorhoofd waar een Boieng 747 op kan landen man...
[..]
omgquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja zoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Moet jij niet een dikke joint roken met je chick?
hahaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
[..]
Wat?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ga het tipsniften vanavond uitproberen
Heeft Patje me geleerd![]()
[..]
Allemaal tegelijk.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat zal ik als eerst roken, de hasj of de wiet joint
Ik denk eerst hasj, dan bier drinken, dan wiet roken en naar bed met het vrouwtje
Veel plezier.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nja in ieder geval, ik ben weg
Vraag ik me ook afquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik laat PC wel ff aan, misschien dat ik vanavond ff ga checken
Is het weer met video op xms?
Sowieso eerst Hasj, dikke vette Afghaan is lekker om mee te beginnen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat zal ik als eerst roken, de hasj of de wiet joint
Ik denk eerst hasj, dan bier drinken, dan wiet roken en naar bed met het vrouwtje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
't Is te vaag.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:40 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Sorry maar ik vind de muziek een beetje tegenvallen.
Volgens mij zijn er meer die deze mening delen
Sjaaaaaronquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:41 schreef sharr het volgende:
Ik vind het best lekkere muziek, maargoed, wie ben ik
Een meisje waar 80% van FOK! op geilt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:41 schreef sharr het volgende:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:42 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Een meisje waar 80% van FOK! op geilt.
de allerliefste sharrquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:41 schreef sharr het volgende:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:42 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Een meisje waar 80% van FOK! op geilt.
kutquote:
Fotoboek van PlayingWithFirequote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:44 schreef Nitrouz het volgende:
http://kubid.hyves.nl/
Die zat toch in de chat laatst?
Welke user is dat?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:44 schreef Nitrouz het volgende:
http://kubid.hyves.nl/
Die zat toch in de chat laatst?
Die zit altijd in mn fobo te gluren.quote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:45 schreef Nitrouz het volgende:
Ik weet trouwens ook de Hyves van dromenvangertje
Wie niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:45 schreef Nitrouz het volgende:
Ik weet trouwens ook de Hyves van dromenvangertje
Ik nietquote:
Maar jij wil hem ook niet hebben, daarom heb je hem niet!quote:
Lekker poolen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:49 schreef Patje1987 het volgende:
Weet niet of ik de marathon start haal, ben nu nog in het poolcenter
plankgas.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:49 schreef Patje1987 het volgende:
Weet niet of ik de marathon start haal, ben nu nog in het poolcenter
Oh?quote:
Ik had een kaart met AP erop gekregen van 9611Niels. Dat is pas schrikken hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:49 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik keek op je fobo, ik zag Advanced Power. Ik heb nu aids, dank je.
mensen kijken op mijn fotoboekquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:49 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik keek op je fobo, ik zag Advanced Power. Ik heb nu aids, dank je.
ewa sahbi je weet hoe dit shit gaat.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:50 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
a mattie alles koel swa jewaittog
nee eerlijk nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:49 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
nee dan ga je hem op FOK! verspreiden.
3m diep?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat een diepe gesprekken hier
Ik hou van diepquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat een diepe gesprekken hier
ja toggg.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:53 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Subtiele combinatie van smilies
link ter bevestiging.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:54 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Gast je denkt toch niet dat ik dat echt ben hé.
godver klootzak, ik had hem toegevoegd met 'het is je boi beach'quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:54 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Gast je denkt toch niet dat ik dat echt ben hé.
hihi.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:55 schreef Beach het volgende:
[..]
godver klootzak, ik had hem toegevoegd met 'het is je boi beach'
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ookquote:
ECHTquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:55 schreef Beach het volgende:
[..]
We houden het volquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Maar heb dan ook een nogal zware dag achter de rug
Eggs overtreft zichzelf weerquote:
Lekker aardig ben jij.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:57 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
In mijn fobo staat me voornaam, dat is geen Stan.
Laat maarquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:58 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Pardon.
Wat is je msn pik, dan add ik je.
Ik had gezegd dat ik mn eerste borrel zou doen tijdens de kickoff maar ik denk dat ik hem zo al ga inschenkenquote:
Ik heb siroop.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:08 schreef Beach het volgende:
bah ik heb Schultenbraumaar beter dan niks
Ik.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:13 schreef Beach het volgende:
Ik heb nu en sharr haar nummer, haar msn en haar hyves. Wie raakt me aan?
Ik wil je wel aanraken, sharr trouwens ook.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:13 schreef Beach het volgende:
Ik heb nu en sharr haar nummer, haar msn en haar hyves. Wie raakt me aan?
Hangt er vanaf waar.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik wil je wel aanraken, sharr trouwens ook.
Ik kan wel.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:15 schreef heloef het volgende:
Nou heb ik alle gelegenheid om uit te gaan kan er niemand mee.
Maar jij woont vast niet in Amsterdam en omstreken.quote:
Klopt inderdaad.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar jij woont vast niet in Amsterdam en omstreken.
Ik wel.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar jij woont vast niet in Amsterdam en omstreken.
quote:
wie is onze straatneger?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:18 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Wanneer gaat onze straat neger naar hoofddorp verhuizen?
Woensdag in de tussentijd slaapt mijn moeder bij haar zus en daarom is ze er nu niet en kan ik een beetje leven.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:18 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Wanneer gaat onze straat neger naar hoofddorp verhuizen?
baasquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Woensdag in de tussentijd slaapt mijn moeder bij haar zus en daarom is ze er nu niet en kan ik een beetje leven.
Maar eerst genieten van jou natuurlijkquote:
Maar jij wil vast niet met mij gaan stappen.quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar jij wil vast niet met mij gaan stappen.
Die is geen negerquote:
Hoi,quote:
Verrichte hij seksuele handelingen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik had hem op cam gezien voor zover ik weet.
Ok gedaanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoi,
Koelkast moet even zn msn lezen!!
Gaat over de mystery guest
TY!quote:
Iedereen hier toch?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:27 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
bijna lapo ik ben bang voor de lapo
Jaaaaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |