Het heerstquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:02 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Echt heel erg en ik weet niet hoe het komt
IK WIL EEN FOTO MET JOUWN HOOFD EROP EN DAN LAAT IK DIE AAN MIJN VRIENDEN ZIEN EN DAN ZEG IK KIJK EENS ZIE DIE LACHquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:03 schreef Snuf. het volgende:
[..]
IK WIL EEN FOTO MET JOUWN HOOFD EROP EN DAN LAAT IK DIE AAN MIJN VRIENDEN ZIEN EN DAN ZEG IK KIJK EENS ZIE DIE LACH
Goa is een vooral elektronische muziekstijl met zware beats waarvan het ritme wel eens fel kan variëren. Op deze beats plaatst men dan allerlei psychedelische geluidseffecten.quote:
Dank je.quote:
Wie doet er mee?!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:05 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Goa is een vooral elektronische muziekstijl met zware beats waarvan het ritme wel eens fel kan variëren. Op deze beats plaatst men dan allerlei psychedelische geluidseffecten.
Oh klinkt spacyquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:05 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Goa is een vooral elektronische muziekstijl met zware beats waarvan het ritme wel eens fel kan variëren. Op deze beats plaatst men dan allerlei psychedelische geluidseffecten.
Dit is GOA jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:06 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Oh klinkt spacy
En dat is dit? niet echt zware beat he
Het is ook een trance tak.quote:
Eet smakelijk!quote:
Ah oke dus een mix van trance en DnB en drugsquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:07 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dit is GOA ja
De BPM van Goa staat gemiddeld op 140. In het algemeen duren Goa-nummer zo'n acht tot twaalf minuten. De nummers proberen geleidelijk aan de energie op te bouwen. Dit door middel van veranderingen in de percussiepatronen, en steeds meer gecompliceerde en gelaagde synthesizergeluiden, om zo een hypnotisch en intens gevoel op te bouwen.
neppertquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:09 schreef tim-elzinga het volgende:
KAN IK OOK VERZOEKJES DOEN
GROETJES TIM
Tim-elzingaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:09 schreef tim-elzinga het volgende:
KAN IK OOK VERZOEKJES DOEN
GROETJES TIM
goh baas..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:11 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Tim-elzinga
Je was baas toen je deed alsof je autistisch was. Nu doe je dat niet meer toch?
Haha okequote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:12 schreef tim-elzinga het volgende:
Ik ben niet nep. Deed me eerst allleen voor als een 11-jarig kind (niet een autistisch persoon dus).
Lekker oldschool, Ophidian - Butterfly VIPquote:
PotC?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:15 schreef mc-Piel het volgende:
Waar ken ik dit nummer ook alweer van?
jah deze wil ook nog wel keer horen!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:14 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Lekker oldschool, Ophidian - Butterfly VIP
IK GEEF TOE WEIO JALSD JWO DJKTI DIT IS NIET MIJN WINKEL VRIENDquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:15 schreef mc-Piel het volgende:
Waar ken ik dit nummer ook alweer van?
Ik ga je zo een klap geven, dit is niet mijn winkel vriendquote:
Waarom heb je dan een foto van dv in je foboquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:12 schreef tim-elzinga het volgende:
Ik ben niet nep. Deed me eerst allleen voor als een 11-jarig kind (niet een autistisch persoon dus).
Ik ga jij zo klap gevenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:17 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik ga je zo een klap geven, dit is niet mijn winkel vriend!
Vin ik fijn om te horenquote:
Jij hoort wat je wilt horen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:17 schreef tim-elzinga het volgende:
Ben ik de enige die verstond 'ik ga je zo kontneuken, dit is niet mijn winkel vriend'?
A KK ZEMEL A KK HATER WALLAHA BILLAHA IK HEB DIE KK DURUM EN TURKISCHEN PIZZA ALLANG GEGEVE A KK ZEMEL KK HOMO HOLLANDERquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Waar blijft mijn bestelling zemmel?
Children john miles scatman enzquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Dit deuntje, waarvan? Ik ken het!!
Verdomme!!
* Huppelmuts denkt heel hard na
Children van Robert Milesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Dit deuntje, waarvan? Ik ken het!!
Verdomme!!
* Huppelmuts denkt heel hard na
Ik vind het mooiquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:20 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
De vage versie van children zou je bedoelen
Scatman?quote:
Haha ik ook krijg echt koppijn van die hardcorequote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Boh als Eggs dit blijft draaien zet ik hem uit hoor
Volhouden!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
taz taz tazquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:23 schreef _Fanta het volgende:
ik ben weer pleitte, ben dr vannacht denk welweer met de marathon
Nee. Dat wil ik niet luisteren. Geen zin inquote:
ok lataquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:23 schreef _Fanta het volgende:
ik ben weer pleitte, ben dr vannacht denk welweer met de marathon
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. Dat wil ik niet luisteren. Geen zin in
taz taz tazquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. Dat wil ik niet luisteren. Geen zin in
taz taz tazquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:24 schreef Nitrouz het volgende:
Als het hardcore blijft ben ik ook zo weg trouwens.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:27 schreef Nitrouz het volgende:
Ik houd dit topic haast niet bij, tering wat gaat dit snel!!
Okquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:27 schreef Nitrouz het volgende:
Ik houd dit topic haast niet bij, tering wat gaat dit snel!!
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:28 schreef RockLobsterrrr het volgende:
nou, hijs de radio aan het laden.
zoberzo nichquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:28 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Met dit tempo halen we #900 vandaag niet meer hoor!
eeh, ja dat was eem beetje kutquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |