Alles kan kapot.quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:19 schreef sharr het volgende:
Verander de TT maar Nitrouz.
"Een diepvriespizza is lekkerder dan mijn piemol"
Ga dan snel een pistool kopen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:19 schreef Nitrouz het volgende:
Mensen die niet haten.Mensen die
Mensen
TS
TS is een achterlijke idioot die ze zouden moeten afschieten.
TS heeft zelfkennisquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:19 schreef Nitrouz het volgende:
Mensen die niet haten.Mensen die
Mensen
TS
TS is een achterlijke idioot die ze zouden moeten afschieten.
Daar ben ik een baas voor.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:19 schreef sharr het volgende:
Je had wel snel een nieuw topic trouwens, nais.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:20 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Jij ziet eventuele winst liggen.
Nou dat vraag ik me af. Over het vorige topic deden we 2 uur..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:20 schreef Spaghettivreter het volgende:
Vanavond halen we de 900 topics![]()
![]()
Iedereen is eten!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:20 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Nou dat vraag ik me af. Over het vorige topic deden we 2 uur..
Maar vanavond hebben we ook marathon hequote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:20 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Koelkastmarathon & alle spamhazen komen bij elkaarquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:20 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
We halen hem in de nacht denk ik.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:21 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Maar vanavond hebben we ook marathon he
Denk het ookquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:21 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
We halen hem in de nacht denk ik.
Ik denk dat we hem wel voor twaalf uur halen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:21 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
we'll see itquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:21 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
doe je goedquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:21 schreef sharr het volgende:
Lekker dagje vandaagCroissantje, patatje pinda gedeeld en straks dus pizza
Ik weet niet hoe mijn eigen voornaam isquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:22 schreef Ragboer het volgende:
Die neger weet niet eens hoe zijn eigen gebruikersnaam is![]()
![]()
Sharon?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:22 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe mijn eigen voornaam is
Sharonquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:22 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe mijn eigen voornaam is
Hoe spreek je het zelf uit?quote:
Arme jij.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:24 schreef sharr het volgende:
Mijn ouders waren het er niet over eens, dus ik heb werkelijk geen idee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
Allebei. Mijn pa zegt Sharon, mijn ma Shewren, maar soms ook weer andersom. Ik heb geen idee wat de daadwerkelijke uitspraak nou is. Meestal zeg ik Sjaaaaron.quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:24 schreef Zokunen het volgende:
En als Sharon niet op Fok! zit, heet ze Sharoff.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:21 schreef Nitrouz het volgende:
Jongens, er is echt wat mis met de webplayer hoor. Op iedere computer waarop ik er op heb geluisterd stottert ie als een diepvriespizza in de magnetron.
in mijn hoofd zeg ik bij jouw naam ook sjaaronquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:24 schreef sharr het volgende:
[..]
Allebei. Mijn pa zegt Sharon, mijn ma Shewren, maar soms ook weer andersom. Ik heb geen idee wat de daadwerkelijke uitspraak nou is. Meestal zeg ik Sjaaaaron.
Dan ben je Sjaaaron voor mij!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:24 schreef sharr het volgende:
[..]
Allebei. Mijn pa zegt Sharon, mijn ma Shewren, maar soms ook weer andersom. Ik heb geen idee wat de daadwerkelijke uitspraak nou is. Meestal zeg ik Sjaaaaron.
Je moet even pauze doen en dan weer play. Echt maar 1 sec pauze. Dan is het weer goed.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:21 schreef Nitrouz het volgende:
Jongens, er is echt wat mis met de webplayer hoor. Op iedere computer waarop ik er op heb geluisterd stottert ie als een diepvriespizza in de magnetron.
Koop een fatsoenlijke laptop eh mattie. 20 euro bij Soufian, hij heeft handel.quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
De chickenwings zijn klaar![]()
Tot zo
Ja maar misschien dat we daardoor veel luisteraars verliezen? Ik bedoel, wie drukt er nou uit zichzelf op pauze om vervolgens weer even te luisteren. Ik luister trouwens zelf via iTunes.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:26 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Je moet even pauze doen en dan weer play. Echt maar 1 sec pauze. Dan is het weer goed.
Echt waar.
Doe maar.
a mattie op iedere pc is dat zooquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:26 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Koop een fatsoenlijke laptop eh mattie. 20 euro bij Soufian, hij heeft handel.
eet smakelijk meisquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:27 schreef sharr het volgende:
Sjaaron gaat eten![]()
Tot straks chicks en chickinnen.
Ja iTunes werkt wel goed (net als iPhone/iPod).quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:26 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ja maar misschien dat we daardoor veel luisteraars verliezen? Ik bedoel, wie drukt er nou uit zichzelf op pauze om vervolgens weer even te luisteren. Ik luister trouwens zelf via iTunes.
Ik kan het maar hou er niet van.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat doet iedereen makkelijk met het eten.. niemand die van koken houdt ofzo?
Jawel, ik houd ervan maar ik kan het nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Koken moet je aan de vakmensen overlaten. Niet van dat huisvrouwengekook.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:
Samenwonen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:28 schreef sharr het volgende:
[..]
Jawel, ik houd ervan maar ik kan het niet
quote:
perfecte combiquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:28 schreef sharr het volgende:
[..]
Jawel, ik houd ervan maar ik kan het niet
ik ben een vakmensquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:28 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Koken moet je aan de vakmensen overlaten. Niet van dat huisvrouwengekook.
Ja, ik moest even gepost hebben.quote:
Ik vind alles goed.quote:
Pizzaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
EEEIINZZZquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga naar Duitsland toe nu.
Heel veel plezier vanavond bij de marathonuitzending, en Koelkast, mocht je me willen bellen : Ez en Huppel hebben mijn nummer!
zelfgemaakt of vers of diepvries?quote:
Veel plezier met het stampen. Neem Bratwurst mee hequote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:29 schreef Monopoly het volgende:
Heel veel plezier vanavond bij de marathonuitzending, en Koelkast, mocht je me willen bellen : Ez en Huppel hebben mijn nummer!
Und Bier ja!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Veel plezier met het stampen. Neem Bratwurst mee he
veul plezier met soa's verspreidenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:29 schreef Monopoly het volgende:
Van de pizzaria!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zelfgemaakt of vers of diepvries?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
veul plezier met soa's verspreiden![]()
Veel plezierquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:29 schreef Monopoly het volgende:
dat is dan wel weer goedquote:
Doe maar goed je best met je piemoltje.quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:30 schreef Nitrouz het volgende:
[ afbeelding ]
Josef wat doe je in dit topic. Je hebt hier niks te zoeken
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Doe de groeten aan Carli en Koelkast namens mij
Ja was lekkerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat is dan wel weer goedhaha
Nepneger.quote:
ik ga het doen met borrelnootjesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb lolly's voor tijdens de marathon
moet buiten roken..dus ga geheid minder roken
niks mis meequote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Leuk een uurtje mainstraim muziek
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:32 schreef Popje-popje het volgende:
Ik ga even verder opruimen, tot straks![]()
Vieze mof, ik ruik je door mijn beeldscherm heen. Mop mop gas erop!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:32 schreef andreas612 het volgende:
[..]
leuke ninjaedit..
maar nog steeds: (Nigga)muziek
dat bedoel ikquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:33 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Vieze mof, ik ruik je door mijn beeldscherm heen. Mop mop gas erop!
Laar Raggast maar.quote:
mop mop gas eropquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:33 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Vieze mof, ik ruik je door mijn beeldscherm heen. Mop mop gas erop!
Geen flauw idee.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:35 schreef andreas612 het volgende:
dit nummer zit toch ook in san andreas? ()
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:35 schreef andreas612 het volgende:
Pom barquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:35 schreef Zokunen het volgende:
Ik heb bier, nibbit sticks, pom bar, stroopwafels, cola en sinas binnen handbereik, dus ik kom de avond ook wel door (tot ik ga slapen). Mijn wekker ging vanochtend weer eens om 5:30 en ik lag er pas rond 2 uur indus denk niet dat ik volledig ga luisteren, want morgen moet er ook weer voetbal gekeken worden
Ik weet het.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mop mop gas eropwat een originele zin
ik heb lolly's en koffie in mijn tas.. verder een verrassing wat de ander in huis heeftquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:35 schreef Zokunen het volgende:
Ik heb bier, nibbit sticks, pom bar, stroopwafels, cola en sinas binnen handbereik, dus ik kom de avond ook wel door (tot ik ga slapen). Mijn wekker ging vanochtend weer eens om 5:30 en ik lag er pas rond 2 uur indus denk niet dat ik volledig ga luisteren, want morgen moet er ook weer voetbal gekeken worden
Wajoo, ik wil echt geen ruzie met jou.quote:
whahaha dat wordt gewoon ordinair volproppenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:36 schreef Zokunen het volgende:
Oh en nog een zak winegums, best veel eigenlijk
Volgens mij wel. Die rock zender op San Andreas is fenomenaalquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:35 schreef andreas612 het volgende:
Ik heb 1 zak chipsquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:36 schreef Zokunen het volgende:
Oh en nog een zak winegums, best veel eigenlijk
K-rosequote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:37 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Die rock zender op San Andreas is fenomenaal
De radio zenders op GTA IV
Ik heb de trein om half 8 en ben om 9 uur op plaats van bestemming...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben er klaar voor hoor. Lekker gedoucht, zit nu in badjas op mn bankje met een bak een thee. Ik neem om 10 uur tijdens de kickoff mn eerste borrel
morgen 10 kilo aangekomenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whahaha dat wordt gewoon ordinair volproppen![]()
![]()
![]()
wel lekker btw.. winegums
Tjoeloes!quote:
600 posts morgenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
maar het gaat niet alleen om het luisteren.. het gaat ook om het posten! van 10 tot 10 posten![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik post niet de heule tijd![]()
![]()
ben bij een scharrel
![]()
![]()
vakantiequote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:40 schreef Ragboer het volgende:
Godverdomme, stelletje kutscholieren met hun vakantie.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:40 schreef Ragboer het volgende:
Ja ik weet het nu wel.quote:
lol, srry, 'k weet niet of jij hier wat aan kunt doen maar bij mij staat nog steeds een oud liedje in de bar: Mad-E-Fact met The Hustle... kan je dit updaten oid?quote:
Niet haten op MBO studentenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:40 schreef Ragboer het volgende:
Ja het is een bekend probleem maar ik kan dat ding niet updaten.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:43 schreef andreas612 het volgende:
[..]
lol, srry, 'k weet niet of jij hier wat aan kunt doen maar bij mij staat nog steeds een oud liedje in de bar: Mad-E-Fact met The Hustle... kan je dit updaten oid?
ok, chille muziek btwquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja het is een bekend probleem maar ik kan dat ding niet updaten.
wat een duidelijke verklaring..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:45 schreef Zokunen het volgende:
stu·dent de; m,v -en, stu·den·te de; v -s, -n iem die studeert, m.n.
Ja maar dan wordt ik nooit een student.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:45 schreef Zokunen het volgende:
stu·dent de; m,v -en, stu·den·te de; v -s, -n iem die studeert, m.n. aan een universiteit of hogeschool
Volgens dat dikke woordenboek online
op het mbo ga je nog gewoon naar school.. je leert..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:45 schreef Zokunen het volgende:
stu·dent de; m,v -en, stu·den·te de; v -s, -n iem die studeert, m.n. aan een universiteit of hogeschool
Volgens dat dikke woordenboek online
So true!!quote:Menstruation, menopause, mental breakdowns... notice how all women problems begin with 'men'.
wordt ikquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar dan wordt ik nooit een student.
Ja hallo ik ga er hier niet op letten of de grammatica wel of niet klopt.quote:
eet smakelijkquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:48 schreef Zokunen het volgende:
En nu ga ik eten, dit is toch niet "mijn" muziek dus goed getimed
hij is een beetje zacht.. misschien lagere bitrate oid.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ligt het aan mij of is de kwaliteit niet zo geweldig?
hoezo?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
YeeY mijn postgemiddelde stijgt niet meer![]()
laatst in 1 nacht met 2 omhoogquote:
Aha,quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
laatst in 1 nacht met 2 omhoognu is hij weer gezakt
en ik vind 250 gewoon een mooier getal dan 252quote:
Riva Starr ft. Noze - I was drunkquote:
Wat, ik las dit en dacht aan stijfjesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
laatst in 1 nacht met 2 omhoognu is hij weer gezakt
thxquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Riva Starr ft. Noze - I was drunk
Aan patje zekerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:54 schreef sharr het volgende:
[..]
Wat, ik las dit en dacht aan stijfjes
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:54 schreef sharr het volgende:
[..]
Die van patje is niet normaal?quote:
Oh, ik denk het welquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die van patje is niet normaal?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:54 schreef sharr het volgende:
[..]
Nog 1 uur en dan is EggsTCquote:
hahaha jij leeft er echt naartoe hequote:
En dan is het kinderbedtijd :pquote:
die mis ik.. en dat vind ik heul niet ergquote:
Nee. Ik heb eerst een verjaardag. ga ik meestal 0:15 weg = lekker thuis komen en luisterenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:00 schreef robdriessen het volgende:
[..]
En dan is het kinderbedtijd :p
Het is vakantie.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:00 schreef robdriessen het volgende:
[..]
En dan is het kinderbedtijd :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
AAAH IK KLIKTESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
NEEEEEEEESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ga je rietjesterreur ophalen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mensje ik ga naar het station.. tot vanavond allemaal![]()
![]()
Heb je wel kleren aan dus? Of nie?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mensje ik ga naar het station.. tot vanavond allemaal![]()
![]()
neej ik ga naar een scharrelquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je rietjesterreur ophalen?
ahaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neej ik ga naar een scharrel
niet natuurlijkquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Heb je wel kleren aan dus? Of nie?
noem je mij nu meerdere malen scharrel, ik heb egwoon een naam hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neej ik ga naar een scharrel
stijfjesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:54 schreef sharr het volgende:
[..]
Die had gisteren al als finale intro.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:13 schreef sharr het volgende:
Ik wil ook een keer zo'n ding goed raden
Doe house!
Wat voor een muziek?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Mn creepy buurman heeft zn muziek keihard staan
Weet ik, die had ik als eerste. Alleen ik mocht niet meedoenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Die had gisteren al als finale intro.
Hij wisselt hardcore af met piratenmuziekquote:
Wat een slechte smaak heeft hijquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij wisselt hardcore af met piratenmuziek
Piratenmuziekquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whaha dat verdient een 2xquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik ben een béétje hyperactiefquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:14 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Zoo 5 posts achter elkaar
Enige goede aan hem is dat ie mij probeert te hosselenquote:
DAT zou geniaal zijn van eggsquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:16 schreef robdriessen het volgende:
Wacht maar tot Eggs zometeen Country gaat draaien. Dan is pas echt het hek van de dam :p
Vrouwen die hosselen zeggen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Enige goede aan hem is dat ie mij probeert te hosselen![]()
Ik geniet er van om hem af te wijzenAgain and again and again
Die isquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
Mensen die
Niet waarderen____
Wat is daarmee?quote:
Was ik maar 30quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
30 jarige vrouwen die hosselen zeggen![]()
Ik ken geen vrouwen die dat zeggen.quote:
Wat is dit? Hoi?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken geen vrouwen die dat zeggen.
Naar beneden afrondenquote:
Mn zoon kent het van mijquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:18 schreef sharr het volgende:
[..]
Wat is dit? Hoi?
Ik zeg het te vaak, iedereen wordt gek van me
"Ik ga even wat te eten hosselen" etc.
Ja dat is lastigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |