Alles kan kapot.quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:19 schreef sharr het volgende:
Verander de TT maar Nitrouz.
"Een diepvriespizza is lekkerder dan mijn piemol"
Ga dan snel een pistool kopen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:19 schreef Nitrouz het volgende:
Mensen die niet haten.Mensen die
Mensen
TS
TS is een achterlijke idioot die ze zouden moeten afschieten.
TS heeft zelfkennisquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:19 schreef Nitrouz het volgende:
Mensen die niet haten.Mensen die
Mensen
TS
TS is een achterlijke idioot die ze zouden moeten afschieten.
Daar ben ik een baas voor.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:19 schreef sharr het volgende:
Je had wel snel een nieuw topic trouwens, nais.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:20 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Jij ziet eventuele winst liggen.
Nou dat vraag ik me af. Over het vorige topic deden we 2 uur..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:20 schreef Spaghettivreter het volgende:
Vanavond halen we de 900 topics![]()
![]()
Iedereen is eten!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:20 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Nou dat vraag ik me af. Over het vorige topic deden we 2 uur..
Maar vanavond hebben we ook marathon hequote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:20 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Koelkastmarathon & alle spamhazen komen bij elkaarquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:20 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
We halen hem in de nacht denk ik.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:21 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Maar vanavond hebben we ook marathon he
Denk het ookquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:21 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
We halen hem in de nacht denk ik.
Ik denk dat we hem wel voor twaalf uur halen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:21 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
we'll see itquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:21 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
doe je goedquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:21 schreef sharr het volgende:
Lekker dagje vandaagCroissantje, patatje pinda gedeeld en straks dus pizza
Ik weet niet hoe mijn eigen voornaam isquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:22 schreef Ragboer het volgende:
Die neger weet niet eens hoe zijn eigen gebruikersnaam is![]()
![]()
Sharon?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:22 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe mijn eigen voornaam is
Sharonquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:22 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe mijn eigen voornaam is
Hoe spreek je het zelf uit?quote:
Arme jij.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:24 schreef sharr het volgende:
Mijn ouders waren het er niet over eens, dus ik heb werkelijk geen idee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
Allebei. Mijn pa zegt Sharon, mijn ma Shewren, maar soms ook weer andersom. Ik heb geen idee wat de daadwerkelijke uitspraak nou is. Meestal zeg ik Sjaaaaron.quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:24 schreef Zokunen het volgende:
En als Sharon niet op Fok! zit, heet ze Sharoff.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:21 schreef Nitrouz het volgende:
Jongens, er is echt wat mis met de webplayer hoor. Op iedere computer waarop ik er op heb geluisterd stottert ie als een diepvriespizza in de magnetron.
in mijn hoofd zeg ik bij jouw naam ook sjaaronquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:24 schreef sharr het volgende:
[..]
Allebei. Mijn pa zegt Sharon, mijn ma Shewren, maar soms ook weer andersom. Ik heb geen idee wat de daadwerkelijke uitspraak nou is. Meestal zeg ik Sjaaaaron.
Dan ben je Sjaaaron voor mij!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:24 schreef sharr het volgende:
[..]
Allebei. Mijn pa zegt Sharon, mijn ma Shewren, maar soms ook weer andersom. Ik heb geen idee wat de daadwerkelijke uitspraak nou is. Meestal zeg ik Sjaaaaron.
Je moet even pauze doen en dan weer play. Echt maar 1 sec pauze. Dan is het weer goed.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:21 schreef Nitrouz het volgende:
Jongens, er is echt wat mis met de webplayer hoor. Op iedere computer waarop ik er op heb geluisterd stottert ie als een diepvriespizza in de magnetron.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |