ken ik u trouwens?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Bloed onder de nagels weghalen idd.
Precies. Kom op met de ruzies. DGK werd ook pas mooi toen die strijd tussen Brian en Huub onstond en vooral toen Huub terug kwam!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Psies! Dan pas heb je ECHTE emoties in dat hok verwende luizen!
Me too. Geen gevechten ofzo, maar wel flinke confronaties. Maar daar is het misschien nog te vroeg voor.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:06 schreef versabommie het volgende:
Ik ben een enorm groot voorstander van irritaties ja
Ja! Opdrachten willen we zien.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Psies! Dan pas heb je ECHTE emoties in dat hok verwende luizen!
Dat wisten we toch al?quote:
Voor wrijving is het nooit te vroegquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Me too. Geen gevechten ofzo, maar wel flinke confronaties. Maar daar is het misschien nog te vroeg voor.
Bloed aan de muur!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja! Opdrachten willen we zien.Zweten en geld verliezen, dan zie je pas hoe ze echt zijn.
Kijk in zijn topic.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:11 schreef houdjemond het volgende:
Iemand een cap van karim zijn nieuwe kapsel voor me?
Huub/Nathanael was veel interessanterquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:09 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies. Kom op met de ruzies. DGK werd ook pas mooi toen die strijd tussen Brian en Huub onstond en vooral toen Huub terug kwam!
Toch vraag ik me dat af. Het is toch ook zo dat juist vanuit verveling ergernissen komen? Moet je mij nu horen. Ik heb alle RLsen vrijwel gevolgd muv de Bunker en nu moet ik dit vragen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja! Opdrachten willen we zien.Zweten en geld verliezen, dan zie je pas hoe ze echt zijn.
Lamlul.quote:
Ffkes bij caps kijken!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:11 schreef houdjemond het volgende:
Iemand een cap van karim zijn nieuwe kapsel voor me?
Bij opdrachten of activiteiten waarbij ze echt met elkaar moeten samenwerken, ook welquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:12 schreef itsme het volgende:
[..]
Toch vraag ik me dat af. Het is toch ook zo dat juist vanuit verveling ergernissen komen? Moet je mij nu horen. Ik heb alle RLsen vrijwel gevolgd muv de Bunker en nu moet ik dit vragen.. Tja vergeetachtig he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |