Nee, dat is Joanna.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:52 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ken helaas nog steeds niet alle namen en gezichten, is dit Monique?
Volgens mij ging het over de relatie van Joanna en Dennis. Joanna wil Dennis dumpen en dat mag niet gezegd worden?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:51 schreef kahaarin het volgende:
Geen idee, Joanna was over zichzelf aan het praten en de stream ging op het oog.
Ja, die opmerking over het afvallen van Ester (?) was al even daarvoor... Geen idee.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij ging het over de relatie van Joanna en Dennis. Joanna wil Dennis dumpen en dat mag niet gezegd worden?
Hoi fluitertje, nice to see you. Het antwoord weet je al.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:52 schreef tuinfluiter het volgende:
Ken helaas nog steeds niet alle namen en gezichten, is dit Monique?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:56 schreef Day het volgende:
Wil iemand aub dat mes van Maik afpakken?!
Dan kan ze ook een miskraam hebben gehadquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:57 schreef MargrietV het volgende:
waarom ik denk dat ze een abortus heeft gehad, is omdat ze, Joanna, gister zei, dat ze zeker wist dat ze zwanger kon worden,
Ik wil het liever toejuichenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:56 schreef Day het volgende:
Wil iemand aub dat mes van Maik afpakken?!
Miskraam kan ook, beetje voorbarig om te zeggen dat het een abortus is geweest toch?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:57 schreef MargrietV het volgende:
waarom ik denk dat ze een abortus heeft gehad, is omdat ze, Joanna, gister zei, dat ze zeker wist dat ze zwanger kon worden,
Lol, hij was er wel een beetje onhandig mee, wil je bloed aan de muur?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik wil het liever toejuichen
Ach wie weet zet het dingen in gangquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, hij was er wel een beetje onhandig mee, wil je bloed aan de muur?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik wil het liever toejuichen
Maik?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waarom zit die homo kneus erin, kerel is me irritant.
Haha, de ambulance zal gang maken denk ik.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach wie weet zet het dingen in gang
Eerste slachtoffer van Maiks mesquote:
Guidoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
No idea, die op het bed ligt.
Guido denk ik.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Guidoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja! We mogen toch ook wel even iets leuks zien?
Bij mij doen ze het ook niet:quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:01 schreef iBenny het volgende:
Wie zit er nu in de KvdW dat 1 en 2 het niet doen?
Lol, hier lijken ze wel een jarenlang getrouwd stelquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:03 schreef pullup het volgende:
Gelukkig vervelen ze zich niet
[ afbeelding ]
En de kans op irritaties en ruzies ook!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:05 schreef versabommie het volgende:
Bijzonder irritant net als met de meeste rls's dat ze gewoon geen reet hoeven te doen... Zo moeilijk kan het niet zijn om ze bezig te houden toch? En juist wanneer mensen gezamenlijk aan een activiteit deelnemen is de kans op normale gesprekken groter dan nu ze alleen maar opletten op hoe ze op cam overkomen!
Ik ben een enorm groot voorstander van irritaties jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:06 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
En de kans op irritaties en ruzies ook!
Bloed onder de nagels weghalen idd.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben een enorm groot voorstander van irritaties ja
Dweilen of iets dergelijks...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:07 schreef 08gnoT. het volgende:
Maar er is gewoon vrij weinig te doen nu... dat blinddoekspel van Karim was gisteren wel lachen, maar veel andere activiteit is er niet te doen in het huis voor wat ik gezien heb?
Ik kijk wel alleen als het donker is, dus ik weet niet wat ze overdag doen..
Psies! Dan pas heb je ECHTE emoties in dat hok verwende luizen!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Bloed onder de nagels weghalen idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |