Dit dusquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:43 schreef Lod het volgende:
Ik hoop altijd dat de ander innerlijk belangrijker vindt
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:46 schreef teknomist het volgende:
Uiterlijk duh. Grote tieten, lekker kontje, mooi snoetje en slank.
Ja in belgie zeker whahahaha!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:20 schreef belgieleuven het volgende:
innerlijke schoonheid is veel belangrijker dan jou uiterlijk
amai wat een reactie van jou ???quote:
Het was maar een grapje.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:20 schreef belgieleuven het volgende:
[..]
amai wat een reactie van jou ???
volgens mij ben jij zo iemand met een mooi uiterlijk maar zeer lelijk vanbinnen![]()
een heks........een eigenwijs persoon....
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:25 schreef martijn070 het volgende:
ik zeg eerlijk ik let voor 80% op het uiterlijk en 20 % van binnen
die achter jouw rug dingen doet haha , toen mij ex dat bij mij flikte had mijn broer hem geslagen tot hij daarbij neervielquote:
nee joh agressiviteit lost niks op ...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:42 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
die achter jouw rug dingen doet haha , toen mij ex dat bij mij flikte had mijn broer hem geslagen tot hij daarbij neerviel
vind ik ook!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:46 schreef Oostblokker het volgende:
vreemdgaan vind ik zoiezo iets voor sukkels,, dat doe je iemand niet aan. die gene houd van je en vetrouwt je doe je zoiets,, nou ik heb nog nooit een jongen bedrogen ook nooit van plan ..
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:51 schreef martijn070 het volgende:
Maar der is niemand op de wereld die niet naar uitelijk kijkt..
ik moet poepie doenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:56 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
dat is wel waar maartog blijf vetrouwen het best
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |