Waarom het één of het ander? Je zou ook kunnen kiezen voor een knappe jongen die wél te vertrouwen is of een lelijke jongen die niet te vertrouwen is.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:38 schreef Oostblokker het volgende:
er zijn meer mensen bezig met uiterlijk dan hun innerlijk ,
ik heb liever een jongen die minder knap is en die te vetrouwen is dan een jongen die vreemdgaat achter me rug wat 2 keer gebeurd is, wat ik gemerkt heb mensen kijken altijd dus ook minder (knappe) jongens kijken of je uiterlijk moooi is ,
wat vind jij belangrijker, uiterlijk of innerlijk
Het is overigens niet alleen uiterlijk en/of innerlijk. Geur speelt ook een hele belangrijke rol bij aantrekkingskracht, misschien wel nog veel belangrijker dan uiterlijk en innerlijk bij elkaar...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Mensen die zeggen dat uiterlijk niet meetelt geloof ik nooit zo. Uiterlijk is wat je als eerste ziet, en wat je kan doen besluiten om met iemand aan de praat te raken. Innerlijk zie je niet van een afstand.
Wat ik wel vind is dat uiterlijk niet per se om een esthetisch goed uiterlijk gaat, maar over uitstraling en houding. Met andere woorden, iemand hoeft niet heel knap te zijn om toch heel leuk voor de dag te komen, als hij zich goed weet te dragen, draagt dat bij aan een aantrekkelijk uiterlijk.
Zoiets.
Nahquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:51 schreef teknomist het volgende:
[..]
Het is overigens niet alleen uiterlijk en/of innerlijk. Geur speelt ook een hele belangrijke rol bij aantrekkingskracht, misschien wel nog veel belangrijker dan uiterlijk en innerlijk bij elkaar...
Het is een onbewust biologisch proces (feromonen). Het zorgt er bv ook voor dat we ons niet aangetrokken voelen tot gezinsleden.quote:
Na langere periodes. Bij directe gezinsleden zal het ook wel anders liggen, als je ergens een zuster hebt die je heel je leven niet gezien heb, kan ik me best voorstellen dat je die aantrekkelijk kan vinden op sexueel vlak.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:54 schreef teknomist het volgende:
[..]
Het is een onbewust biologisch proces (feromonen). Het zorgt er bv ook voor dat we ons niet aangetrokken voelen tot gezinsleden.
Dat durf ik ernstig te betwijfelen. Incest heeft geen evolutionair voordeel (eerder een nadeel) en het lijkt me dan qua lichaamsgeur weinig uitmaken hoe vaak je elkaar ziet of niet hebt gezien.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:57 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Na langere periodes. Bij directe gezinsleden zal het ook wel anders liggen, als je ergens een zuster hebt die je heel je leven niet gezien heb, kan ik me best voorstellen dat je die aantrekkelijk kan vinden op sexueel vlak.
Onbewuste factoren kun je moeilijker inschatten natuurlijk, neemt niet weg dat die geen doorslaggevende rol kunnen hebben.quote:Ik kan heel goed inschatten welke dames ik aantrekkelijk vind en de doorslaggevende factoren zijn altijd innerlijk+uiterlijk.
Oostblokkers zonder make-up is zoals een kat zonder piano.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:01 schreef Oostblokker het volgende:
iedereen ken mooi zijn met make-up ik draag ook make-up heb ook fotos zonder make-up dat durf ik teminste sommige meisjes niet omdat ze onzeker zijn , ik ben zelfverzekerd ik durf het teminste , mensen denken aleen hoe mooier hoe beter ,,,
omdat we bleek zijn zeker mensen uit het oostblok zijn 1 maal bleekquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:02 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Oostblokkers zonder make-up is zoals een kat zonder piano.
Dat was misschien ook een tikkie overdreven.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:02 schreef Supersoep het volgende:
Dat is prima, maar dus niet ''veel belangrijker dan innerlijk+uiterlijk bij elkaar''. Zo'n grote invloed ga ik het niet toeschrijven.
Quote van de maand.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:02 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Oostblokkers zonder make-up is zoals een kat zonder piano.
Dit dusquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:43 schreef Lod het volgende:
Ik hoop altijd dat de ander innerlijk belangrijker vindt
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:46 schreef teknomist het volgende:
Uiterlijk duh. Grote tieten, lekker kontje, mooi snoetje en slank.
Ja in belgie zeker whahahaha!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:20 schreef belgieleuven het volgende:
innerlijke schoonheid is veel belangrijker dan jou uiterlijk
amai wat een reactie van jou ???quote:
Het was maar een grapje.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:20 schreef belgieleuven het volgende:
[..]
amai wat een reactie van jou ???
volgens mij ben jij zo iemand met een mooi uiterlijk maar zeer lelijk vanbinnen![]()
een heks........een eigenwijs persoon....
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:25 schreef martijn070 het volgende:
ik zeg eerlijk ik let voor 80% op het uiterlijk en 20 % van binnen
die achter jouw rug dingen doet haha , toen mij ex dat bij mij flikte had mijn broer hem geslagen tot hij daarbij neervielquote:
nee joh agressiviteit lost niks op ...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:42 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
die achter jouw rug dingen doet haha , toen mij ex dat bij mij flikte had mijn broer hem geslagen tot hij daarbij neerviel
vind ik ook!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:46 schreef Oostblokker het volgende:
vreemdgaan vind ik zoiezo iets voor sukkels,, dat doe je iemand niet aan. die gene houd van je en vetrouwt je doe je zoiets,, nou ik heb nog nooit een jongen bedrogen ook nooit van plan ..
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:51 schreef martijn070 het volgende:
Maar der is niemand op de wereld die niet naar uitelijk kijkt..
ik moet poepie doenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:56 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
dat is wel waar maartog blijf vetrouwen het best
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |