Europees voetbalquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:14 schreef ufopiloot het volgende:
Vitesse is lekker op weg naar het kampioenschap
Technisch gezien hebben we er drie.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:31 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
6-1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! We hebben een goal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Zou je wel denken, maar het is niet de eerste afstraffing dit seizoen. Het is ook lastig met zo'n bij elkaar geraapt zooitje. En dat groeiproces gaat niet sneller als je steeds maar niet wint.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:32 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Misschien snappen ze na deze afstraffing wel dat er behoorlijk wat veranderd moet worden bij Vitesse willen ze iets gaan betekenen.
Het ene moment spelen ze als een team terwijl ze een paar seconden later schikken van elkaar schikken dat ze de bal krijgen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:35 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Zou je wel denken, maar het is niet de eerste afstraffing dit seizoen. Het is ook lastig met zo'n bij elkaar geraapt zooitje. En dat groeiproces gaat niet sneller als je steeds maar niet wint.
Lastige klus voor Ferrer.
Mjah, die schijnt zelf ook niet heel makkelijk te zijn. Zag laatst op tv dat de spelers de opstelling zelf van het prikbord moesten halen, lijkt me niet heel stimulerend.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:35 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
Lastige klus voor Ferrer.
Tja, het zijn op zich ook wel goede spelers. Als ze dan een goede dag hebben lukt het ook wel (zie de thuiswedstrijd tegen Roda JC), maar ja...meestal hebben ze dat niet en dan krijg je wedstrijden zoals vandaag.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:37 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Het ene moment spelen ze als een team terwijl ze een paar seconden later schikken van elkaar schikken dat ze de bal krijgen.
TSE, jij hier?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:20 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Heuh, ik knipper een keer met m'n ogen en het is 5-0. Het had mooi kunnen zijn dit weekend...
Scorebord journalistiek manquote:Op zondag 27 februari 2011 11:49 schreef Halcon het volgende:
6 - 1 tegen HeraclesOke, Aissatti, Matic en Bony deden niet mee, maar toch... Het lijkt eerder slechter te gaan met Vitesse dan beter.
quote:Op maandag 28 februari 2011 11:57 schreef DeVinger het volgende:
Ik ben er klaar mee (voor dit seizoen).
Je hebt een betere smaak van muziek dan van voetbalquote:Op zondag 27 februari 2011 21:08 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Als belastingbetalend Arnhems meisje mag ik toch op z'n minst hopen dat ze winnen?
Ik geef het toe: heb alleen de samenvatting gezien, maar dan nog... 6 - 1 verliezen van Heracles is echt kansloos. Die keeper van Vitesse ook. Zou zo'n Delac dan echt veel slechter zijn?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |