Dat wel maar ben allang blij dat er weer eens een keer 3 punten binnen zijn.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:24 schreef DeVinger het volgende:
Ja, maar we hadden natuurlijk minimaal twee goals tegen kunnen krijgen, alvorens we de 1-0 maakte. We hebben gewoon slecht gespeeld. Maar wat wil je, als je met een aanvaller (babangida) begint...
Van de week ergens gelezen, kan me alleen niet meer precies voor de geest halen waarquote:
Ik ook. Op het Vitesse.org forum, ben jij een spion daar?quote:Op maandag 21 februari 2011 09:41 schreef Mark het volgende:
[..]
Van de week ergens gelezen, kan me alleen niet meer precies voor de geest halen waar
Ze zullen wel weten wat ze doen. Ebony wat ritme op laten doen, kan geen kwaad.quote:Op maandag 21 februari 2011 09:09 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Maar wel dom om hem in te laten vallen terwijl hij duidelijk niet fit was.
Ik weet vrij zeker dat het ergens anders wasquote:Op maandag 21 februari 2011 17:14 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ik ook. Op het Vitesse.org forum, ben jij een spion daar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
Dat is een understatementquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:17 schreef Crimyclown het volgende:
Ziet er een beetje klungelig uit.
Aan zoiets zat ik ook al te denken, dit gaat 'm niet meer worden.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:50 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Eens. Maar ik heb het wel weer gezien, ik ga pilsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |