Je gaat je gang maar. Voor de wedstrijd dan even afspreken voor hoofdingang?quote:Op zondag 10 april 2011 16:01 schreef neen het volgende:
Iemand hier met een Vitesse seizoens/clubcard die ik mag gebruiken om kaarten te kopen voor de wedstrijd as zaterdag?
Die zijn dan in het Georgischquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:30 schreef Henk_Spermatank het volgende:
Welke liederen worden er allemaal gezongen bij Vites? Soms komen ze met spreekkoren/liedjes aan waarvan ik de helft niet eens versta.
Geen idee eigenlijk....kunnen ze die stoelen (die ooit extra zijn geplaatst voor het EK in 2000) beter weer weghalenquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:58 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Kan iemand me misschien vertellen waarom de onderste rijen op de lange zijde altijd leeg zijn?! Weet dat het hoger ook niet overal even vol zit.. maar het valt zo op!?
Hij kan idd erg goed acteren.quote:Op zondag 17 april 2011 14:28 schreef CaptainCookie het volgende:
Wat ik overigens wel leuk vind aan Ferrer is zijn wil om te winnen. Je had hem gisteren het veld op moeten zien rennen na het fluitsignaal.
Dat is vorig jaar vermeld...quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:03 schreef Crimyclown het volgende:
Hopen dat ze morgen weer een keer winnen. Sinds wanneer wordt een seizoenskaart trouwens automatisch verlengt? Kan me niet herinneren dat het vroeger ook zo ging.
Dat zou inderdaad gebeuren maar in plaats daarvan hebben ze er een doek op gelegd. Misschien ivm concerten?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:15 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk....kunnen ze die stoelen (die ooit extra zijn geplaatst voor het EK in 2000) beter weer weghalen
Het ziet er zo kansloos uit op tv, want dan zie je vaak alleen de onderste rijen en die zijn altijd leeg. Plant er willekeurig wat lagere scholen uit de regio iedere thuiswedstrijd...quote:Op zondag 17 april 2011 23:42 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad gebeuren maar in plaats daarvan hebben ze er een doek op gelegd. Misschien ivm concerten?
Die zaten er ook, maar een paar rijen hoger. Erg kansloos inderdaad, maar hopelijk trekt het de komende jaren weer aan...quote:Op zondag 17 april 2011 23:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het ziet er zo kansloos uit op tv, want dan zie je vaak alleen de onderste rijen en die zijn altijd leeg. Plant er willekeurig wat lagere scholen uit de regio iedere thuiswedstrijd...
Gewoon, de wil om te winnen. Dat kennen die starre laffe herders bij Ajax niet.quote:Op maandag 18 april 2011 22:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat is het wel, clubliefde? betrokkenheid?
Je zegt het zelf al, als diverse mensen bij Ajax al geen kampioen van Nederland willen worden wat kan het Ferrer dan schelen wat de nummer 15 van de Eredivisie doet? Kom op zeg.quote:Op maandag 18 april 2011 22:06 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Gewoon, de wil om te winnen. Dat kennen die starre laffe herders bij Ajax niet.
Hij zal echt geen Vitesse-hart hebben, maar wil wel gewoon heel graag winnen. Wat is daar zo moeilijk aan te snappen?quote:Op maandag 18 april 2011 22:10 schreef msnk het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al, als diverse mensen bij Ajax al geen kampioen van Nederland willen worden wat kan het Ferrer dan schelen wat de nummer 15 van de Eredivisie doet? Kom op zeg.
Dit:quote:Op maandag 18 april 2011 22:13 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wat is daar zo moeilijk aan te snappen?
Winnen is één ding, acteren om de supporters te pleasen wat anders.quote:
In 2011 thuis niet meer verloren.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:25 schreef Elvislives het volgende:
Wij worden niet gepleased doordat Ferrer zijn spelers bedankt voor de inzet en overwinning en dat deelt op het veld, wij worden gepleased door een overwinning. Net zoals het bekende huppeltje van Aad de overwinning van toen op Ajax net iets mooier maakte maar hooguit een bijgerecht was.
Ik vraag me af hoe lang het geleden is dat we niet verloren hebben in eigen huis. De uitresultaten zijn wel beschamend...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |