hoiiiiiquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
**G*GG*G * G*G*G*G **G*G*G*G**G*G*G* * G*G*G
*G *G
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
*G *G
faalquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
*G *G
De auto leeggehaald zonder dat de buurman me heeft gezienquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mooi, kun je je meteen laten neuken door je buurman![]()
Grapje![]()
Gefeliciteerd
Goed zo Toonquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
*G *G
Maar George is sinds Mono er in zat erg goed te ruiken. Dus de buurman komt zo met zijn broek op zijn enkels en een pot bier in zijn hand aankloppenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De auto leeggehaald zonder dat de buurman me heeft gezien
Dan doe ik lekker toch niet openquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar George is sinds Mono er in zat erg goed te ruiken. Dus de buurman komt zo met zijn broek op zijn enkels en een pot bier in zijn hand aankloppen
quote:
okeequote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Keitof, PM maar wat je gedroomd ehbt.
Hallonquote:
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Goudvis_
Bericht:
Omdat SperzieboonToon het niet kent
Echt hequote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:44 schreef Ragboer het volgende:
Toon! Wat een cultuurbarbaar ben je...
Ja...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:44 schreef dockx het volgende:
Verzoekjensmachine-beheerder, hij staat al vol tot 17:00 zeker?
jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:44 schreef dockx het volgende:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:44 schreef Ragboer het volgende:
Toon! Wat een cultuurbarbaar ben je...
Jouw UIquote:
Er al over. Verzoekjes staan nu ook uit.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:44 schreef dockx het volgende:
Hij beweert dat ik alleen mijn eigen smaak doordruk, maar ondertussen is hij zelf erg beperkt in zijn muziekkennis. Is met de meeste gitaarliefhebbers. Iets er buiten kennen ze niet. Ik ken het allemaal.quote:
Oke oke, straks Dalando, kan vast geen kwaad..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er al over. Verzoekjes staan nu ook uit.
Kusjequote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kut trek net mijn kousen kapot
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij beweert dat ik alleen mijn eigen smaak doordruk, maar ondertussen is hij zelf erg beperkt in zijn muziekkennis. Is met de meeste gitaarliefhebbers. Iets er buiten kennen ze niet. Ik ken het allemaal.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij beweert dat ik alleen mijn eigen smaak doordruk, maar ondertussen is hij zelf erg beperkt in zijn muziekkennis. Is met de meeste gitaarliefhebbers. Iets er buiten kennen ze niet. Ik ken het allemaal.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oeh, stel je voor dat iemand een iets mindere muziekkennis heeft dan jij, als je 20 jaar ouder bent
Sorry man, dat ik niet alle muziek uit m'n hoofd ken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |