Sands + 1quote:
Geen idee, haha. De film heeft nogal een opvallend kleurenpallet, dus ik heb geprobeerd een wat neutraal plaatje te vinden.quote:
En ik dacht ik pak net zo'n random movie als Spider-manquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:37 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Geen idee, haha. De film heeft nogal een opvallend kleurenpallet, dus ik heb geprobeerd een wat neutraal plaatje te vinden.
Hoho, spiderman was niet random.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:38 schreef Sands het volgende:
[..]
En ik dacht ik pak net zo'n random movie als Spider-man
Lijkt meer op een mierquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:43 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Hoho, spiderman was niet random.![]()
Ik zag een spinnetje op het plaatje.
Gordon Ramsayquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:27 schreef Sands het volgende:
-De man die altijd al een oude kop heeft gehad
edit: Boondock saints, Spider-man etc.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:31 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
Gordon RamsayNee, Robert Redford?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:27 schreef Sands het volgende:
Ok wat hints dan
-presenteerde vorig jaar de oscars met Steve Martin
-De man die altijd al een oude kop heeft gehad
-Watson - jude law?
-Underworld chick kate beckinsale?
-Mr catterpillar eyebrows himself
Jaaaaaquote:
Jep! Nog twee acteurs/-tricesquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:46 schreef DragonFodder het volgende:
Tegen beter weten in: backdraft?
Uiteraardquote:
Dat was omdat ik niet te lang bezig wilde zijn met het spellenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:21 schreef Michelangelo2 het volgende:
Dan nog had ik wel een paar mooie Italiaanse titels verwacht, maar dat valt me weer tegen
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:33 schreef DragonFodder het volgende:
Mystery men dan? Daar ziiten disco liefhebbende badguys in.
Beide jaquote:
Sommige mensen doen alles voor geldquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:49 schreef DragonFodder het volgende:
Ik vond In the name of the king: a dungeon siege tale wel vermakelijk. Niet goed, maar wel vermakelijk. Wat mij verbijstert is hoe hij toch niet de meest onaardige acteurs weet te strikken voor zijn projecten. *denkt aan ray liotta, burt reynolds, ron perlman en christian slater to name but a few.
Jup alle 3 goedquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:55 schreef DragonFodder het volgende:
Tarzan
Against all odds
Miami vice?
Hintsquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:57 schreef DragonFodder het volgende:
I wish it would rain down zal ook vast wel ergens inzitten, als emotioneel dieptepunt in een romcom ofzo.
I wish you would lay down?quote:-Sommige mensen neuken op de beat van Phil Collins
Brother bear?quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:06 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
I wish you would lay down?
Can't stop boning you?
You'll be in my ****?
I can feel me cumming in the air tonight?
Etc..
quote:
Aah.. Ik had alleen de eerste tien seconden gekeken. Bovendien heb ik Cocktailquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:18 schreef Sands het volgende:
[..]
Nee ik dacht dat de video genoeg zou zeggen
Tsss iPad doe maar luxequote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:19 schreef DragonFodder het volgende:
Youtube wil die op mijn iPad niet afspelen.
Maar gezien het plaatje: risky business? Dat Cruise in zijn overhemd op tafel danst?
Luxe? Kreng speelt youtube links niet fatsoenlijk af! Maar verder is het een heerlijk lekker-lui-op-de-bank-internetten-terwijl-je-een-film-kijkt-ding.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:20 schreef Sands het volgende:
[..]
Tsss iPad doe maar luxe
En ja het is Risky Business
Da zone?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:24 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Luxe? Kreng speelt youtube links niet fatsoenlijk af! Maar verder is het een heerlijk lekker-lui-op-de-bank-internetten-terwijl-je-een-film-kijkt-ding.
Ik ben wel in da zone vanavond, al zeg ik het zelf
Niet specifiekquote:
Ja. Recognize.quote:
Nopequote:
Zijn voorgangerquote:
Nu wel?quote:
Da's 4 iddquote:
Heb dat deel weggehaald en nee denk ouderquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:55 schreef DragonFodder het volgende:
Dat gaat me nooit in 1 post lukken, maar vast wat balletjes opgooien:
The thing?
Alien?
Frankenstein is goedquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Godzilla, King Kong, Alien, Predator, Nosferatu, Frankenstein
Juist dat bedoel ik de orginele monstersquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:57 schreef DragonFodder het volgende:
Of bedoel je dingen als
- creature from the black lagoon
- swamp thing
- wolf man
Dat soort dingen?
Juist dat is nummer 8 van de populairste universal monstersquote:
Had ik me vergist idd.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:15 schreef SamuelofSEK het volgende:
Lestat (Townsend) is niet Dracula Dragon
Andere 3 zijn goed.
Nog 2 als ik goed meegeteld had.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:18 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Geen idee wie die laatste is, maar ze kloppen allebei.
Nog 3 te gaan.
Universal had tegelijktijdig de engelstalige en spaanstalige versie gemaaktquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:18 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Geen idee wie die laatste is, maar ze kloppen allebei.
Nog 3 te gaan.
Bela Lugosi speelde Dracula niet Nosferatuquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:19 schreef DragonFodder het volgende:
Bela lugosi speelde toch nosferatu? Is dat ook dracula? Is willem dafie dan ook goed?
Bela speelde Dracula. Nosferatu reken ik wel goed, maar Dafoe speelt de acteur die Nosferatu speelt, niet Nosferatuquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:19 schreef DragonFodder het volgende:
Bela lugosi speelde toch nosferatu? Is dat ook dracula? Is willem dafie dan ook goed?
Viel te proberen, niewaar?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:22 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Bela speelde Dracula. Nosferatu reken ik wel goed, maar Dafoe speelt de acteur die Nosferatu speelt, niet Nosferatu
Oh eh je hebt gelijk, nog 2.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:20 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nog 2 als ik goed meegeteld had.
En toen nog 1.quote:
Toen ik de naam zag wist ik het ook.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:28 schreef SamuelofSEK het volgende:
En dat was nou de orignele Nosferatu Dragon
Karloff volgens imdb niet, Chaney wel.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Volgens mij heeft Boris Karloff of Lon Chaney hem trouwens ook eens gespeeld.
Verkapte test of we een zekere subsite wel eens bezoeken, Saint?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Deze avond is de Gouden Beer op de Berlinale uitgereikt. Ik moet niet weten wie 'm won, maar er stond wel een hele week een lege stoel op het podium, waarom?
Da's idd.quote:
Kloptquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:48 schreef Sands het volgende:
Frank Oz doet altijd Miss Piggy en dergelijke dacht ik.
Beaker werd toch ingesproken door dezelfde persoon die kermit doet?
Ohw zou het niet mogen omdat het een TV film is? Hij deed Beaker bv in A Muppets Christmas: Letters to Santaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:50 schreef DragonFodder het volgende:
Het heeft wel een beetje weg van een hoge piggy. Maar tenzij dit over de nieuwe muppetfilm gaat, is het niet echt een FMT vraag, toch?
Als de kat van huis is....quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:54 schreef DragonFodder het volgende:
Ik heb er geen moeite mee, met tv filmvragen. Een zeker ander iemand wel, maar die is er volgens mij niet, die hangt onder een tap.
quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:59 schreef Baszh het volgende:
He has been the performer of two signature Muppets - Kermit the Frog and Sesame Street's Ernie - since the death of their creator, Jim Henson, in 1990. Characters original to (....) include Rizzo the Rat, Lips (the trumpet player from Dr. Teeth and the Electric Mayhem), Foo-Foo (Miss Piggy's beloved dog), Fraggle Rock's Wembley Fraggle, and Bean Bunny. Following the death of puppeteer Richard Hunt and Jerry Nelson's departure, Whitmire took over the roles of Beaker and Statler. He also voiced Link Hogthrob in the Muppet Party Cruise.
Ja, dat bedoelde ikquote:
Hoax!quote:
quote:
Ja...zijn levensverhaalquote:Op zondag 20 februari 2011 00:13 schreef Baszh het volgende:
Nee toch, heeft die gast een film gemaakt?
Kloptquote:Op zondag 20 februari 2011 00:14 schreef serge.pol het volgende:
dan zal het die justin bieber met never say never wel zijn
Jawel, je valt net keihard door de mand!quote:
oeps :Squote:Op zondag 20 februari 2011 00:18 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Jawel, je valt net keihard door de mand!
Maar dat zou betekenen dat serge.pol een 12 jarig gillend meisje is met het IQ van planktonquote:Op zondag 20 februari 2011 00:18 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Jawel, je valt net keihard door de mand!
The blues brothers?quote:
Dat ben ik niet!quote:Op zondag 20 februari 2011 00:19 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar dat zou betekenen dat serge.pol een 12 jarig gillend meisje is met het IQ van plankton
Dikkerquote:
John Hcandy?quote:
Hihi! Dunner en jongerquote:
P = Prince?quote:Op zondag 20 februari 2011 00:32 schreef DragonFodder het volgende:
En we zitten nog een klein beetje in het muzikantenthema
Nee, is niet zwart maar rozequote:
Nee.quote:
hmm geen idee, maar is NK Nicole Kidman?quote:Op zondag 20 februari 2011 00:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee.
RR is bekend van onder andere M:I 2
quote:Op zondag 20 februari 2011 00:46 schreef serge.pol het volgende:
[..]
hmm geen idee, maar is NK Nicole Kidman?
serge.pol +1quote:Op zondag 20 februari 2011 00:47 schreef serge.pol het volgende:
dan is het moulin rouge met Ewan Mc Gregor
alleen je hebt aan mij niet veel, ik heb werkelijk geen idee...quote:Op zondag 20 februari 2011 01:03 schreef serge.pol het volgende:
[..]
gelukkig maar, ik voelde mij al bijna alleen..
hmm,,, daar deed ik iets niet helemaal goedquote:Op zondag 20 februari 2011 01:12 schreef serge.pol het volgende:
[youtube]<iframe title="YouTube video player" width="480" height="390" data-src="http://www.youtube.com/embed/405rURIgvDw" style="visibility:hidden;" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>[/youtube]
quote:Op zondag 20 februari 2011 01:13 schreef serge.pol het volgende:
[..]
hmm,,, daar deed ik iets niet helemaal goed
Wie wut waar...ik snap hem denk ik nu pas...het is laatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |