?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doe je zeker expres ofzo?
Die zocht ik al heel lang.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:25 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik snap al die Gifplaatjes niet zo.
[ afbeelding ]
Hier kan ik wel even in verdwijnen.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ooo ok. Dan is het goed.
Lady Gaga of Miley Cyrus?quote:
Miley Cyrusquote:
quote:
beter ga je alcohol drinkenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:04 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik luister nu klassieke muziek.
Rachmaninoff ftw!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:10 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ik vind Tchaikovsky en Brahms echt prachtig
ik zit nog maar net in het wereldje hoor
ik moet zeggen dat u wel een leuke antieklijkende meneer bentquote:
Qua smaak en stijl kom ik duidelijk uit een tijdperk van 100 jaar geleden, dat klopt. Een meneer ben ik echter niet, daar ben ik nog veel te jong voor.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat u wel een leuke antieklijkende meneer bent
Prachtige muziek von_Preussen!! Ikzelf ben helemaal weg van Chopin's werken, daarom wil ik er de volgende stukken aan toevoegen:quote:Op maandag 14 maart 2011 22:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Volgens mij ben je soms best wat sentimenteel ingesteld, daar is dit nummer perfect bij. Je kan gewoon aan het begin het "drama" merken wat ervan afstraalt en wat steeds weer terug komt. De tragiek die je erin aantreft, prachtig gewoon.![]()
Iets compleet anders, in dit nummer merk je de "kracht" die erin zit, je voelt gewoon hoe machtig het is. Compleet contrast vergeleken met het nummer van Chopin.
Uitstekende aanvulling, prachtig idd!quote:Op maandag 14 maart 2011 22:55 schreef Err0r het volgende:
[..]
Prachtige muziek von_Preussen!! Ikzelf ben helemaal weg van Chopin's werken, daarom wil ik er de volgende stukken aan toevoegen:
Érg mooi om te zien hoe deze man speelt! Het ene moment zit hij met zijn ogen dicht in elkaar gekropen om even later statig rond te kijken, prachtig!! Er komt een heel pallet aan emoties voorbij, intrigerend en bewonderenswaardig tegelijk.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan hier nog de bekende Mondscheinsonate van Beethoven uitgevoerd door Wilhelm Kempff, wat een vreselijk briljante man is dat. Je ziet hem gewoon één worden met de muziek, vooral in deel 3.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |