abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95621876
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 13:08 schreef Lithia het volgende:

[..]

Mooi :D Ik ben nieuwsgierig. :Y
Doe het van de week van de computer.
Lukt nu niet :N
pi_95622003
Ben Van plan om binnenkort naar Den Haag te gaan om een paar leuke dingen te kopen!
pi_95635858
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2011 14:11 schreef YskaFredriksson het volgende:

[..]

Die van de hema vind ik erg leuk en kleurig wel met printje. Bij de Xenos zijn het uni kleuren.

Mocht je nou toevallig in Groningen wonen dan mag je wel een stapeltje bij mij ophalen. In Indonesie betaalde je 1,50 voor 500 stuks dus ik heb 2 soorten daarvandaan meegenomen ;) het is met ruitjes :p
Nee totaal niet, al ga ik donderdag wel die kant op!
Worry is a misuse of imagination
  maandag 18 april 2011 @ 18:56:13 #204
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_95678786
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2011 15:00 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zou best wel een cupcakes willen maken, maar ben lactose intolerant. Elk detail in de cupcake dat van room/melk is gemaakt, is no go area. Er moeten ongetwijfeld recepten zijn voor lactosevrije cupcake deeg, maar hoe maak je vervolgens het toefje/room op de cupcake zonder lactose?
Een beetje een late reactie, maar in het FOK!kookboek staat een recept voor lactosevrije cupcakes met chocoladefrosting :)
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_95793755
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met MMF kleuren? Ik hoor overal dat MMF lekkerder is dan gewoon rolfondant, maar MMF is alleen in het wit te krijgen. Aangezien ik een deel rood moet hebben, moet ik het dus gaan kleuren. Is dit goed te doen, of is het beter om MMF en rolfondant te combineren? (Dus gewoon witte MMF en rode rolfondant gebruiken)
Be optimistic, all the people you hate are going to eventually die :)
pi_95843659
Zelfgefröbelt thuis *O*

Had alleen een beetje te veel poedersuiker gebruikt om de marsepein van mn deegroller af te houden :X Gevuld met vanille botercreme en frambozenjam :9
pi_95844255
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 08:34 schreef MarjoBlabla het volgende:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met MMF kleuren? Ik hoor overal dat MMF lekkerder is dan gewoon rolfondant, maar MMF is alleen in het wit te krijgen. Aangezien ik een deel rood moet hebben, moet ik het dus gaan kleuren. Is dit goed te doen, of is het beter om MMF en rolfondant te combineren? (Dus gewoon witte MMF en rode rolfondant gebruiken)
Fondant rood kleuren is lastig want wit + rood = roze ik heb het zelf nog nooit geprobeerd maar ook met marsepein heb je véél rode kleurstof nodig om een mooie kleur rood te krijgen.

Misschien kun je het eerst proberen met een klein stukje om te zien of het werkt...

Inu, misschien een tip voor de volgende keer. Een klein beetje poedersuiker uitstrijken over de marsepein/fondant zodat het niet meer zichbaar is werkt ook tegen het plakken.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_95913398
Daar was ik al bang voor.. Ik heb maar gewoon rode fondant gekocht. Ik ga liever voor veilig :P
pi_96039700
Hoi, ik wil een chocolade taart voor mijn vriend maken met mascarpone. Kan ik cacaopoeder door de mascarpone doen? Heeft iemand tips voor mij? Alvast bedankt groetjes
pi_96044902
Als je chocoladesmaak wilt maken door cacaopoeder in mascarpone te doen; nee dat wordt heel bitter.
Of cacaopoeder door mascarpone kan? Ja hoor, prima. T wordt gewoon niet lekker.

Ik zou een biscuit met chocolade bakken en een laagje mascarpone en een laagje chocoladecreme/mousse/saus ertussen doen.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_96049284
Ok, dank je wel. Ga zo maar spullen halen.
pi_96050291
Ik heb gisteravond met mijn schoonmoeder en mijn vriend een taart gebakken voor mijn moeder (zij is vandaag jarig) Het resultaat gooi ik as soon as possible op, aangezien mijn vriend de foto's heeft.
Dan post ik gelijk even mijn schilpadcupcakes! (ja die van een maand geleden..)
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 4 mei 2011 @ 17:03:26 #213
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_96348073
Hmm :9 het lekkerste topic in CUL.
Binnenkort ga ik me eens wagen aan veganistische cupcakes, :+ .

Verder nog een vraagje; begin augustus heb ik een taart(je) nodig, omg. Hengelo, Overijssel.
Is hier iemand die zich daaraan wil wagen, :@ ? Het zal geen moeilijke, ingewikkelde opdracht worden.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_96356608
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 10:54 schreef Inu het volgende:
Zelfgefröbelt thuis *O*

[ afbeelding ]

Had alleen een beetje te veel poedersuiker gebruikt om de marsepein van mn deegroller af te houden :X Gevuld met vanille botercreme en frambozenjam :9
Wat een coole tafel! Taart is ook leuk :Y
pi_96372885
Net de cupcakes van Nigella gebakken. Ze zijn erg lekker en makkelijk! Alleen zijn ze aan de onderkant iets teveel doorgegaard, door die rotoven van mij... die kan tegenwoordig maar op 1 temperatuur :( .

Morgen wil ik botercreme maken. Heeft iemand nog een goed recept?
Thou shalt not worship pop idols or follow lost prophets.
pi_96375943
@ RabbitHeart

Ik vind botercreme heel erg moeilijk.. Ik heb nog maar 1 keer een echt lekkere gemaakt (naar mijn smaak) omdat hij al snel óf te boterig is óf te zoet.. Dus ik probeer nog steeds daar een beetje mee te spelen..

Het recept dat ik nu steeds gebruik (en hier en daar dus aanpas);

110 gram boter
330 gram poedersuiker (wordt bij mij vaak rond de 200, omdat hij anders veeeel te zoet is)
3 tot 5 eetlepels melk
1 theelepel vanille extract
(Eventueel 60 gram cacaopoeder, wat bij mij ook minder is..)

Je moet sowieso 3 eetlepels melk toevoegen, als het dan nog te dik is doe je er 1 of 2 bij..

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!
pi_96479650
Hoi, ik meld me hier ook weer eens! Sinds ik ben verhuisd bak ik nog maar weinig, maar een feest van twee vrienden met als thema zoiets als 'proud to be fout' is natuurlijk de perfecte gelegenheid om weer eens aan het bakken te slaan. Het resultaat: poedels en heel veel glitter!

A balanced diet is a cookie in each hand
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 7 mei 2011 @ 19:08:27 #218
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_96480348
Ahhh die is leuk :D O+ !!
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_96480464
Prachtige taart hoor! En mooi ook dat marmereffect in het roze laagje...
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  zaterdag 7 mei 2011 @ 23:54:40 #220
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_96491019
Voor de geboorte van ons buurmeisje heb ik de volgende taart gemaakt, met als voorbeeld het geboortekaartje.

Op de onderste foto lijkt hij scheef, maar in werkelijkheid was dat niet zo.
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
  zondag 8 mei 2011 @ 11:48:56 #221
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_96499826
Taartje en Sv-tje wat een geweldige taarten weer zeg ;) _O_

Ik heb net ook ff een taartje geflanst voor schoonmams, slagroomtaart met verse aardbeien, weer eens iets anders als de marsepein ( en schoonmams houdt daar niet zo van)

[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_96500172
quote:
14s.gif Op zondag 8 mei 2011 11:48 schreef MissHobje het volgende:

Ik heb net ook ff een taartje geflanst voor schoonmams, slagroomtaart met verse aardbeien, weer eens iets anders als de marsepein ( en schoonmams houdt daar niet zo van)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Heel mooi! En vast ook lekker :9
  zondag 8 mei 2011 @ 12:13:21 #223
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_96500436
Wat komen er weer mooie en lekkere taarten voorbij. Mmmmm aarbeienslagroomtaart! :9~ En Taartje, wat een superleuke poedeltjes. Wat is dat voor vormpje als ik vragen mag?
  zondag 8 mei 2011 @ 12:23:50 #224
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_96500782
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2011 13:43 schreef Silmarwen het volgende:
[ afbeelding ]

Beetje bibberige foto. Goed eerste try. Gewone cake met witte chocola/japanse wijnbes vulling. Het is een egel. xD
:o Een egel! _O_
pi_96501079
quote:
14s.gif Op zondag 8 mei 2011 11:48 schreef MissHobje het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding
Dat doet echt niet onder voor een professionele taart hoor!

En SV-tje, wat een gepriegel moet dat zijn geweest met dat dekentje, maar wat is 'ie mooi geworden!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')