abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 maart 2011 @ 13:37:12 #51
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_93903026
Deze taart is met fondant gemaakt. Ik heb dus dunne reepjes zwart fondant gesneden, en die er omheen gedrapeerd.
  donderdag 10 maart 2011 @ 18:17:32 #52
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_93915274
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:01 schreef Taartje het volgende:
Zijn er hier toevallig mensen uit omgeving Eindhoven of omgeving Arnhem die geinteresseerd zijn in tweedehands bak- en decoratiespulletjes? Ik ben onlangs verhuisd en nu geen plek/tijd meer om te decoreren. Wil in de toekomst wellicht weer aan de slag, maar voor nu heb ik een hoop spulletjes die ik niet meer gebruik/niet meer ga gebruiken. En omdat ik geen zin heb in al dat gedoe met verschillende kopers en steeds naar het postkantoor hier de vraag. Het gaat dus om tweedehands spulletjes die afgehaald dienen te worden. Als er interesse is maak ik even een lijstje :)
Eindhoven is niet zo ver bij mij vandaan dus afhankelijk van wat je hebt heb ik misschien wel interesse.
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
pi_93916934
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:37 schreef Spuuglokje het volgende:
Deze taart is met fondant gemaakt. Ik heb dus dunne reepjes zwart fondant gesneden, en die er omheen gedrapeerd.
Ah, okee!
  vrijdag 11 maart 2011 @ 00:39:37 #54
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_93939979
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:03 schreef Spuuglokje het volgende:
Wat een mooie taart Gao! Ik vind Yoda érg goed gelukt ook. ^O^ En hoe je een taart weet te bakken zonder ei, zuivel en gluten vind ik helemaal knap! _O_
Dank je. En eigenlijk hoeft hij helemaal niet meer glutenvrij, maar het recept werkt nu zo goed, dat ik dat niet meer aan wil passen. En in de chocoladeversie merk je daar toch niets van.
pi_93945441
Spuuglokje en Gaoxing, wat een prachtige taarten! En Gaoxing, je zegt dat je geen strakke taarten bakt maar ik vind em behoorlijk strak! Of bedoel je dat anders?

Taartje, ik heb misschien wel interesse. Krijg steeds meer bestellingen dus kan wel wat extra spulletjes gebruiken. Als je een lijstje zou willen maken, graag! En dan zou ik natuurlijk graag willen weten wat je ervoor wil hebben :)
pi_93966352
Hallo iedereen!

Sinds een tijdje ben ik ook begonnen met deze leuke bezigheid! Ik heb tot nu toe alleen nog maar cupcakes gemaakt, maar voor mijn idee was dat niet zo'n heel groot succes.
Ik wil samen met mijn moeder een cursus/workshop gaan volgen over taarten decoreren.
Mijn moeder is bijna jarig, en ik wil haar d.m.v. een gedecoreerde taart uitnodigen om samen met mij een workshop te volgen. :D
Alleen heb ik er (helaas) niet de tijd en de spullen voor om een taart te kunnen maken.

Nu was mijn vraag, wil iemand van dit forum een taart maken?

Ik heb al eens op internet gezocht, maar ik ben nog niks tegengekomen :( .

Als je meer informatie wilt hoor ik het wel. :)
Smile Bigger!
The world needs it!
pi_93973996
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 18:08 schreef limbolandjgirl het volgende:
Hallo iedereen!

Sinds een tijdje ben ik ook begonnen met deze leuke bezigheid! Ik heb tot nu toe alleen nog maar cupcakes gemaakt, maar voor mijn idee was dat niet zo'n heel groot succes.
Ik wil samen met mijn moeder een cursus/workshop gaan volgen over taarten decoreren.
Mijn moeder is bijna jarig, en ik wil haar d.m.v. een gedecoreerde taart uitnodigen om samen met mij een workshop te volgen. :D
Alleen heb ik er (helaas) niet de tijd en de spullen voor om een taart te kunnen maken.

Nu was mijn vraag, wil iemand van dit forum een taart maken?

Ik heb al eens op internet gezocht, maar ik ben nog niks tegengekomen :( .

Als je meer informatie wilt hoor ik het wel. :)
waar kom je vandaan? wat zijn je wensen?

als je een workshop wil volgen zou ik je wel een winkel willen aanraden zoals in maasbracht zit er een de bakwinkel.
mama van 3 kids!
  vrijdag 11 maart 2011 @ 21:16:38 #58
54403 Mr-Z
Makkers staakt uw wild geraas
pi_93976009
quote:
Zijn er hier toevallig mensen uit omgeving Eindhoven of omgeving Arnhem die geinteresseerd zijn in tweedehands bak- en decoratiespulletjes? Ik ben onlangs verhuisd en nu geen plek/tijd meer om te decoreren. Wil in de toekomst wellicht weer aan de slag, maar voor nu heb ik een hoop spulletjes die ik niet meer gebruik/niet meer ga gebruiken. En omdat ik geen zin heb in al dat gedoe met verschillende kopers en steeds naar het postkantoor hier de vraag. Het gaat dus om tweedehands spulletjes die afgehaald dienen te worden. Als er interesse is maak ik even een lijstje :)
Maak maar eens een lijstje met de bedragen wat je er voor wilt hebben :)
pi_93982579
quote:
pics en prijs ;) 20 min. en ik ben in eindhoven :s)
mama van 3 kids!
pi_94000671
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 20:43 schreef Popples het volgende:

[..]

waar kom je vandaan? wat zijn je wensen?

als je een workshop wil volgen zou ik je wel een winkel willen aanraden zoals in maasbracht zit er een de bakwinkel.
Ik woon in Echt (limburg). En ik heb al inderdaad gekeken naar workshops bij de bakwinkel.
En tsja voor de taart....
Mijn moeder wordt 46 jaar en verder heb ik denk ik geen speciale wensen. Ze houdt wel van vrolijke kleuren en gedichten maken.
Smile Bigger!
The world needs it!
  zaterdag 12 maart 2011 @ 17:37:51 #61
333374 Lithia
Too serious
pi_94008771
Mijn eerste chocoladecake met fondant als decoratie. Ik wilde het eerst helemaal dekken met de chocolade fondant, maar ik had te weinig besteld. :')
Het is voor mijn lieve schoonzus, genaamd Nynke. :)

Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_94011064
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 13:36 schreef limbolandjgirl het volgende:

[..]

Ik woon in Echt (limburg). En ik heb al inderdaad gekeken naar workshops bij de bakwinkel.
En tsja voor de taart....
Mijn moeder wordt 46 jaar en verder heb ik denk ik geen speciale wensen. Ze houdt wel van vrolijke kleuren en gedichten maken.
ik heb ooit als gezelligheid een workshop gedaan bij iemand die het gewoon zwart doet zeg maar. dat viel tegen vooral de prijs. :X dan rijd ik liever even naar maasbracht op en neer.
dan leer je veel en veel meer.

ik kan een vriendin vragen die weet wel iemand. ik woon in panningen dus zal wel te ver zijn ;)
mama van 3 kids!
pi_94012575
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 18:48 schreef Popples het volgende:

[..]

ik heb ooit als gezelligheid een workshop gedaan bij iemand die het gewoon zwart doet zeg maar. dat viel tegen vooral de prijs. :X dan rijd ik liever even naar maasbracht op en neer.
dan leer je veel en veel meer.

ik kan een vriendin vragen die weet wel iemand. ik woon in panningen dus zal wel te ver zijn ;)
Ja Maasbracht is voor mij 15 min. op de fiets. Dus dat is goed te doen.
En als je wilt vragen graag! Ja Panningen is net iets te ver weg voor mij helaas.

Dankjewel alvast!
Smile Bigger!
The world needs it!
pi_94012663
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 17:37 schreef Lithia het volgende:
Mijn eerste chocoladecake met fondant als decoratie. Ik wilde het eerst helemaal dekken met de chocolade fondant, maar ik had te weinig besteld. :')
Het is voor mijn lieve schoonzus, genaamd Nynke. :)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prima taartje! En vast heel lekker :P
pi_94012762
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 19:27 schreef limbolandjgirl het volgende:

[..]

Ja Maasbracht is voor mij 15 min. op de fiets. Dus dat is goed te doen.
En als je wilt vragen graag! Ja Panningen is net iets te ver weg voor mij helaas.

Dankjewel alvast!
wanneer heb je het nodig?
kan het desnoods ook bij mijn ouders droppen (swartbroek)
mama van 3 kids!
pi_94016367
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 21:16 schreef Mr-Z het volgende:

[..]

Maak maar eens een lijstje met de bedragen wat je er voor wilt hebben :)
De spulletjes staan op dit moment allemaal bij m'n ouders. Wanneer ik daar weer ben zal ik een lijstje maken, kan alleen nu nog niet zeggen wanneer dat zal zijn!
A balanced diet is a cookie in each hand
  zaterdag 12 maart 2011 @ 23:25:53 #67
333374 Lithia
Too serious
pi_94023390
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 19:30 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

Prima taartje! En vast heel lekker :P
Dankje. :D
  zondag 13 maart 2011 @ 14:25:32 #68
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_94045155
Gaoxinx _O_ Heldin O+ ( gooi eens een receptje in PM ;) O+ )
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_94107789
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 19:32 schreef Popples het volgende:

[..]

wanneer heb je het nodig?
kan het desnoods ook bij mijn ouders droppen (swartbroek)
Heey!

Dankjewel voor je PM.
Heb nu contact met haar gehad en ik hoop dat zij mijn taart wil maken.

Dankjewel! :*
Smile Bigger!
The world needs it!
pi_94109520
quote:
10s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:39 schreef limbolandjgirl het volgende:

[..]

Heey!

Dankjewel voor je PM.
Heb nu contact met haar gehad en ik hoop dat zij mijn taart wil maken.

Dankjewel! :*
wel foto laten zien he ;)

succes met workshop als jullie die gaan doen. :)
mama van 3 kids!
  dinsdag 15 maart 2011 @ 01:21:45 #71
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_94128826
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 09:10 schreef Susanne81 het volgende:En Gaoxing, je zegt dat je geen strakke taarten bakt maar ik vind em behoorlijk strak! Of bedoel je dat anders?
Nou, bij nadere inspectie is 'ie wel erg bobbelig en hobbelig hoor. En ik weet wel dat dat beter zou kunnen worden met meer botercreme ertussen, maar die is weer niet zo heel smakelijk in de zuivel-vrije variant, dus vandaar......
  dinsdag 15 maart 2011 @ 04:17:00 #72
333374 Lithia
Too serious
pi_94130260
Bij veel merken heb je een vaste lettertype. Ik kan niet random letters maken zoals mijn vorige cake iig. Ik dacht om een groot plaatje te vinden, uitprinten, (op een stevigere papier plakken,) de letters uitknippen en dan overtrekken.
De reden waarom ik dit meld is omdat ik me afvraag of er meerdere manieren zijn om dit te doen. Iemand ideeën?
pi_94130298
4 stuks van mijn vriendin....

pi_94133051
Liefde voor alle creaties! *O*
Be optimistic, all the people you hate are going to eventually die :)
pi_94163212
quote:
Ik heb ook wel interesse, woon zelf dichtbij Eindhoven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')