Eindhoven is niet zo ver bij mij vandaan dus afhankelijk van wat je hebt heb ik misschien wel interesse.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:01 schreef Taartje het volgende:
Zijn er hier toevallig mensen uit omgeving Eindhoven of omgeving Arnhem die geinteresseerd zijn in tweedehands bak- en decoratiespulletjes? Ik ben onlangs verhuisd en nu geen plek/tijd meer om te decoreren. Wil in de toekomst wellicht weer aan de slag, maar voor nu heb ik een hoop spulletjes die ik niet meer gebruik/niet meer ga gebruiken. En omdat ik geen zin heb in al dat gedoe met verschillende kopers en steeds naar het postkantoor hier de vraag. Het gaat dus om tweedehands spulletjes die afgehaald dienen te worden. Als er interesse is maak ik even een lijstje
Ah, okee!quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:37 schreef Spuuglokje het volgende:
Deze taart is met fondant gemaakt. Ik heb dus dunne reepjes zwart fondant gesneden, en die er omheen gedrapeerd.
Dank je. En eigenlijk hoeft hij helemaal niet meer glutenvrij, maar het recept werkt nu zo goed, dat ik dat niet meer aan wil passen. En in de chocoladeversie merk je daar toch niets van.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:03 schreef Spuuglokje het volgende:
Wat een mooie taart Gao! Ik vind Yoda érg goed gelukt ook.En hoe je een taart weet te bakken zonder ei, zuivel en gluten vind ik helemaal knap!
![]()
waar kom je vandaan? wat zijn je wensen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:08 schreef limbolandjgirl het volgende:
Hallo iedereen!
Sinds een tijdje ben ik ook begonnen met deze leuke bezigheid! Ik heb tot nu toe alleen nog maar cupcakes gemaakt, maar voor mijn idee was dat niet zo'n heel groot succes.
Ik wil samen met mijn moeder een cursus/workshop gaan volgen over taarten decoreren.
Mijn moeder is bijna jarig, en ik wil haar d.m.v. een gedecoreerde taart uitnodigen om samen met mij een workshop te volgen.![]()
Alleen heb ik er (helaas) niet de tijd en de spullen voor om een taart te kunnen maken.
Nu was mijn vraag, wil iemand van dit forum een taart maken?
Ik heb al eens op internet gezocht, maar ik ben nog niks tegengekomen.
Als je meer informatie wilt hoor ik het wel.
Maak maar eens een lijstje met de bedragen wat je er voor wilt hebbenquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:01 schreef Taartje het volgende:
Zijn er hier toevallig mensen uit omgeving Eindhoven of omgeving Arnhem die geinteresseerd zijn in tweedehands bak- en decoratiespulletjes? Ik ben onlangs verhuisd en nu geen plek/tijd meer om te decoreren. Wil in de toekomst wellicht weer aan de slag, maar voor nu heb ik een hoop spulletjes die ik niet meer gebruik/niet meer ga gebruiken. En omdat ik geen zin heb in al dat gedoe met verschillende kopers en steeds naar het postkantoor hier de vraag. Het gaat dus om tweedehands spulletjes die afgehaald dienen te worden. Als er interesse is maak ik even een lijstje
pics en prijsquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:01 schreef Taartje het volgende:
Ik woon in Echt (limburg). En ik heb al inderdaad gekeken naar workshops bij de bakwinkel.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:43 schreef Popples het volgende:
[..]
waar kom je vandaan? wat zijn je wensen?
als je een workshop wil volgen zou ik je wel een winkel willen aanraden zoals in maasbracht zit er een de bakwinkel.
ik heb ooit als gezelligheid een workshop gedaan bij iemand die het gewoon zwart doet zeg maar. dat viel tegen vooral de prijs.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:36 schreef limbolandjgirl het volgende:
[..]
Ik woon in Echt (limburg). En ik heb al inderdaad gekeken naar workshops bij de bakwinkel.
En tsja voor de taart....
Mijn moeder wordt 46 jaar en verder heb ik denk ik geen speciale wensen. Ze houdt wel van vrolijke kleuren en gedichten maken.
Ja Maasbracht is voor mij 15 min. op de fiets. Dus dat is goed te doen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:48 schreef Popples het volgende:
[..]
ik heb ooit als gezelligheid een workshop gedaan bij iemand die het gewoon zwart doet zeg maar. dat viel tegen vooral de prijs.dan rijd ik liever even naar maasbracht op en neer.
dan leer je veel en veel meer.
ik kan een vriendin vragen die weet wel iemand. ik woon in panningen dus zal wel te ver zijn
Prima taartje! En vast heel lekkerquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:37 schreef Lithia het volgende:
Mijn eerste chocoladecake met fondant als decoratie. Ik wilde het eerst helemaal dekken met de chocolade fondant, maar ik had te weinig besteld.
Het is voor mijn lieve schoonzus, genaamd Nynke.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wanneer heb je het nodig?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:27 schreef limbolandjgirl het volgende:
[..]
Ja Maasbracht is voor mij 15 min. op de fiets. Dus dat is goed te doen.
En als je wilt vragen graag! Ja Panningen is net iets te ver weg voor mij helaas.
Dankjewel alvast!
De spulletjes staan op dit moment allemaal bij m'n ouders. Wanneer ik daar weer ben zal ik een lijstje maken, kan alleen nu nog niet zeggen wanneer dat zal zijn!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:16 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Maak maar eens een lijstje met de bedragen wat je er voor wilt hebben
Dankje.quote:
Heey!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:32 schreef Popples het volgende:
[..]
wanneer heb je het nodig?
kan het desnoods ook bij mijn ouders droppen (swartbroek)
wel foto laten zien hequote:Op maandag 14 maart 2011 19:39 schreef limbolandjgirl het volgende:
[..]
Heey!
Dankjewel voor je PM.
Heb nu contact met haar gehad en ik hoop dat zij mijn taart wil maken.
Dankjewel!
Nou, bij nadere inspectie is 'ie wel erg bobbelig en hobbelig hoor. En ik weet wel dat dat beter zou kunnen worden met meer botercreme ertussen, maar die is weer niet zo heel smakelijk in de zuivel-vrije variant, dus vandaar......quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:10 schreef Susanne81 het volgende:En Gaoxing, je zegt dat je geen strakke taarten bakt maar ik vind em behoorlijk strak! Of bedoel je dat anders?
Ik heb ook wel interesse, woon zelf dichtbij Eindhoven.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:01 schreef Taartje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |