Inderdaad, ze kunnen veel meer uit dit programma halen dan dat ze nu doenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:41 schreef iBenny het volgende:
Waar blijven die muzikale hints, de rode telefoon, de groepsopdrachten, de clues, de drank en het spektakel?
de productie heeft weekendquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:41 schreef iBenny het volgende:
Waar blijven die muzikale hints, de rode telefoon, de groepsopdrachten, de clues, de drank en het spektakel?
Past bij de rest van de inrichting..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:40 schreef Studiotje het volgende:
Mooie IKEA dekbedden zijn niet lelijk
en het meespelen van de kijkerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:41 schreef iBenny het volgende:
Yup... dat mis ik idd ookquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en het meespelen van de kijker
Wij mochten toch ook meedoen
Eensch.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:43 schreef Greys het volgende:
Die Gerard mag dan misschien af en toe rete irritant zijn, het is wel de smaakmaker van het hele zootje tot nu toe, wat mij betreft. Lekker een beetje irritant mensen op de huid zitten, beetje blaaskaken, af en toe een kruisverhoor. Die komt er wel
"smaakmaker"?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:43 schreef Greys het volgende:
Die Gerard mag dan misschien af en toe rete irritant zijn, het is wel de smaakmaker van het hele zootje tot nu toe, wat mij betreft. Lekker een beetje irritant mensen op de huid zitten, beetje blaaskaken, af en toe een kruisverhoor. Die komt er wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |