Had het nu ook niet meer gedaan.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat komt omdat quotes tussen andere tags zetten niet werkt. En ze stonden tussen [sub]-tags. Heb het hersteld.
'look what the cat dragged in'quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:38 schreef RengDengDeng het volgende:
Me ma had er over dat vanmiddag aafke had gezegd dat ze jaar zonder huis had gezeten en beetje rond gezworven had?..
Ik bedoel dus, no homoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja daar moet je op zn minst bi voor zijn als man zijnde ja.
Ja kompleet maf , maar wel ok.quote:
dat Gerard nog niet aan het zoeken is.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:39 schreef Pizzalucht het volgende:
Is er iets aangepast in het huis?
ze hebben 't saaier gemaaktquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:39 schreef Pizzalucht het volgende:
Is er iets aangepast in het huis?
Superirritant gewoonquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:39 schreef beaverhausen het volgende:
Gerard vindt zichzelf zo ongelofelijk boeiend he.
Hoe heet die gup van een bossie rode rozen ook weer?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:39 schreef toxikon het volgende:
[..]
Ja kompleet maf , maar wel ok.
Bigbrother bart heeft nog een item gemaakt over/met hem. Staat op zn site ergens geloof ik, zal eens zoeken.
Dat zei ik ook niet, ik zocht alleen bevestiging dat hij dat had gedaan.quote:
Als Alex dat, al dan niet stiekem, niét zo leuk vindt dan is het doel bereikt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:38 schreef Kaasmix het volgende:
Vind Gerard het leuk om Alex Axel te noemen ofso?
Jobquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hoe heet die gup van een bossie rode rozen ook weer?
Job.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:40 schreef kahaarin het volgende:
Hoe heet die gup van een bossie rode rozen ook weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |