Blijkbaar nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je kan het toch aangeven als koelkast aanwezig is? Dat jij wil draaien. En die is best vaak aanwezig. Niet weggaan.
http://www.112nederland.n(...)d&utm_content=Nieuwsquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hmmm... de politie zegt dat er gisteravond geen gezinsdrama of steekpartij was tegenover mijn mams.... vraag ik me toch af waarom alles afgezet was? en waarom de forensische recherche een onderzoek ingesteld had?
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
heloef
Bericht:
Omdat ik hem mee kan zingen en dat ook ga doen.
quote:
Last minute kan normaal altijd. Nu alleen even niet vanwege de marathon.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:11 schreef ElmoFan het volgende:
Ok haal me maar van de DJ lijst, ik kan nooit vast in de planning (ligt aan mij) en last minute kan nu ook niet meer door draakje. Doei
Ik ging na het slotje door.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:13 schreef djkoelkast het volgende:
19-02-2011 15:12:54
Myraela
Niet ajacied.
haal me er maar gewoon uitquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Last minute kan normaal altijd. Nu alleen even niet vanwege de marathon.
Volgende week kan je echt weer gewoon lastminute hoor![]()
Althans minimaal uur van tevoren zou fijn zijn
Doe nou niet zo kinderachtig zeg.quote:
dat wordt dus niet bevestigd door de politiequote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:13 schreef Ragboer het volgende:
[..]
http://www.112nederland.n(...)d&utm_content=Nieuws
Draakjes link komt expres niet in de OPquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:14 schreef EggsTC het volgende:
De OP is neit compleet meer man, er staat niet in waar je de jingles kan downloaden en ook niet waar je requests kan doen voor draakje
Je staat er niet in. En je presenteert toch niet? Wat is het verschil?quote:
Nieuws uit de periferie. Duurt altijd wat langer...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat wordt dus niet bevestigd door de politie
http://kilroynews.net/latestnews.htm
Dat mag niet openbaar ivm spamverzoekjes.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:14 schreef EggsTC het volgende:
De OP is neit compleet meer man, er staat niet in waar je de jingles kan downloaden en ook niet waar je requests kan doen voor draakje
op jouw link staat ook dat de politie het niet bevestigd...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:15 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nieuws uit de periferie. Duurt altijd wat langer...
Goh, was het enige wat ik kon vinden.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
op jouw link staat ook dat de politie het niet bevestigd...
Er is een app voor hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:15 schreef Beach het volgende:
kut mn psp doet het niet met de radio; dat wordt dus niet luisteren nu
haha ik heb 2 sites gevonden.. 1 zegt bijna niks.. de ander zet dus dat het niet bevestigd wordtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:16 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Goh, was het enige wat ik kon vinden.
trek een trui aanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
Er zit geen deur meer in deze kamer, het is hier nu ijskoud
Ik heb al een vest aanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
trek een trui aan
of zal ik je even warm knuffelen
oh, ik heb het ook koudquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
trek een trui aan
of zal ik je even warm knuffelen
Boeiend. Ik verlooch mijn afkomst niet.quote:
* LovelyLady knuffelt Toonquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb al een vest aan
En, ja
quote:
Epic fail is epicquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[me=LovelyLady] knuffelt Toon
[/me]
[..]
![]()
Beach vind ik een beetje engquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jij mag bij Beach op schoot
het was een kwestie van een enterquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Epic fail is epic
Maar wel bedankt![]()
niks kinderachtig, ik zeg wat ik vind en dit is mijn oplossing, klaarquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe nou niet zo kinderachtig zeg.
Volgens mij eet hij ook kleine kindjes, maar dat maakt niet uit.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:21 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Beach vind ik een beetje eng
Maar maar maarquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het was een kwestie van een enter![]()
laat die knuffel maar zitten
ik vergat een enterquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Volgens mij eet hij ook kleine kindjes, maar dat maakt niet uit.
[..]
Maar maar maar
Je bent zo Lovely![]()
Welke mongool edit deze nummers zodat ze korter zijn?quote:1 Metallica - All Nightmare Long-(Radio Edit)
8 Metallica - One [Radio Edit]
Wat is de orde van de dag?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vergat een enter![]()
ik maakte een foutnu ben ik menselijk
ik ben niet zo lovely hoor
ZO en nu verder met de orde van de dag
Het "Mark" gedeelte sprak mij het meest aanquote:
het schrijven van een bericht voor op de FPquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wat is de orde van de dag?
Oh, daar doe jij ook aan.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het schrijven van een bericht voor op de FP
3 keer raden?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh, daar doe jij ook aan.
Waar gaat/moet u over schrijven?
jouw berichten erbij zijn echt triestquote:
ik vind die redeneringen stom.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jouw berichten erbij zijn echt triest
Ben je verliefd op iemand die Mark heet?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:25 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Het "Mark" gedeelte sprak mij het meest aan
Wie Knetter stom vindt, vind ik stomquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik vind die redeneringen stom.
zet er dan gewoon een onzinnige zin neer ofzowquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
sssst, misschien leest hij meequote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ben je verliefd op iemand die Mark heet?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wie Knetter stom vindt, vind ik stom
Misschien ben ik debiel omdat ik vanacht nog bijna niet geslapen heb, maar ik vind niets terug i de wiki ofzoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Draakjes link komt expres niet in de OP![]()
De rest »» wiki
Je moet gewoon iets er bij zetten, simpel. Maar dit slaat nergens op, volgende keer skip ik ze gewoonquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nah, die ligt op Helma.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:29 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
sssst, misschien leest hij mee
okequote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je moet gewoon iets er bij zetten, simpel. Maar dit slaat nergens op, volgende keer skip ik ze gewoon
nu breek je mijn hart een beetjequote:
HET IS EEN DICTATUUR ZEG IK JE DRAAKJE NEEMT STRAKS ALLES OVER EN SLOOPT 3FM VAN ONZE ZENDERS, OPEN JE OGEN!!1!!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je moet gewoon iets er bij zetten, simpel. Maar dit slaat nergens op, volgende keer skip ik ze gewoon
Moet je nog naganer dat het voor jou nog 10 jaar duurt voor je 21 bent.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
moet je nagaan dat rick astley 21 jaar was toen hij dit lied uitbracht
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Moet je nog naganer dat het voor jou nog 10 jaar duurt voor je 21 bent.
[..]
quote:
hahaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
[..]
Ik word minder blij van jouw spellingquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dalando.. ik wordt blij van jou
![]()
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik word minder blij van jouw spelling![]()
![]()
![]()
Ik zag je het doenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dalando.. ik word blij van jou
![]()
Een stukje Rachmaninovquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:31 schreef Ragboer het volgende:
Het lekkere Hollandse provinciale ragwerk met een pot bier in de hand. Wat wilt een man nog meer?
quote:
HOAXquote:
Zal wel. Ben maar een simpele gast.quote:
jij komt hier oorspronkelijk niet vandaan!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HOAX
Ik woon ook in Drenthe en mijn spelling is echt niet zo belabberd als die van jou
Dat noemen ze tegenwoordigquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
het is eigenlijk een soort ziekte... slechte grammatica....
Komt door dat achterstandsdialect van je.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij komt hier oorspronkelijk niet vandaan!
het ligt aan de moedermelk
Jajajaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij komt hier oorspronkelijk niet vandaan?
het ligt aan de moedermelk
neen.. lezen kan ik goed... dit is echt een ziekte...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat noemen ze tegenwoordigdyslexie
![]()
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:34 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Komt door dat achterstandsdialect van je.
Schrijven valt daar ook onder hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neen.. lezen kan ik goed... dit is echt een ziekte...
en godver de gloeiende niet die smiley in berichtjes naar mij toe ja
Samen krijg je een veel te lange titel van het liedjequote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:36 schreef Dalando het volgende:
The Pitcher![]()
D-Block & S-Te-Fan
Samen
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:35 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Schrijven valt daar ook onder hoor
Ik ken indirect een meisje die schrijft 'wand' ipv 'want' of 'schijkunde' ipv 'scheikunde'
Valt wel mee.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Samen krijg je een veel te lange titel van het liedje
Nee, zo erg ben jij nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
zo erg ben ik toch niet
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nee, zo erg ben jij niet
Het was maar een voorbeeld
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:37 schreef djkoelkast het volgende:
bublé met zijn schijtaccent![]()
dit een zanger noemen
Misschien niet, maar dit heeft niets met smaak te maken. Hij heeft een accent (en een slecht accent ook!) en hij verkracht prachtige nummers zoals die van Nina Simone. Afblijven zeg ik je.quote:
Ieder z'n eigen smaakquote:
knetter
Bericht:
Bublé is echte muziek... oke hij heeft mooiere nr's maar dat doet er niet toe... Even tijd voor mooie muziek
vind je het niet mooi.. mute dan maar
zijn accent is idd hopeloos.. maar zijn stem is fenomenaalquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Misschien niet, maar dit heeft niets met smaak te maken. Hij heeft een accent (en een slecht accent ook!) en hij verkracht prachtige nummers zoals die van Nina Simone. Afblijven zeg ik je.
Hij is live zo goedquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zijn accent is idd hopeloos.. maar zijn stem is fenomenaal![]()
en hij heeft ook betere nummers.. alleen staan die uiteraard niet in draakje
* Knetterkrankjorum is zwaar jaloersquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:40 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Hij is live zo goedIk zag hem in het Gelredome
Succesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oke.. tijd om te douchen![]()
![]()
![]()
dag lieve piepels
![]()
![]()
dag toon![]()
dag dalando
Ik had zo geluk joh, eerst was het concert in mei maar toen was ik op excursie met school.. Kreeg ik een sms van mn moeder: concert gaat niet door! En het werd verplaatst naar oktober dus kon ik er alsnog bij zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
* Knetterkrankjorum is zwaar jaloers![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:41 schreef LovelyLady het volgende:
lieverdjes: een update: [Upd] Zaterdag live marathonshow ONZ radio
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:41 schreef LovelyLady het volgende:
lieverdjes: een update: [Upd] Zaterdag live marathonshow ONZ radio
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]![]()
Ik mis alleen nog dat we vanavond een zeer bekend persoon gaan bellen en dat we prijzen weggeven
staat er tussen hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]![]()
Ik mis alleen nog dat we vanavond een zeer bekend persoon gaan bellen en dat we prijzen weggeven
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oke.. tijd om te douchen![]()
![]()
![]()
dag lieve piepels
![]()
![]()
dag toon![]()
dag dalando
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:44 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik heb een biertapje en Red Bull voor de marathon
Ik heb een fles baileysquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:44 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik heb een biertapje en Red Bull voor de marathon
Gulpener Gladiator 1/2 liter blikkenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:45 schreef Ragboer het volgende:
Ik gap wel een paar halve liters van mijn pa.
Ik schuif die van jou wel even weg tot na 17uquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:46 schreef SperzieboonToon het volgende:
Mijn verzoekje is gelukkig in zicht
Weg met deze meuk
Alsof jij Focus ineens niet meer goed vindt?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik schuif die van jou wel even weg tot na 17u
Dat zeg ik niet, ik pest jou graagquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Alsof jij Focus ineens niet meer goed vindt?
Ik weet wel dat ze niet zo dik isquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
je weet het niet, maar Sharr is er zo een
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik pest jou graag
Death metal staat er niet eens tussenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:48 schreef djkoelkast het volgende:
Maar liefjes, hakkuh zo veel mogelijk 's nachts. Geldt ook voor alle andere zwaardere genres.
Komt er niet in ook.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Death metal staat er niet eens tussen
Van mij hoef je dat niet te vragen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:48 schreef djkoelkast het volgende:
Maar liefjes, hakkuh zo veel mogelijk 's nachts. Geldt ook voor alle andere zwaardere genres.
Ik heb dat ook niet gedaan, maar als we nou gewoon redelijk mainstream aanvragen rond deze tijden. 's nachts maakt het niet uit wat je aanvraagt. En het is tegen iedereen, niet tegen jou.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:48 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Van mij hoef je dat niet te vragen.
ga je rukkenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:47 schreef Ragboer het volgende:
Fokkingzin om weer eens een keertje in hoge sferen te komen
Ik dacht ff iets anders. Ik dacht dat je bedoelde: Wel meehakken 's nachts hé!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb dat ook niet gedaan, maar als we nou gewoon redelijk mainstream aanvragen rond deze tijden. 's nachts maakt het niet uit wat je aanvraagt. En het is tegen iedereen, niet tegen jou.
Nee dank je. Geen behoefte.quote:
Plaats een foto in je fobo. Dan kan ik daar op fappen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je bent een jongetje what is wrong with you
okequote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:52 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Plaats een foto in je fobo. Dan kan ik daar op fappen.
Ooit.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wanneer komt de upload functie?
Nee, gewoon overdag/avond staat Draakje alleen aan bij gebrek aan aanmeldingen, maar hou het dan wel een béétje algemeen. Ik bedoel de overbekende top 40 hakkuh zoals Dune, Paul Elstak prima, maar niet te extreem gaan. Dat kan 's nachts.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:50 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik dacht ff iets anders. Ik dacht dat je bedoelde: Wel meehakken 's nachts hé!Dat hoef je natuurlijk niet te vragen want ik ga altijd los.
Ik begrijp het hoor.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, gewoon overdag/avond staat Draakje alleen aan bij gebrek aan aanmeldingen, maar hou het dan wel een béétje algemeen. Ik bedoel de overbekende top 40 hakkuh zoals Dune, Paul Elstak prima, maar niet te extreem gaan. Dat kan 's nachts.
Ik ga mijn roedeltje even ter hand nemen.quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:59 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ga mijn roedeltje even ter hand nemen.
Heloef gisteren:quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:59 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ga mijn roedeltje even ter hand nemen.
Klaar, midden op mijn beeldscherm.quote:
Meid, spoken in je huisquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:01 schreef LovelyLady het volgende:
mijn foon heeft kurenstart gewoon vanuit zichzelf op
Misschien heeft hij zon grote penis, dat al het bloed naar zijn penis gaat, waardoor hij flauwvalt..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heloef gisteren:
Ik ga fappen, maar waarschijnlijk val ik tijdens het fappen in slaap.
Maak een screenshot danquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:01 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Klaar, midden op mijn beeldscherm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zei ook de hele tijd dat hij absoluut niet moe wasquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heloef gisteren:
Ik ga fappen, maar waarschijnlijk val ik tijdens het fappen in slaap.
Hij heeft zo een negerlul.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:01 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Misschien heeft hij zon grote penis, dat al het bloed naar zijn penis gaat, waardoor hij flauwvalt..
Over appeltjes gesproken, ik ga wat drinken pakkenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:01 schreef ViezeFreddiey het volgende:
even een heeerlijk appeltje pakken
TMI *iew*quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:01 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Klaar, midden op mijn beeldscherm.
surequote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Meid, spoken in je huis
kut muziekquote:
Ja daar was ik al achterquote:
quote:
Niet haten op Frank van Etten.quote:
Tot 2:30uquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:02 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Hij zei ook de hele tijd dat hij absoluut niet moe was
Kloptquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:05 schreef Dalando het volgende:
Héééé, ik ben over 55 minuten. Koelkast, ik neem aan dat ik om 17:00:00 rond erin kan?
De reden van de meesten mensen is: Omdat ik dit nummer leuk vind en wil horen.quote:
Dit is wél een goede redenquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
ViezeFreddiey
Bericht:
ACDC heeft geen reden nodig om gedraaid te worden..
nee die daarvoor, de reden van die was: aquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:12 schreef mash_ het volgende:
[..]
De reden van de meesten mensen is: Omdat ik dit nummer leuk vind en wil horen.
is toch logischdus : voor mijn papa. Is nog best orgineel.
Oh okequote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
nee die daarvoor, de reden van die was: a
nee ok, maar het kan meestal wel IETS creatiever dan "a"quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:15 schreef mash_ het volgende:
[..]
Oh okeMaar dan nog. Ik weet ook vaak niet wat ik neermoet zetten
Dat doet ajacied wel vaker tochquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
nee die daarvoor, de reden van die was: a
de radio edit van one?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik ga iedereen aan het huilen maken
waarom?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik ga iedereen aan het huilen maken
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit nummer moet ook nog even geradioedit worden zie ik
Het is de Request machinen.quote:
Ik vind hem wel aardigquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:18 schreef ViezeFreddiey het volgende:
St. Anger
dat is echt een slechtste nummer hoor
Dus?quote:
Dat is geen dj.quote:
Nietusquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
je bent zelf een kutmuziek
Mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:19 schreef kanovinnie het volgende:
Ja ik luisterde Metallica al voordat ze commercieel werden. Alle nieuwe albums zijn slecht en zonder gevoel geschreven!
Nee.quote:
Daar kan het niet bij.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En al die 7 minuut lang durende stampmuziek?Doe je die dan ook even?
Doe dan ook niet bij dezequote:
Weet ikquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:23 schreef Goudvis_ het volgende:
Dit nummer duurt wel een beetje lang
Wat is er mis met 5 ipv 7 minuten dit nummer?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Doe dan ook niet bij deze
Als je alles wat ik leuk vind gaat editten begin ik draakje een beetje te boycotten
nopequote:
Dat merk je wel als dat bij je eigen nummers gebeurd, je mist delen en daardoor is het minder leukquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat is er mis met 5 ipv 7 minuten dit nummer?
Ragboer
Bericht:
Hoe zou het voor een liliputter zijn als ie wordt gefistfuckt?
Mja, dan moeten dit soort extreme platen er maar helemaal uit.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat merk je wel als dat bij je eigen nummers gebeurd, je mist delen en daardoor is het minder leuk
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mja, dan moeten dit soort extreme platen er maar helemaal uit.
Ik luister overigens ook vaak genoeg de korte versie van SMD en Technoboy.
Kan, maar dat doe ik niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
___
Je kan ook gewoon alleen maar muziek erin zetten die jij leuk vindt
Dalando
Bericht:
Techno Techno Techno Techno Techno Techno Techno Techno Techno Prime Techno Prime Techno Techno Techno Prime
Haha dat vroeg ik me ook al afquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:30 schreef Ragboer het volgende:
Dennis, wat moet ik me daarbij voorstellen?
Gewoon een vrolijk liedje.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:30 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Haha dat vroeg ik me ook al af
Ik woensdag.quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mooi, kun je je meteen laten neuken door je buurman![]()
Grapje![]()
Gefeliciteerd
Sterrenstof is kapotgedraaid. Nu deze.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:35 schreef Goudvis_ het volgende:
hahaha Koelkast ik had ook bijna Elektrotechnique aangevraagd net!
Deze is ook leuker dan Sterrenstofquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Sterrenstof is kapotgedraaid. Nu deze.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat een leuk vrolijk liedje komt straks![]()
Ben jij zeker?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat een leuk liedje komt straks![]()
Fijn gedouched?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat een leuk liedje komt straks![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |