Blijkbaar nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je kan het toch aangeven als koelkast aanwezig is? Dat jij wil draaien. En die is best vaak aanwezig. Niet weggaan.
http://www.112nederland.n(...)d&utm_content=Nieuwsquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hmmm... de politie zegt dat er gisteravond geen gezinsdrama of steekpartij was tegenover mijn mams.... vraag ik me toch af waarom alles afgezet was? en waarom de forensische recherche een onderzoek ingesteld had?
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
heloef
Bericht:
Omdat ik hem mee kan zingen en dat ook ga doen.
quote:
Last minute kan normaal altijd. Nu alleen even niet vanwege de marathon.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:11 schreef ElmoFan het volgende:
Ok haal me maar van de DJ lijst, ik kan nooit vast in de planning (ligt aan mij) en last minute kan nu ook niet meer door draakje. Doei
Ik ging na het slotje door.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:13 schreef djkoelkast het volgende:
19-02-2011 15:12:54
Myraela
Niet ajacied.
haal me er maar gewoon uitquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Last minute kan normaal altijd. Nu alleen even niet vanwege de marathon.
Volgende week kan je echt weer gewoon lastminute hoor![]()
Althans minimaal uur van tevoren zou fijn zijn
Doe nou niet zo kinderachtig zeg.quote:
dat wordt dus niet bevestigd door de politiequote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:13 schreef Ragboer het volgende:
[..]
http://www.112nederland.n(...)d&utm_content=Nieuws
Draakjes link komt expres niet in de OPquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:14 schreef EggsTC het volgende:
De OP is neit compleet meer man, er staat niet in waar je de jingles kan downloaden en ook niet waar je requests kan doen voor draakje
Je staat er niet in. En je presenteert toch niet? Wat is het verschil?quote:
Nieuws uit de periferie. Duurt altijd wat langer...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat wordt dus niet bevestigd door de politie
http://kilroynews.net/latestnews.htm
Dat mag niet openbaar ivm spamverzoekjes.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:14 schreef EggsTC het volgende:
De OP is neit compleet meer man, er staat niet in waar je de jingles kan downloaden en ook niet waar je requests kan doen voor draakje
op jouw link staat ook dat de politie het niet bevestigd...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:15 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nieuws uit de periferie. Duurt altijd wat langer...
Goh, was het enige wat ik kon vinden.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
op jouw link staat ook dat de politie het niet bevestigd...
Er is een app voor hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:15 schreef Beach het volgende:
kut mn psp doet het niet met de radio; dat wordt dus niet luisteren nu
haha ik heb 2 sites gevonden.. 1 zegt bijna niks.. de ander zet dus dat het niet bevestigd wordtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:16 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Goh, was het enige wat ik kon vinden.
trek een trui aanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
Er zit geen deur meer in deze kamer, het is hier nu ijskoud
Ik heb al een vest aanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
trek een trui aan
of zal ik je even warm knuffelen
oh, ik heb het ook koudquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
trek een trui aan
of zal ik je even warm knuffelen
Boeiend. Ik verlooch mijn afkomst niet.quote:
* LovelyLady knuffelt Toonquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb al een vest aan
En, ja
quote:
Epic fail is epicquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[me=LovelyLady] knuffelt Toon
[/me]
[..]
![]()
Beach vind ik een beetje engquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jij mag bij Beach op schoot
het was een kwestie van een enterquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Epic fail is epic
Maar wel bedankt![]()
niks kinderachtig, ik zeg wat ik vind en dit is mijn oplossing, klaarquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe nou niet zo kinderachtig zeg.
Volgens mij eet hij ook kleine kindjes, maar dat maakt niet uit.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:21 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Beach vind ik een beetje eng
Maar maar maarquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het was een kwestie van een enter![]()
laat die knuffel maar zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |