Drie maanden gaat niet lukken, een dag of 4 a 5 vantevoren moet lukken.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:56 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik had zelfs jou gebeld voor weerkaarten van de komende drie maanden
Knowledge is wisdom ofzoiets
Dan plassen ze maar in hun broek.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:58 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en als je nou heeeeel nodig moet?
De heren hebben het makkelijk, die hangen hun lul gewoon in de bek van Laura want haar gezicht is net een toilet.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:58 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en als je nou heeeeel nodig moet?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:59 schreef Studiotje het volgende:
[..]
De heren hebben het makkelijk, die hangen hun lul gewoon in de bek van Laura want haar gezicht is net een toilet.
van Laura?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:59 schreef Ceetje.. het volgende:
pizzalucht, misschien wordt de love cave wel geopend vanavond![]()
Ja verrek alweer, zou het een clou zijn dat ze aan alle vrouwen friemelt?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Aafke streelt Monique. Gister Sofia.
[ afbeelding ]
Aafke is biquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Aafke streelt Monique. Gister Sofia.
[ afbeelding ]
[..]
De heren hebben het makkelijk, die hangen hun lul gewoon in de bek van Laura want haar gezicht is net een toilet.
Nee, ik geef een mening.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:30 schreef toxikon het volgende:
[..]
Mooi en dan ga je mij afzeiken omdat je een kater hebt
Zou eigenlijk best een mogelijkheid kunnen zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Toen werden muren, ed. helemaal verschoven
Dan had ik in ieder geval de gemiddelden bij mequote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Drie maanden gaat niet lukken, een dag of 4 a 5 vantevoren moet lukken.
[..]
echtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Toen werden muren, ed. helemaal verschoven
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:01 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dan had ik in ieder geval de gemiddelden bij meMaar goed, ik heb makkelijk spreken,
wie weet had ik daar ook de hele dag in een stoel leggen wachten tot er drank kwam![]()
Strelen aan Mo haar knieholte.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:03 schreef TheVulture het volgende:
Wat de neuk ligt die Aafke nou te doen
Dat zou wel gaaf zijn als ze dat zouden doen. Wordt Gerard helemaal gekquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:03 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ja werden geheime gangen zichtbaar etc
ow dat zou wel leuk zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:03 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ja werden geheime gangen zichtbaar etc
Kriebelen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:03 schreef TheVulture het volgende:
Wat de neuk ligt die Aafke nou te doen
Jep! Ideale omgeving voor een keiharde gangbang waarbij een tsunami van zaad op sharon gekwakt word!quote:
Ja ze zit al een week zonder sex en dat is heel lang volgens haarquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Kriebelen.Volgens mij is ze heel fysiek aangelegd.
Gat.Ver. Damme. Ik zie het meteen voor me ookquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:05 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Jep! Ideale omgeving voor een keiharde gangbang waarbij een tsunami van zaad op sharon gekwakt word!
Dat overleeft ze geen 2de keerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:05 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Jep! Ideale omgeving voor een keiharde gangbang waarbij een tsunami van zaad op sharon gekwakt word!
Het was de vorige keer uiteindelijk ook een zaadvakantiequote:
Lol, nog iemand visioenen van Gerard als Smeagol?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat zou wel gaaf zijn als ze dat zouden doen. Wordt Gerard helemaal gek.
niks mis met een mooie bukakkeshow, vraag maar aan sofiequote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Gat.Ver. Damme. Ik zie het meteen voor me ook.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:05 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Hmm, dat kan niet goed gaan...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:05 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ja ze zit al een week zonder sex en dat is heel lang volgens haar
Dat zeg ik... maar daar is het nu nog te vroeg voor gok ikquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:07 schreef Studiotje het volgende:
Komen ze terug, heel het huis anders ingericht.
Nu wel.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, nog iemand visioenen van Gerard als Smeagol?
[ afbeelding ]
Zeg, ik wilde net wat gaan etenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:05 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Keuken afgesloten, water en brood en een kampvuurtje, dat lijkt me wel watquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zeg ik... maar daar is het nu nog te vroeg voor gok ik
k wil ook geaait worden door Aafkequote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:08 schreef charmed_angel het volgende:
Aafke houd van aaien denk ik
Nu aait ze de rug van Karim
Een aaiende partner is niet erg, maar dat ze iedereen aait is wat teveel van het goedquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:08 schreef charmed_angel het volgende:
Aafke houd van aaien denk ik
Nu aait ze de rug van Karim
Lol, dat is volgens mij om het even....quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:08 schreef Papiergeld het volgende:
Tijd voor een poll over met wie Aafke het eerst het bed in duikt?
Ja het moet wel een beetje exclusief blijven he!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:09 schreef D. het volgende:
[..]
Een aaiende partner is niet erg, maar dat ze iedereen aait is wat teveel van het goed
wilde ik net zeggen: zoals in de (tweede?) BB toen, de rijke en de arme kant, hier de ene week een luxe huis en de andere week een oud krot met houtkacheltje, stoelen waar een poot van mist etc.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:08 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Keuken afgesloten, water en brood en een kampvuurtje, dat lijkt me wel wat
ik wil geaait worden door iemand andersquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
k wil ook geaait worden door Aafke
Pun intended?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:09 schreef Deezertje het volgende:
Er zit echt totaal geen actie in Secret Story hé, de laatste dagen.
Laat gewoon een paar 'vriendinnen' van Sofia langskomen, dan krikken de kijkcijfers wel omhoog
Ja die monique is zon "stiekum toch een lekker wijf" type. Moest even wennen aan haar maar loop nu ook wel warm voor haar.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:09 schreef Darklight het volgende:
rokje van Monique is wel lekker kort
ze legt vast wat contacten voor de gangbangquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:09 schreef D. het volgende:
[..]
Een aaiende partner is niet erg, maar dat ze iedereen aait is wat teveel van het goed
Als het ff kanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja het moet wel een beetje exclusief blijven he!.
Ik ook. Al denk het niet dat het dezelfde isquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wil geaait worden door iemand anders
Echt serieus... tientallen mannen zouden in diezelfde situatie als waarin hij zit willen zitten vanwege Laura en hij... hij is gewoonquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:09 schreef Olga het volgende:
en ja hoor guido gaat weer ergens anders zitten
Jij Alex, ik Philipquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik ook. Al denk het niet dat het dezelfde is.
Zulke dingen zijn wel boeiend, niet een of andere tent waar Cynthia in moet slapen....quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:10 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
wilde ik net zeggen: zoals in de (tweede?) BB toen, de rijke en de arme kant, hier de ene week een luxe huis en de andere week een oud krot met houtkacheltje, stoelen waar een poot van mist etc.
hij is gewoon gay!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt serieus... tientallen mannen zouden in diezelfde situatie als waarin hij zit willen zitten vanwege Laura en hij... hij is gewoon__!
Zei ze toppie joppie?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:10 schreef Studiotje het volgende:
Is Aafke gewoon niet het zusje van Inge de Bruin?
Volgens mij zijn die tieten nep, dat is wat minderquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:10 schreef toxikon het volgende:
[..]
Ja die monique is zon "stiekum toch een lekker wijf" type. Moest even wennen aan haar maar loop nu ook wel warm voor haar.
Hij is gewoon....bezet?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt serieus... tientallen mannen zouden in diezelfde situatie als waarin hij zit willen zitten vanwege Laura en hij... hij is gewoon__!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |